T H I R T Y

417 24 7
                                    

Chris view

Probudil jsem se ráno celkem brzo, jelikož dneska jsem si měl jít koupit nový oblek. Jsem moc rád, že moje snoubenka mi bude dělat společnost.

Převlékl jsem se, posnídal a vyrazil jsem za Tiou. Dorazil jsem k jejímu bytu poměrně za chvíli. Zazvonil jsem na zvonek a otevřela mi moje krásná snoubenka. Jenže, když mě chtěla políbit před očima jsem viděl včerjšek a prostě jsem uhnul. Trochu se podivila a dál to neřešila. Byl jsem rád, už tak jsem zradil její nevinost.

Sedl jsem si na gauč v jejím bytě. ,,Nechceš něco k pití?" zeptala se. ,,Ne, díky, lásko" usmál jsem se na ní. Tia šla do kuchyně, přišla ze sklenkou vody a sedla si vedle mě. Vzal jsem ji kolem ramen a ona opřela hlavu o mé rameno. Políbil jsem jí něžně do vlasů. ,,Díky, že se mnou jdeš!" řekl jsem.

---

Seděli jsem společně s Ti z jedné našich oblíbených restaurací. Řešili jsem různé důležité věci o svatbě, přece jen svatba bude už příští týden.

Vlastně ani tomu pořádně nemůžu uvěřit. Našel jsem někoho si chci vzít, ale taky jí nechci zradit. Mám pocit, že myšlenky už zrazují.

Dojedli jsme vydali se společně do obchodu s obleky. Dlouhé hodiny jsme jej vybírali než jsem objevil ten pravý který mi sedl jako ulitej. Byl jsem rád, že se líbil nejen mě a Tie, ale i mámě, které jsem hned poslal fotku.

,,Lásko?" zeptala se po dlouhé minutě ticha Tia, když jsme šli směrem k mému bytu. ,,Ano?" trohu jsem se podivil. ,,Stalo se něco?" zeptala se starostlivě a stiskla mi více ruku. ,,Ne, proč?" trochu jsem ušklíbl, přece jenom teď lžu své snoubence. ,,Jsi takový divný od rána.." řekla a já to dal nehodlal řešit, tak jsem odpověděl: ,,Ti, všechno je v naprostém pořádku," zářivě jsem se na ní usmál a přitáhl si jí blíž k tělu. Budu upřímný.. Mě jsem hlavu jako meloun a to kvůli jedny holce..

-----

Miri view

C r r r!!!

Namířila jsem si to ke dveřím, protože někdo zvonil. Otevřela jsem a přede mnou stála brunetka byla o trochu menší než já a měla modré oči, které ji zářily štěstím.

,,Ahoj, ty budeš asi Miri?" zeptala se mě brunetka nejistě. ,,Ano, to jsem já," pousmála jsem se na ní a dodala jsem: ,,A ty jsi?"

,,Já jsem Tia, Chrisova přítelkyně," řekla a zářivě se na mě usmála. Nejistě jsem polkla. Co tu sakra děla? Ona se to nějak dozvěděla?

,,Co potřebuješ?" mile jsem zeptala. Ať chce cokoliv budu na ní milá. ,,No..chtěla jsem tě pozvat na mou a Chrisovu svatbu," řekla a začala vytahovat z kabelky svatební oznámení. ,,Děkujuu," mile jsem se usmála, i když s bolesti srdce a pozvání přijala. ,,Jo a tady máš ještě pro tvou kamarádku, promin nevzpominam si jak Chris říkal to její jméno," zasmálala se a já s ní. ,,Určitě myslíš moji potrhlou, ukecanou nejlepší kamarádku Ann," usmívala jsem se na ni. ,,Ehm..jo to je ona," zajásala Tia. Podala mi i tu druhou.

,,Tak já jsem všechno předala a vyřidila co jsem měla. Moc ráda jsem tě poznala," usmála se Tia. ,,Uvidíme se na svatbě," řekla jsem a zamávala ji.

Okamžitě jsem zavolala Ann, ať ke mně přijde, že pro ní něco mám. Ani jsem nenapočitala do deseti a Ann byla tady. Teď nechápu, proč ji někteří přezdívali hlemýžď.

,,Ahooj!" obajala mě sotva si vyzula boty. ,,Tak dívej," zamávala jsem s obálkou před jejími oči. Podala jsem ji obálku a ona ji otevřela, jakoby čekala výhru v loterii. ,,Pozvánka na svatbu," úsměv ji trochu povadl, jakmile zjistila o či svatbu jde. ,,Chris a Tia..mělo by tam být spíše Chris a Miri," trochu podrážděně řekla. Na to jsem nic neřekla. ,,A kdo je donesl?" mrkla na mě, přesně jsem veděla, co si myslí. ,,Chris to bohužel bohudik nebyl, byla to Tia," řekla jsem.

Najednou se mě to nějak dotklo dolehla na mě minulost a hlavně včerejšek. Rozbrečela jsem se. Ann mě objala a já ji řekla všechno co mě v tu chvíli trápilo.

,,On tě miluje," špitla po chvíli, kdy jsem se uklidnila. ,,Ne, on miluje Tiu, vždyť jsem ho viděla pak brečet," řekla jsem. ,,Nemůžeš přesně vědět, proč brečel. Co když to bylo kvůli tobě a kvůli toho jak moc tě miluje?" řekla Ann trochu tajemně, až jsem se mírně lekla. ,,Ale-" nestihla jsem něco podotknout a Ann už zase mlela. ,,Hele, nechtěj mi tvrdit, že je to lež. Vidím to na tobě." řekla a objala mě.

---

Dívala jsem se na film, ale v polovině mě vyrušil zvonek, který zvonil jako blázen snad.

Otevřela jsem dveře a v nich stál Chris. ,,Můžu dál?" zeptal se s úsměvem. ,,Jasně," řekla jsem nejistě. Šla jsem do obyváku, kde jsem si sedla zpátky na gauč. Chris po chvíli zaujal místo mě. ,,Chrisi já.." chtěla jsem se mu omluvit (?). Ale on okamžitě přitiskl rty na mé.

Ahoj!💘

Pomalu se blížíme do finále!🙂 Co říkáte na dnešní kapitolu?❤❤

Mějte hezký a hlavně pozitivní den,

Jullunka 💘😊

Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat