Tuto kapitolu, bych ráda věnovala Verca777 za moc krásný komentář! :)
Tak si ji užijte!
---------
Dobrý ráno přeji všem! Právě si dopřávám snídani od maminky. Udělala mi tousty! Kdo by tohle jídlo nemiloval..
,,Díky moc mami!" zářivě jsem se usmála na mou nejhodnější maminku na zemi. ,,Ale nemáš zač," zasmála se.
Po snídani jsem pomáhala mamce v kuchyni, do té doby než mi začal zvonit telefon.
,,Ahojky lásko," řekla jsem do mobilu, když jsem Bradův hovor přijala a uculila se.
,,Ahooj beruško,"
,,Hádám, že nevoláš jen proto, aby jsi mě pozdravil," usmála jsem se.
,,Hádáš přesně lásko...Rey pořádá nějakou menší akci jen s pár lidma..no a my dva jsme byli pozvání..jo a máš vzít i Ann," slyšela jsem, jak se zasmál.
,,Dobře," zajásala jsem.
,,Tak v pět tě vyzvednu i s Ann, pa,"
,,Dobře..paa!" zasmála jsem se.
Tak a teď to říct Ann, předpokládám, že bude nadšená. Párty miluje!
-------------
,,Chápeš to a on prostě furt o mě nezajímal..." Ann už tady hodinu brebetí o tom, jak se snažila zbalit jednoho kluka v baru, ale marně.
,,Nic si z toho nedělej najdou se lepší," usmála jsem se na ní. ,,Jo to určitě," zasmála se a mávla rukou. ,,Třeba bych mohla dneska někoho zbalit.." začala uvažovat. ,,A koho prosím tě?" zvědavě jsem na ní mrkla. ,,Třeba Chrise.." provokativně na mně mrkla.
Sevřel se mi žaludek.
,,Jo klidně.." suše jsem ji řekla. ,,Tobě to nebude vadit?" zeptala se. ,,Ne nebude," usmála jsem se, ale celkem falešně.
,,Tak ok," řekla a zasmála se a já s ní.
---------
,,Tož kde je ten Brad.." Ann frustrovaně rozhazovala rukama. A když to řekla asi po desáté, tak se ze zatáčky rozjelo auto.
,,No konečně.." frustrovaně vzdychla Ann, když nasedala do auta.
,,Ahoj lásko," políbil mě Brad. ,,Ahoj," zamumlala jsem do polibku.
,,Tak jedeme.." zasmála se Ann.
-----
Jakmile jsem přišli k Reyovi do domu, tak tam bylo obzvlášť prázdno. Byl tam jen Chris, Kylie a Rey.
Posadili jsme se v obýváku na gauč. ,,To jsme jako všichni?" zeptala se trochu zklamaně Ann. ,,Jo jsme kompletní!" usmál se Rey. Zatímco já jsem se po očku dívala na Chrise, tak jako on na mě.
Všichni jsme si tak různě povídali. Kluci třeba řešily nový iphone a my se jen tak občas přípojily do jejich diskuze. Něco málo jsme i vypili. Teda jen Rey s Bradem se trochu začali opíjet. Zbytek se radši držel dál.
Zvedla jsem se a šla na chvíli ven na zahradu. Začínalo mi být nějak zle.
To, jak jsem se cítila, jak jsem vyšla ven, to jsem potřebovala. Čerstvý letní vzduch.
Chvíli jsem tam stála a pozorovala hvězdy.
,,To je, ale krásný co?" ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a spatřila Chrise.
,,Jo to je," znovu jsem se zadívala na nebe. ,,Ale hezčí, jak ty není," zašeptal mi do ucha a jemně ho zkousl. Vzdychla jsem, když své rty přiložil na můj krk.
Opatrně začal tvořit cestičku polibku. Moje tělo se třáslo pod jeho dotyky. Nevím, proč jsem tak reagovala.
Já to prostě nevydržela a tak jsme se otočil a doslova se mu přisála na rty.
Líbali jsme tak dlohou, ale přitom tak krátce.
Byli jsme k sobě tak blízko a snažili se vychutnat naší pozornost.
Naše krásná chvíle byla bohužel nebo bohudík vyrušena. Ano mojí milou Ann.
,,Co vy tady?" nečekaně se zeptala Ann. Mám jediné štěstí, že předtím neviděla, co jsme tu prováděli. ,,Bylo mi zle," přiznala jsem. Chris nic neřekl mlčel. Zajímalo by mně, co se mu honí hlavou.
,,Už půjdu dovnitř, jdete taky?" ukázala jsem na dveře. ,,Jojo," řekl Chris.
Jakmile jsem přišla dovnitř, tak jsem spadla Bradovi přímo do klína a ten mi vlepil pusu. Nojo princátko moje, zatímco já jsem pěkná mrcha.
Po zbytek večera se už Chris na mě ani neusmál, nepodíval, ani se mnou nemluvil. Nějak se tam prostě bavil s Ann. Na chvíli se i k sobě lísali, pak se někam vypařili.
Chtěla jsem už jít domu, tak jsem řekla Kylie jestli by mě nedoprovodila, protože Ann určitě byla někde v zákoutí a líbala se tam s Chrisem.
,,Tak děkuju, že jsi mě hodila domů, jo a dej mi tam ně pozor," mrkla jsem na ní. ,,Neboj dám čau," zamávála mi a už se rozjela pryč od mého domu. Ještě jsem ji zamávála a potom jsem se odebrala domů.
Ahooj lidii!! :D
Tak dneska tu máme novou kapitolu, co vy na ní říkáte? :D
Taky tady mám pár poděkování!
1. 19 v kategorii teen fikce!!
2. 250 votee!
3. Krásne komentáře!!
4. 3k!!!!!!
Velké díky vám všem!!!!!! Děkuju mooooc!!!!Paaa,
Juldaa :)
ČTEŠ
Oblíbená miluje tichého!
Roman pour AdolescentsOn tichý s nikým se moc nebavil. Ona nejpopulárnější dívka na škole. Myslíte, že by jim to klapalo?? Čti a dozvíš se víc! #3 V KATEGORII TEEN FIKCE!!! 17.12. 2017 #4 - 10.7.2018 #8 - 26.3.2018 DĚKUJUUUU!!