T W E N T Y - O N E

1.2K 71 11
                                    

Chris view

,,Co si dáte?" zeptal se nás číšník v kavárně. Vyrazili jsme společně s Ann do kavárny a ta bohužel vzala sebou i Miri.

Nevím jestli mám brečet nebo se smát. Každopádně jsme si objednali horkou čokoládu, holky začaly probírat Vánoce přece jen jsou už zítra. Já jen tiše sledoval a někdy řekl svůj názor.

Ann si nutně musela odskočit. Mezi mnou a Miri nastalo ticho. Jenom jsme na sebe tak dívali.

,,Miri já..." chystal jsem se říct něco důležitýho, ale okamžitě jsem zmlk, protože jsem si sám nebyl jistej. Naštěstí se vrátila moje Ann a tak přerušila to trapný ticho.

---------

Po několika hodinách strávených v kavárně jsme se vydali všichni tři do kina. Po pravdě vůbec nevím na jaký film jdeme.

Chytl jsem Ann kolem pasu, když jsme čekali na lístky, které Miri kupovala.

Když kino skončilo, vyšli jsme ven. Společně s Miri jsme se vydali ještě na večeři.

Mám takový pocit, že Miri by už radši byla doma. Přece jenom dělat někomu křoví není dobrý.

,,Co si dáte?" zeptal se nás číšník. ,,Já si dám boloňské špagety," vybrala si Ann. Číšník otočil hlavu směrem na Miri. ,,Já si dám šopský salát," mile se usmála na číšníka. Poté jsem zbýval jen já, abych si něco objednal. ,,Jeden vepřový řízek s hranolkami," vše si zapsal a odešel.

Pojedli jsme a už mířili každý do svých domovů. Společně s Miri jsme doprovodili Ann.

,,Tak ahoj lásko," dal jsme Ann pusu na líčko, normálně bych ji dal na pusu, ale já nevím...něco jsem tušil.

,,Ahoj," zamávali jsme oba Ann.

,,Tak já už půjdu," řekla Miri. ,,Nechceš doprovodit?" zeptal jsem se jí. ,,Ne to není třeba," usmála se.

Něco zašustilo v křoví. Miriina tvář byla plná strachu, strašně se třepala. ,,A nebo víš co...doprovodíš mě tedy?" usmála se, ale stále byla jakoby polita strachem. ,,To víš že jo,"usmál jsem se na ni a naznačil, že se nemusí ničeho bát.

Šli jsme pomalu. A když mě vyšli do temné uličky, tak jsem radši Miri chytnul za ruku, aby se tak nebála. ,,Dík," usmála se na mě, když jsme konečně překonali ten nejhorší úsek pro ni.

,,Tak a už jsme tady," ukázala na svůj dům, který už jsem znal. Jelikož jsou Vánoce, tak byl velice krásně osvětlen.

,,Pěkně vám to svítí," usmál jsem se. ,,To jo letos jsem musela přemluvit rodiče, jinak by jsme letos vůbec žádná světýlka neměli," oznámila mi. ,,Aha," kývl jsem.

,,Tak já už jdu čau," řekla a chystala se otevřít branku.

Nevím proč, ale prostě jsem ji chytl za ruku.

,,Počkej ještě," řekl jsme a přitáhl si ji k sobě blíž. Byli jsme blízko sebe. Přiblížil jsme se k jejím rtům. Chtěl jsem si připomenout ten pocit, který jsem cítil, když jsem jí líbal.

Opatrně jsem ji políbil..

Její reakce byla přesně tak kterou jsem vždycky očekával.

Tak a máme tu další kapitolu!!

Dneska máme pohled Chrise, takže dneska je to oddechovka. Jo jinak kdo ví jaka byla její reakce? :D

VELKÉ DÍKY ZA 10K!!!!!!
A 3# V TEEN FIKCII!!

JÁ TO NECHÁPU!!??

Jinak vyšla nová kniha Vánoce na Horách. Určitě se bežte povídat!! :)

Tak se mějte!

Julinkaa

Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat