F I V E

2.2K 108 2
                                    

Dneska zase písnička od The chainsmokers!!!

C r r r!
Zase ten otravný budík. Radši vstanu. Ať nepřijdu pozdě. Odkdy jsem taková, proč bych nemohla přijít pozdě!!??
Pomalu se dostávám do koupelny s mojí zraněnou nohou. To je hodně složitý, věřte mi!
Udělám vše jako každé ráno.. Znáte to umytí zubů, líčení, atd..
Na sobě mám /viz. Media/
Už se cítím, jak ty youtuberky točí vlog a mluví "dneska jsem si vzala bla bla bla". Aspoň trochu humoru po ránu. Ha ha ha, fakt vtipný!!!
Úkol číslo jedna překonat schody je............ Splněn! Právě jsem sešla schody. Potklesk pro mě!
Vzala jsem si svačinu, kterou jsem hnedka šupla do vaku. Na stole ležel vkaz! Asi mamka nebo brácha.

Dobré ráno zlatí!
Promiň, dneska to budeš muset dneska zvládnout sama! Kdyby něco volej!

Mám tě moc ráda!

Mamka♥

Ps:. Čau ségra, promiň, že jsem se s tebou nestihl rozloučit, ale letadlo je letadlo!

Xoxo,
Brácha♥

No vypadá, že dneska budu mít barák pro sebe! Wow!

~~~~~

,,Kdo pak jsem nám to vrátil!" ozývalo se skoro z každého kouta školy. Najednou mi někdo zakryl oči rukama. ,,Hádej, Miri?" řekl někdo. Počkej ne! Brad se vrátil! Jupí!! ,,Brad!" usmála jsem se.
Sundal ruky z mých očí. Otočila jsem se a obejmula ho.

,,Jak já tě ráda vidím!" zářivě jsem se usmála na něj. ,,A já tebe!" dostala jsem pusu na čelo.
Pak jsme se oba začali líbat jakoby to bylo naposledy. Líbala jsem ho s velkou láskou. Jako on mně. ,,Moc si mi chyběla!"
,,Ty mi taky!"

Chris view

Šel jsem po chodbě a slyšel, že se vrátil Brad. Brad? Toho ani neznám. S úsměvem na rtech jsem došel do třídy. Stále jsem vzpomínal na včerejšek s Miri.

Položil jsem si věci. Vyšel jsem na chodbu, jenže koho jsem tam neviděl. Miri s nějakým klukem se kterým se zrovna líbala. Něco mě štvalo na tom.

Kéž by líbala takhle mě....

Ne to nechci. Je to jen kamarádka a přeju ji to.

Ač nerad.....

Rád! Rád! Rád!

~~~~~~

Miri view

On se vrátil! Vrátil! Stále mě miluje!!! Jooo!!

Čekám před školou na Brada. Pozval mě na kávu.

Najednou se kolem mého pasu obmotaly něčí ruce. Brad!
Otočila jsem se na něho a spojila naše rty. Jak já ho miluju!

,,Jdeme?" zamumlala jsem do rtů. Odtáhl se. S berlemi jsem se dopajdala k autu. Brad mi galatně otevřel dveře. Pomalu jsem si sedla. Podala mu berle. Ty dal do kufru. Pak si sedl za volat. A už jsme jeli. Svou ruku dal na moje stehno. Já tu svou dala na jeho.

~~~~~~

,,Co si dáte?" přišel k nám kluk v našich letech. Počkat to je Chris!
,,Ahoj Chrisi, já si dám cappuccino," usmála jsem se.
,,Dobře Miri," usmál se. Pak se otočil na Brada. Brad mu nadiktoval svou objednávku a Chris odešel.

,,Tak jak si se tady měla?" usmíval se od ucha k ucha.
,,Jo musím říct, že fajn, ale bez tebe to tu bylo jiný!" zesmutněla jsem. ,,Neboj teď už tu budu!" usmál se na mě a políbil mě.
,,A co ty?" zeptala jsem se.
,,Ty nic moc, škola, práce atd."
mám pocit, že mi něco tají. Ale ptát se ho zatím nebudu.
,,Aha," kývla jsem.

~~~~~~~

Dojeli jsme před "můj" dům. Nastalo ticho. Pak si mě celkem rychle přitáhl k sobě. Moje nohy byly na sedadle spolujezdce.
Pohladil mě po tváří. Několikrát přejel moje rty svými prsty. Pak se pomalu přibližil a něžně mě políbil. Své rty přesunul na krk, kde udělal cestičku polibku k mým rtům. Jeho rty mě líbaly tak něžně a já to ještě něžněji oplácela. Moje ruce byly v jeho vlasech. ,,Miluju tě!" zamumlal mi do rtů. ,,A já tebe!" řekla jsem na zpátek.



Ahojkyy lidii!! Jsem zpátky!! Tak tady máte další část! Doufám, že líbí! Chci vám všem poděkovat za hvězdičky ❤❤ Jste nejlepší!!! ))))

Julinkaaaa


Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat