,,Co chceš?" začala jsem pěkně zuřit. Jak je sakra možné, že on tady přijde a opováže na ten pitomý zvonek zazvonit!
,,Promluvit si," řekl klidným hlasem a pobaveně sledoval, jak zuřím. ,,My nemáme o čem mluvit," řekla jsem drze. Rozešla jsem se směrem dovnitř, jenže Chris mě chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě. Dívali jsme se navzájem do oči.
,,Dneska mi neutečes," řekl to tak, že to znělo děsivě. Najednou jsem se začala trochu bát. ,,Vyslechni si mě prosím," žadonil jak malé dítě. ,,A proč bych měla," odsekla jsem.
,,Protože mě miluješ," řekl a ušklíbl se na mě. ,,To není pravda," snažila jsem se odporovat. ,,Miluješ mě," usmál se na mně. Já jsem byla naprosto zaskočená. Miluju ho?
,,Kdyby si ke mně nějaké city nechovala, tak.." řekl a usmál se. ,,Tak?" začínala jsem být nějaká klidná.
Chris se ke mně naklonil a zašeptal: ,,Tak se tvoje tělo celé nechvěje, když se tě dotknu," a jemně mě začal hladit po zádech. Potom opatrně zajel svou rukou pod mé tričko a pomalu se dotýkal mé pokožky. Nechala jsem ho. Moje ruka zopakovala to samé. Ani nevím proč, ale prostě líbilo se mi, když se mě dotýkal. Zavřela jsem oči. ,,A prej, že se ti to nelíbí," odtáhl se zpátky a zasmál se. ,,To jsem neřekla," ušklíbla jsem se na něj.,,A co si teda chtěl?" zeptala jsem se. ,,Proč se mi vyhýbáš?" sklopil pohled ke svým botům. ,,Ehm..já se ti nevyhýbám.." řekla. Ajéjéj. Co mu mám sakra říct!?
,,Vyhýbáš, vím to," řekl a zadíval se mi hluboko do oči. ,,Chrisi..my si nemáme už co říct," otočila jsem se a zavřela za ním dveře.
Rozeběhla jsem na zahradu a zadní brankou vešla do lesa, po chvíli jsem si sedla a rozbrečela se. Co já jsem to za krávu?!
Proč já neumím říct někomu pravdu do oči, a mohal už dávno být s Chrisem a né stále s Bradem.
,,Miluju Chrise," zašeptala jsem a vzlykala. Bože, proč já to všechno posrala..
---
O několik měsíců později
Můj život se od doby, kdy Chris zazvonil na dveře domu, změnil.
Už asi dva měsíce nežiju s Bradem. Pochopil mě, zůstali jsme velmi blízcí kamarádi. Přestěhovala jsem se zpátky do města. Myslím, že jsem teď velice spokojená, mám kolem sebe lidi, které chci a které mám ráda.
A jestli se ptáte na Chrise. Toho se od té doby neviděla, každý den s ním o tom, že ho uvidím a skočím mu do náruče a řeknu mu to co jsem měla říct už dřív.
Miluju tě Chrisi.
Tak dneska tu máme takovou oddechovou kapitolu😇 Ať se líbí😁 Tak čeká nás ještě hodně překvapení😆 Ale abych vám trochu napověděla, o čem budou další kapitoly...nic vám nereknu😂 Mějte se ;)
Díky moooc za 33K!!!! A 1,71K like!!!!!!😍😍😍😍
A velké díky za krásné komentáře které pisete😊😊
ČTEŠ
Oblíbená miluje tichého!
Teen FictionOn tichý s nikým se moc nebavil. Ona nejpopulárnější dívka na škole. Myslíte, že by jim to klapalo?? Čti a dozvíš se víc! #3 V KATEGORII TEEN FIKCE!!! 17.12. 2017 #4 - 10.7.2018 #8 - 26.3.2018 DĚKUJUUUU!!