F O U R

2.3K 121 15
                                    

Otevřela jsem dveře a v nich stál vysmátý Chris.
,,Ahoj!" usmál se. ,,Ahoj!" usmála jsem se nazpátek. Chvíli jsme na sebe jen tak koukali.
,,Tak já už půjdu!" ozvala se Ann.
,,Jasně, ahoj!" objala jsem ji.
,,Ahoj a napiš!" mrkla na mě.

,,Tak pojď dovnitř!" usmála se a udělala mu místo, aby mohl projít.

Šli jsme po schodech nahoru do mého království. Otevřela jsem dveře mého pokoje a vešli jsme dovnitř. ,,Pěkný!" usmál se a dále si prohlížel můj pokoj. Najednou se jeho pohled zastavil na obrazu, na kterém jsem namalovaná já! (portrét)
Chvíli si ho projížděl očima a pak promluvil. ,,Wow!" vypadlo z něj. To jsem nečekala!
,,Díky Chrisi!" usmála jsem se na něj. Jenom kývl hlavou.
,,Tak začneme!" ,,Ok,"

~~~~

,,Já už toho mám plný zuby!" už asi potřetí se tady vztekám. Hrůza! Zkuste si to někdy!
,,Nápodobně!" zasmál se Chris.
,,Nekoukneme na nějaký film?"
zeptala jsem se. Stejně potřebujeme oba trochu se uvolnit od toho projektu. (uvolnit já umírám smíchy :D).
,,Jo třeba!" usmál se.
Vzala jsem notebook a otevřela složku s filmy. Notebook jsem podala Chrisovi. ,,Vyber něco!" ukázala jsem na obrazovku. ,,Ok!" prohlížel si filmy. ,,Třeba Úsvit planety opic?" zeptal se. (bezva film)
,,Jo!" usmála jsem se.

Asi v polovině filmu jsem usla. Ještě než jsem stačila ponořit do říše snů. Mě Chris přikryl a lehl si vedle mě. Tak jsem tam tak oba spali..

Asi jsem měla špatný sen, neboť jsem se probudila a pevně jsem se oběma rukama držela Chrise, který už dávno nespal. Okamžitě jsem ruky daka z něho pryč. Otočila jsem se ke stěně.
,,Promiň!" zamumlala jsem. Slyšela jsem, jak se uchechtl.
Otočila jsem se zpátky abych mu viděla do tváře. Jeho úžasné tváře! No jo!

Dívali jsme se do tváře toho druhého. Dívali jsme se navzájem do očí. Začal se ke mně přibližovat. To samé jsem dělala.
Chris se podíval na mé rty. To samé jsem dělala já. Byli jsme tak blízko, že se mezi nás ani papír nevešel. Jeho rty se dotkly mých. Jenže já udělala to, co jsem dělat neměla! Odtáhla jsem se. ,,Promiň," nevině jsem koukala, ale hlavně ne na něho. Po chvíli promluvil: ,,Já už budu muset, tak zítra ve škole, ahoj," dal mi pusu na čelo a s výrazem bez emocí odešel.

~~~~

,,Proč si se odtáhla?"

Právě telefonují s Ann. Po tom co Chris odešel mi začal vyzvánět telefon. Samozřejmě ten dotyčný byla Ann.

,,Ann, ty víš, že...no já nevím...prostě Brad..."

,,Jasně, jasně...pořád doufáš, že se vrátí?"

,,Asi...nevím"

,,Aha..no ja už jdu spát, pokecáme zítra ju?"

,,Jasně, tak ahoj!"

,,Ahoj!"

Hovor jsem položila. Šla si udělat hygienu. Lehla do postele a usla.



Tak jo další kapitola!!!! Chtěla jsem mooc poděkovat vilca224
za krásný komentík❤ A určitě  se podívejte na JEJÍ novou knihu!!!❤❤ Pěkný čtení❤ Dnes tam máme i zápletku❤❤ Díky za hvězdičky ❤💕 Omlouvám se za chyby a zakrátkost kapitoly😭

Julinkaaa
#kytatalover#marekztraceny




Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat