F O U R T E E N

1.7K 81 8
                                    

Určitě si pusťte písničku!!
Užij te si kapitolu😉❤!

Plán se mi zrodil v hlavě někdy mezi neklidným sněním o Chrisových rukách na mých stehnech a zíráním do tmy. Ráno jsem byla celá roztěkaná a nervózní. Těsně před polednem jsem konečně vyrazila.

Před bránou jsem se zastavila. Možná to nebyl zas tak dobrý nápad. Zhluboka jsem se nadechla, napočítala do tří a zazvonila.

Bzučák se ozval dřív, než se otevřely domovní dveře. S pohledem upřeným k zemi jsem prošla zahradou. Až když jsem stála před ním, zdvihla jsem oči k jeho obličeji.

,,Ahoj, co pak potřebuješ," zeptal se mě překvapeně Chris. ,,No musíme dodělat ten projekt," odpověděla jsem. Hlas se mi třásl, jak něco. ,,No to jo..tak pojď dál," pokynul rukou dovnitř a trochu podezíravě si mě svými oči přeměřil. Došlo mu co mám v plánu?

Přišli jsme do jeho. Potřebovala jsem vodu.

,,Chrisi doneseš mi nečo k pití?" otočila jsem se k němu. ,,Stačí voda?" řekl. Přikývla jsem.

Chris šel dolů teda..

Plán zní takhle. Planuju si "omylem" polít triko. No a pak už to prostě nějak půjde.

Chris přišel podal mi vodu, vzal papíry a sedl si na postel.

Tak a jde se na to..

,,Já jsem, ale nemehlo," řekla jsem se, tak aby mě Chris slyšel. ,,Co se stalo?" otočil ke mně hlavu a přejel si mě pohledem. To bílé triko byl dobrý nápad. ,,Jsem se polila," řekla jsem bezvýznamně.

Co teď?! Teď mě nic nenapadá..

,,Půjčíš mi nějaké triko prosím?" nasadil jsem smutný výraz. ,,Jasně," zvedl se a přešel ke skříni. Sundala jsem si tričko a čekala až se Chris otočí.

Jakmile se otočil a podíval se na mě, tak mu to triko spadlo na zem. Rozešla jsem se k němu.

Sehla jsem se a zvedla triko. Chris tam stále stal a celou dobu mě pozoroval.

Tak a teď.

Ve stejnou dobu jsme spojili rty v jedny. Líbali jsme se tak něžně, krásně.

Chris strhal ze mě všechno oblečení, tak jako já z něho. Za chvíli jsme oba tam stáli nazí.

Chris mě zvednul a já obmotala svoje nohy kolem jeho těla. Přešli jsme k posteli. Položil mě na ní.

,,Díky," řekl a už se na mě vrhnul.

-------------

Ležela jsem s Chrisem stále v posteli. Po tak krásném zážitků není divu. Vlasy jsem měla rozcuchané přes obličej a namáhavě jsem oddechovala. Pod mou hlavou se v nepravidelném rytmu zved Chrisův hrudník. Ani jeden z nás nepromluvil, dokud se nás dech nevrátil do normálů. Chris mi opatrně odhrnul zatoulně prameny z obličeje, ale já jsem nemohla odhodlat, abych se na něj podívala.

,,Zbožňuju vůni tvých vlasů," řekl tak jakoby se přiznával k nějaké slabosti.

Zvědavě jsem na něj mrkla. Vypadal....spokojeně. Šťastně.

Výraz v jeho tváří přesně odrážel to, jak jsem se cítila. Výčitky se zatím nedostavily. Zatím..

,,Konečně jsi dostal dárek?" usmála jsem se na něj. Usmál se taky, ale tak jinak.

,,Ale záleží na tom, jak dlouho hodláš zůstat," mile se na mě usmíval. A snad potisící jsem měla pocit, že v jeho slovech nějaký skrytý význam, který mi zůstával utajen. ,,Hádám, že bych měla vypadnout než se vrátí tvoje mamka," zhrozila jsem se představy, že by mě tu našla nahou jeho mamka v obětí jejího syna.

I kdybychom byli kompletně oblečení, podle toho, jak jsme vypadali, nebylo pochyb, co jsme spolu prováděli. Sex nám čísel z očí. A vlasy to jen potvrzovaly.

Chris mě políbil.

Ahooooooj!!!!

Nová kapitola je na světě!!!

Líbí??

Děkujuuu všem za podporu a pěkné komentáře!

Moc mě to těší :)

Ať se líbí!

Čauky!

Julinkaaaaaa




Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat