T H I R T Y - O N E

526 33 6
                                    

Probudila jsem a musela jsem se usmát, Chris mě držel kolem pasu a doslova mě škrtil. Vypadalo to, že mě jen tak nepustí. ,,Chrisi?" řekla jsem se smíchem. ,,Hmm," zamručel mi do kůže. Jeho hlas mě úplně lechtal.

,,Pustíš mě, mám žízeň," pocítila jsem jak stisk trochu povolil a já se konečně mohla zvednout. Jenže když jsem se zvedla, najednou se tak rychle probral a stáhl mě zpátky k sobě.

Ležela jsem pod ním a on mě s pobavením sledoval. ,,To je teda vtipný," řekla jsem a dělala jsem uraženou. ,,Nebuď naštvaná, i když ti to strašně moc sluší" zasmál a ušklíbl. ,,Heej!" bouchla jsem ho do hrudi a usmála jsem se.

Pramínek mých neposedných vlasy dal Chris za uchu a něžně mi pak přejel prstem přes rty. ,,Tohle bych dělat neměl," řekla zcela upřímně. Moc dobře jsem veděla proč, vždyť už pozítři se žení, ale popravdě jeho oči mi dokazovaly, jak moc mě miluje. ,,Ale já.." nestihl to doříct a já ho umlčela polibkem. Když se odtáhl a díval se na mě tak krásným úsměvem.

Pořád jsem do něj bláznivě zamilovaná.

Chris odešel, protože musel řešit věci kolem svatby. Chtěla jsem si s ním o tom promluvit, ale teď si nejsem vůbec jistá. Jestli chci někomu bránit ve štěstí.

Odpoledne jsme vyrazili na nákupy s Ann. Jeli jsem do obchoďáku kousek odsuď.

,,Ann, já na tu svatbu asi nepůjdu," abych tam brečela to nemám zapotřebí. ,,Nech si to radši ještě projít hlavou." řekla a tím toto téma okamžitě uzavřela. Dojeli jsem na místo, a za hodinu jsem proletěli snad polovinu obchodů, které tady jsou. Koupila jsem si pár triček, nějaký džíny a dvoje šaty. Když si představím, že by moje peněženka měla vydržet ještě asi 20 obchodů. To bude ještě zajímavý!

S Ann jsme šly na chvíli si sednout do kavárny. Sedli jsme si a rozebrali s Ann životy a hlavně Chrise. Po chvíli Ann řekla: ,,My o Chrisovi a on je tady," a podívala se směrem ke dveřím.

Otočila jsem se také a dovnitř vešla Tia s Chrisem ruku v ruce. Otočila jsem zpět na Ann a musela jsem být rudá, jak něco. Vzpomněla jsem si na dnešní ráno. ,,Jdou k nám," špitla Ann potichu ke mně.

,,Ahoj Miri!" usmála se na mě a nečekaně mě objala. ,,Ty musíš být Ann!" mile se usmála na mou nejlepší kamarádku a taky ji objala. Ann na mě hodila pobaveným pohledem. Nenápadně jsem se podívala na Chrise zrovna v tu chvíli, kdy on nenápadně zíral na mě. Ušklíbla jsem se. ,,Co vy tady?" zeptala jsem se s úsměvem. ,,Zařizujeme ještě věci kolem svatby," mírně se zaculila. ,,Můžeme si přisednout?" zeptala se stále ještě Tia, Chris jen tiše poslouchal. ,,Jasně," povýtahla koutky do úsměvu Ann.

Naproti mě si sedl Chris, což znamená, že seděl vedle Ann. A vedle mě seděla jeho milá snoubenka Tia. ,,Skočím nám pro dortík," řekla jsem Ann a vyhla jsem se povídaní o jejich svatbě.

Čekala jsem u baru, když v tu chvíli se vynořil vedle mě na židli Chris. ,,Už mám z tý svatby hlavu vedle," špitl se smíchem. ,,A nebo máš hlavu vedle ze mě?" zeptala jsem se ho a trochu jsem asi zrudla. ,,Možná," mrkl na mě. A já se usmívala naprosto zamilovaně.

Tia view

Chris nám odešel něco objednat a já si tady povídala s Ann. Povídali jsme si o dětství, škole až jsem narazily na Chrise. Pověděla jsem ji, jak jsme se poznali. Ann jen s úsměvem občas divnym, přikyvovala. Podívala jsem se směrem k baru.

Stačil mi pohled Chrise na Miri a mě něco došlo.

,,Chodil Chris někdy s Miri?" zeptala jsem se zcela upřímně. ,,Jako jestli se to dá považovat jako vztah..tak jo..jejich láska započala ve špatnou chvíli," řekla Ann upřímně, ale po chvíli si uvědomila, že to asi říkat neměla. Mě se to nijak nedotklo, je důležité vědět o vašem budoucím ženichovi všechno.

,,Ann? Já nechci někomu bránit ve štěstí," to už se Ann podívala na Chrise s Miri. Poznala, co mě trápí. ,,Hele já tě nechci obviňovat, ty za nic nemůžeš. Ale pokud to vidíš.." řekla Ann a soucitně se usmála. ,,Oni se milujou" řekla jsem a trochu zatlačila slzu. ,,Proč jsem byla tak slepá," ,,Neobviňuj se," ,,Už se vracejí," špitla jsem. A dál jsem se o tom nebavila. Já jsem věděla přesně co chci udělat.

Ahojky!❤
Nová kapitola je na světě! Užijte si ji a dejte vědět, jak se líbí💘 Krasný slunečný den přejii

Jullunka

Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat