Nasedli jsem do aut a mohli jsme pokračovat dále až do našeho cíle.
Sedla jsem si vzadu na stranu, kde sedí Ann, abych se ve zpětném zrcátku nemusela setkávat s pohledem Chrise.
Pořád mi vrtala hlavou ta jeho věta. Já nezapomínám..
Po chvíli už se kolem nás tyčily vysoké hory a já je s obdivem pozorovala. Všude kolem nás panovala zima a do toho nám krásně svítilo sluníčko. To se bude dneska lyžovat.
Chris odbočil pravou na nějakou cestu, kde asi co 500 metrů byly různé chatky. Přece jenom jsme v Alpách.
Velice mě udivovalo, že ty baráky jsou daleko od sebe, ale o to zase bude větší klid. Chris zastavil u chaty, která se tyčila na kopci.
To budou výhledy. Pomyslela jsem si.
Vystoupila jsem z auta a protáhla se. Řeknu vám potom sedění mě bolí celé tělo.
Víte, co mě udivuje nejvíce..že se s Ann ještě k sobě neměli. Přitom spolu chodí. Nebo se mýlím?
Chris začal vytahovat z auta naše věci, pro které jsem si hned šla a už šla jsem s nima rovnou do chaty.
--------
Otevřela jsem dveře mého pokoje. Svůj velký kufr plný věcí jsem si převezla k velké posteli.
Nejprve než si začnu vybalovat věci si pokoj musím prohlédnout.
Když vejdete tak je tam jakoby menší chodba, ze které vedou dveře do obrovské koupelny. V koupelně jsou ještě dveře do menší šatny. Když pujdete chodbou dál dostanete se do obrovského pokoje, kde je velká postel, TV, stůl, křeslo, a nějaký skříně.
Takhle bych popsala svůj pokoj, ve kterém budu teď týden bydlet.
Za závěsem se zde ukrývá balkón. Vyšla jsem na něj. Měla jsem pravdu, výhled je tu k nezaplacení. Chvíli jsem tam tak stála a pozorovala hory, sníh..
,,Miri?" leknutím jsem uskočila a viděla Chrise. ,,Co děláš na mém balkoně?" zaječela jsem. ,,Ehm...ty balkóny spojují naše pokoje," řekl. ,,Ahaa," překvapeně jsem přikývla a radši zalezla do svého pokoje. To bude teda dovolená. Pomyslela jsem si.
------
,,Jupii," zajásala jsem, když jsem viděla sjezdovku.
Ještě než jsem vysedla obula jsem si lyžáky (jak říkáte botům na lyže vy? :D ).
Pak jsem zamířila pro lyže, a jak jen to šlo jsem utíkala jako malé dítě ke sjezdovce.
Po asi hodině a půl se zbytek kromě mě a Chrise odebral do hospody. Mě osobně lyžování začalo hodně bavit, ale nevím, jak Chrise. Po tom dnešním ránu.
Všichni odešeli a my s Chrisem jsme nasedli na lanovku. Oba jsme mlčeli. Vůbec nevím, co bych si s ním měla povídat. Bylo by třeba pár věcí...
Z přemýšlení mě vytrhl Chris. ,,Co se vsadit?" vyzývavě se na mě usmál. ,,A o co?" zeptala jsem se se zájmem. ,,Dáme si závody, když vyhraju já budeš mi muset dát pusu, když ty, tak.." přerušila jsem ho. ,,Tak si budeš muset večer oblíct moje šaty," usmála jsem se. ,,Takže platí?" šibalsky se na mě usmál. ,,Platí," plácla jsem si s ním.
Stáli jsme na vrcholu sjezdovky. Nevím, jestli jsem si přála ať vyhraje Chris nebo já. Mě to bylo jedno. Obo jí by bylo super.
Právě jsem řekla, že polibek od Chrise by byl super.
Jo řekla...
Neberte to vážně jo? Díky!
Ale prosím tě...samozřejmě že to beru vážně..
,,Takže cíl tam dole u chaty, jak je ten lanovku?" ukázal na tu chatu. ,,Jo," přikývla jsem.
,,Tři..dva...teď," zakřičel Chris a oba jsme se na teď rozjeli co nejrychleji.
První úsek jsem vedla já. Snažila jsem co nejrychleji kličkovat mezi lidma. Dokonce jsem skočila i přes skokánek.
Jenže už se pomalu blížil konec a to Chris začal ještě více zrychlovat. Snažila jsem se ho dohnat, ale marně.
Věděla jsem, že to vyhraje on. Proto jsem se už pak nesnažila a jela si své tempo.
Co si ve mně se strašně moc radovalo.
Dojela jsem k němu. Chris se usmíval od ucha k uchu. ,,Vyhrál jsem," zajásal, kdyby mohl tak si poskočil. ,,Gratuluju," podala jsem mu ruku. Potřásl s ní.
Už jsem se chystala, že mu dám tu pusu, ale z hospody vyšli ostatní. ,,Pro výhru si přijdu později," mrkl na mě a vydal se za nimi.
------
Večer jsme všichni seděli ve společenské místnosti a hráli hry nebo si jen tak povídali. Chris držel Ann kolem ramen. To samé dělal i Rey Kylie.
Už mě to nebavilo, tak jsem se zvedla. ,,Dobrou noc," popřála jsem všem.
Přišla jsem do pokoje.
Když jsem hledala pyžamo, někdo za klepal. Úplně jsem se lekla, když jsem viděla na balkoně černou postavu. Pomalu jsem tam došla, zapla světlo a uviděla Chrise. Ani nevíte, jak jsem si oddechla.
Otevřela jsem mu aby mohl vstoupit dovnitř. Zavřela jsem za ním a pro jistotu jsem zasunula žaluzie.
,,Tak jsem zde pro tu odměnu," šibalsky se na mě usmál. Chvíli jsem tam jen stála a přemýšlela jestli mám nebo ne.
Přiblížila jsem se. Opatrně jsem položila své rty na jeho a políbila ho. Chytl mě za pas a přitáhl si mě k sobě blíže. Přitiskla jsme se k není co nejvíc. Polibek prohloubil. Svou rukou mi zajel pod tričko a rukou mě hladil na zádech. ,,Chyběla si mi," zamumlal mi do rtu. ,,Ty mě taky," je to pravda. Motýlci v břiše lítali jak zběsilí. To už jsme se líbali. Svou rukou mi sundal tričko, to samé jsem zopakovala já. Až teď jsem si vlastně uvědomila, že by jsme měli přestat, jednak je tu Ann, jednak tu klidně může někdo přijít.
,,Chrisi?" přestala jsem se s ním líbat. Sklopila jsem hlavu. Byla bych ráda, kdyby mě teď pochopil. Sama jsem nevěděla, co chci. Něco zamumlal a odešel pryč.
Byla jsem celkem unavená, převlékla jsem se do pyžama. Lehla si do postele a pustila jsem si ještě televizi. Po deseti minutách jsem ji vypla. Vzala jsem si mobil, nastavila jsem si budíka.
Ještě než jsem usla mě něco napadlo. Dohoda s Chrisem by nebyla špatná. Pomyslela jsem si. Při myšlení na dnešek na Chrisovy rty jsem usla.
Takže ahoj!
Dneska přes 1000 slov! Dala jsem si s tím práci a myslím, že to za to stojí! Ať se vám kapitola líbí!!
Ps:. Jsem nemocná, takže možná bude kapitola i zítra!
Mějte se,
Julda :)
ČTEŠ
Oblíbená miluje tichého!
Teen FictionOn tichý s nikým se moc nebavil. Ona nejpopulárnější dívka na škole. Myslíte, že by jim to klapalo?? Čti a dozvíš se víc! #3 V KATEGORII TEEN FIKCE!!! 17.12. 2017 #4 - 10.7.2018 #8 - 26.3.2018 DĚKUJUUUU!!