T W E L V E

1.5K 83 6
                                    

Tuto kapitolu věnuju elili92!!
Sledujte ji! Jo díky za dárek :-)
Písnička od Justina :)

Píp! Píp!

,,Co to je?" zabručí vedle mě Brad. ,,Lásko promiň, ale někdo mi píše," zasměju se. ,,Tak tomu dotyčnému řekni, ať už nepíše ráno," zasměje se Brad do polštáře. ,,Nojo," ušklíbnu se.

Odemknu mobil.

Jé Kylie mi píše.

Kylie: Čauves Miri :)

Já: Čauky :)) Hádám, že nepíšeš jen tak.

Kylie: Hádáš správně! Zítra má Chris narozeniny a já bych pro něho chtěla připravit překvapení :)

Jo tak Chris má narozeniny!

Já: Jasně chápu..

Kylie: Máš dneska čas?

Já: Jojo mám :)

Kylie: Tak ve tři hodiny před kavárnou :) ?

Já: Dobře :))

Kylie: Tak zatím!

Já: Zatím :))

,,Kdo je Chris?" zeptal se mě Brad. ,,Proč mi čumíš do mobilu?" otráveně jsem se zeptala. ,,Hlídám si tě.." zvedl jedno obočí. ,,Jo tak hlídáš.." to je zajímavé. Za prvé si mě vůbec nehlída jinak bych ho nepodvedla..

,,Podvedla by jsi mě někdy?" zeptal se najednou Brad. ,,Samozřejmě, že ne lásko!" zářivě jsem se na něj usmála. Jenže já už ho taky podvedla. Co jsem to za krávu..

,,Miluju tě!" ,,A já tebe!" políbil mě. Líbal mě. Aww..

----------

,,Čauky Kylie!" objala jsem ji, jakmile jsem jí spatřila. ,,Čauves kočko!" zářivě se na mě usmála a obětí opětovala.

Za tu dobu jsme si s Kylie velice sedli. Musím ji představit Ann.

,,Tak co pak plánuješ?" zeptala jsem se, když jsme si sedli za stůl v kavárně. Objednali jsme smoothie. Já jahodové a Kylie borůvkové.

,,Takže zítra půjdeme do restaurace...Chris by normálně šel do baru s kámoši, ale letos to bude takové slavnostnější..." usmála se. ,,Aha...Chris o tom ví?" zaculila jsem se. ,,Samozřejmě, že ne..Rey ho tam dovede," Kylie se začala červenat. Nojo zamilovaná Kylie..
,,Bezva," usmála jsem se. ,,Jo samozřejmě i vem Brada!" mrkla na mě. ,,Samozřejmě!" zasmála jsem se.

--------

,,Takže jsme domluveni?" usmála se na mě Kylie. ,,Jasně!" zasmála jsem se. ,,Tak čau zítra v pět!" objala mě. ,,Čauky zítra!" zamávála jsem ji.

,,Tak a jde se domů," povzdychla jsem si. Najednou mi něco došlo.

Co já tomu Chrisovi koupím?

Napadlo mě mu napsat.

Nějak nenápadně se ho zeptám.

Já: Čau Chrisi! :))

Chris: Ahojky Miri ;-)

Já: Co si přeješ k narozeninám? :)

Chris: Tebe :-*

Já: Chrisi já myslela, co se dá normálně koupit!

Úchylák! Haha!

Chris: Nic, co by jsi mi dala mi neudělá takovou radost.. <3

Já: Ty jseš normální úchyl! :))

Chris: Ale já myslím, že by jsi chtěla to samé ne? ;-)

Já: Tak já se ti po něčem podívám..Čau

Chris: Pa <3

To už jsem mu neodepsala a vydala se do obchodního centra.

Tak jde se na to!

---------

Vybrala jsem perfektní dárek!

Začínám se na tu oslavu těšit!

Přece uvidíš Chrise.

Ne kvůli Chrise...

Jo!

Ne.

Takže Ahojky!!

Včera jsem měla oslavu :)) tak mě napadlo, že uděláme nějakou narozeninovou kapitolku :) tohle je taková příprava :D

Příště už bude oslava! :)

Doufám, že se vám kapitola líbí!!

Julinkaaa

Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat