T W E N T Y - T W O

1.2K 65 17
                                    

Vánoce utekly, jak voda a bohužel nebo bohudíky za několik málo hodin jedeme na hory.

Brad včera odletěl a mě čím dál tím víc smutno. Přiznám se celkem jsem ráda, že Brad s náma nejede. Můžu si dělat co chci!!!

,,Ponožky, spodní prádlo, trička....." přebírám kufr jestli mám všechno. Následně ho zavřu a snesu dolů ke dveřím.

Něco mi, ale furt chybí. Už to mám...lyže! Jak jsem mohla zapomenut na lyže, vždyť ty jsou ta největší věc, kterou sebou tahám.

Flashback

Nesmím zapomenout ty lyže! Opakuju si furt v hlavě. Sotva jsem došla do pokoje a uviděla postel. Skočila jsem na ní a zavřela oči a už spala.

End of Flashback

Já věděla, že včera nemám jít prve do pokoje, ale rovnou pro lyže do garáže. Jenže pokoj prostě vítězí!

Rychle jsem zaběhla pro lyže do garáže a všechny věci si od vchodových dveří přesunula k brance.

Včera krásně nasněžilo a celkem dost. Chvíli si hraju ze sněhem a chvíli zase projíždím instagram na mobilu.

Zvednu hlavu, abych se rozhlédla, kde jsou a nikde nic.

Po deseti minutách, kdy už jsem si musela sednou na kufr, protože mě začínali bolet nohy konečně dorazili.

Nejprve jedno fáro, které patří Chrisovi a za ním hned se svým Ray.

,,Ahoj," vylezla z auta s úsměvem Ann. ,,Ahojky," usmála jsem se na ni. Chris vylezl kývnul hlavou na pozdrav, když jsem na něho mávala. Otevřel kufr a já už tam pomalu sunula kufr, lyže a další věci.

,,No ahooj," ozvala se za mými zády Kylie. Otočila jsem se. ,,Ahooj!' usmála jsem se a objala ji. ,,A já jsem jako co?" ozval se hlas Rey. ,,Vysoký jako topol," zasmála jsem se. ,,Tak díky," ušklíbl se. ,,Tak jedeme!!" zavelel Rey.

Nasedla jsem do auta s Chrisem a Ann. Víte, co je dobré? Když máte celou zadní sedačku pro sebe. Už jsem se tam chtěla začít rozvalovat. ,,Právě jsem ti chtěl říct, ať se tam nerozvaluješ," zasmál se a mrknul na mně ve zpětném zrcátku. Jenom jsem se uchechtla a vytáhla si z vaku sluchátka a mobil a začala poslouchat písničky. Tohle bude dlouhá cesta. Povzdychla jsem si.

----------

Po asi tak třech hodinách jsme měli první a zároveň poslední občerstvovací zastávku. Ano za několik málo kilometrů tam konečně budeme!

Přijde mi, že jsem asi tak na hoďku usla. Tak polovinu cesty jsem sledovala Chrise, jak řídí. Nechápu, jak u toho může vypadat tak sexy...!

Jediná výhoda, že naštěstí neví, že jsem ho tak zaujatě prohlížela. Ann naštěstí spala.

Koupila jsem si kafe a nějaký oplatku. Dojedla jsem a vydala se najít koš. K mé smůle byl až na druhé straně benzínky, takže jsem musela obejít celou benzínku. Achjo.

Vyhodila jsem odpadek a vydala se zpátky za ostatními. Jenže, kdo si mě chytil za pas a přitiskl ke zdi.

Podívala jsem mu do tváře. Chris..

Zářivě se na mě usmíval.

,,Vím, že jsi mě celou cestu pozorovala," řekl a usmál se. ,,Pozorovala to jo," kývla jsem. Chris se o něco málo přiblížil ke mně. Políbil mě a řekl: ,,Já nezapomínám," a odešel.

Tak máme tu další kapitolu!
Omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala.

Musela jsem přeskočit kapitolu Vánoce, myslím že je tu zbytečná.

Jsem spokojená s tím, co jsem tu dneska napsala. Užijte si kapitolu!

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2018!!!




Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat