O několik dní později
Na co je ta škola??
Už asi hodinu se tu učím na písemku a to vám řeknu vůbec mi to nejde. Je to na nic!
Alespoň jedna dobrá zpráva je, že přijde za chvíli Brad a půjdeme ven. Prý mě vezme na špagety.
Moje myšlenky stejně bloudí stále k Chrisovi. Chápete proto se nesoustředím.
S Chrisem jsem od tě naší "párty" nemluvila, spíše se mu zcela vyhýbám i ve škole. Já vlastně nevím, co jsem to udělala a proč. Vyčítám si to stále, i když jsem slíbila, že si to vyčítat nebudu no. Znáte to přísloví:
"Zakázané ovoce nejlíp chutná"
No tak podle něho se asi začínám řídit, protože jsem naprostá rajda.
Chris view
Už je to několik dní od naší soukromé "párty" s Miri.
Ale co je zajímavé, že se mi vyhýbá. Ani se na mě neusmívá.
Udělal jsem něco špatně?
Prostě hold si to teď asi chce urovnat v hlavě. Přece jen podvést dobrovolně svého přítele. No nevím nevím..
Zakroutil jsem hlavou.
Nemusela to dělat, jenže já myslím, že to i tak chtěla, ale teď zpátky k té škole nebo se na tu písemku vůbec nenaučím...
Brad view
Vyšli jsme z restaurace spolu s Miri. Celý den je jaká si zamlklá.
,,Miri děje se něco?" otočil jsem se na ni a položil ji ruku na rameno. ,,Ne nic," usmála se na mně. Rozešla se zase okousek dál, zatímco já jsem tam zůstal chvíli stát. Doběhl jsem ji.
,,Já vím, že se něco děje. Celý den si jako chodící mrtvola. Je ti blbě?" starostlivě jsem na ní pohlédl. Hlavu sklopila dolů.
,,Víš, já o tom nechci mluvit..." řekla jakoby nic.
,,Mám pocit, že mě podvádíš.." řekl jsem.
,,Brada já bych ti to nikdy neudělala. Miluju tě," řekla a dodala ,,Už se dál o tom nebudeme bavit.." usmála se. Jakmile jsem svůj pohled přesunul jinde cítil jsem, že je zase smutná.
Tak takovou jí neznám..
Miri view
Někdy mě ten Brad opravdu štve! Přece mu nemůžu říct:
,,Milý Brade omluvám se, ale vyspala jsem se dvakrát s Chrisem.."
Takže, mi poraďte, co mám dělat...
Potichu se vztekám a kráčím vedle Brada.
Dnešní den už fakt horší být snad nemůže.
,,Jauu!" zasyčela jsem bolestí. Do někoho jsem narazila? Zvedla jsem hlavu a podívala se a toho dotyčného..
Neee!! To už snad nemůže být horší..
Chris...
Jakmile jsem ho spatřila, okamžitě jsem zavřela oči a omdlela.
Ahojkyy lidi!!!
Dneska kapitola o ničem.
Necekany zvrat...libí??
Tak doufám, že se aspoň trochu líbí!! :))
Děkujuuu mooc za 150 vote❤❤
Bye
Julinkaaa
ČTEŠ
Oblíbená miluje tichého!
Teen FictionOn tichý s nikým se moc nebavil. Ona nejpopulárnější dívka na škole. Myslíte, že by jim to klapalo?? Čti a dozvíš se víc! #3 V KATEGORII TEEN FIKCE!!! 17.12. 2017 #4 - 10.7.2018 #8 - 26.3.2018 DĚKUJUUUU!!