,,Kde to jsem?" otevřela jsem pomalu oči. ,,Doma," pohladila mě mamka po tváří. ,,C-o se st-alo?" hlas se mi klepal. ,,Upadla si a ztratila vědomí," starostlivě se na mě mamka dívala. ,,A kde je Brad?" zeptala jsem se. ,,Před chvíli odešel, už musel domů prý," usmála se na mně.
Cink! Cink!
,,Půjdu otevřít ju?" dala mi pusu na čelo a odešla.
Po chvilce jsem slyšela, jak jde někdo po schodech.
,,Máš tu kamaráda Chrise, chceš s ním mluvit nebo ho mám poslat pryč?" usmála se mamka.
,,Pusť ho dál," kývla jsem hlavou.Mamka odešla a Chris vešel.
,,Ahoj," řekl starostlivě. Mávla jsem rukou na pozdrav. Chris popošel k posteli a ukázal na místo na ní. Kývla jsem na souhlas. ,,Tak jak ti je?" zeptal. ,,Jo už je to lepší," řekla jsem. ,,Promiň já....," začal brečet. ,,Já jsem byl naštvaný a jak blbý jsem utíkal tak rychle, že jsem nedával na nikoho ohled a srazil tě. Bál jsem se o tebe.." utřel si slzu. Chytla jsem jeho ruku.
Nevěděla jsme co říct nebo udělat.
A pak jsem se posadila a spojila naše rty.
Jelikož na došel dech tak jsme se od sebe odtáhli a zůstali jsme v obětí.
Chris mě hladil po zádech a já nasávala jeho vůni. Každý chlap svou osobitou vůni a musím říct, že Chris ji má dokonce lepší než Brad.
Chris view
Bál jsem o ní a jak moc. Opatrně jsem ji hladil po zádech a mačkal ji v obětí. Užíval jsem si tuto chvíli, protože je to jedna z těch úžasných chvil strávených s ní. Princeznou mojí malou.
Podíval jsem se jí do očí a pohladil ji po vlasech.
,,Už si jak moje mamka," řekla a zasmála se. Usmál jsem se na ní.
Políbil jsem ji na čelo a snažil si uvědomit, že to za chvíli skončí.
,,Vždycky tu pro tebe budu," zašeptal jsem ji do ucha. Usmála se, i když jsem neviděl její tvář věděl jsem, že se usmívá. Cítil jsem to.
Já věděl, že tu krásnou chvíli někdo pokazí..
Miri view
Asi před hodinou odešel Chris. Prý ho mamka sháněla, tak už musel jít.
Ale nedokážu popsat, jak jsem v těch úžasných chvílích cítěla.
Motýlci byli všude. Lítali jako zběsilí. Tělo mi hořelo. Tiskla jsem se k němu, co nejvíc.
Nojo, ale teď zpátky do reality. Pustím si asi nějaký film. Vzala jsem notebook a rozklikla složku s filmy a vybrala si Wonder woman. Doporučuji vám tento film je boží.
V polovině filmu jsem usla a vzbudila mě až mamka, která mi přinesla večeři.
Ahoojkyyy lidiiii!!!
Zdravím po dlouhé době!!
Děkujuu jednomu člověku, že mě dokopl napsat další kapitolu.. :))
Ano ten komentář mě važně povzbudil :D
Takže, aby jste si nemysleli, že na watt s*** , tak mám akorát teď hodně práce.
Za prvé v pondělí mě čeká dějepisná olympiáda na kterou se těším. Miluju děják xD
Za druhé byla jsem nemocná a celkem psychicky na nic.
Za třetí zítra máme oslavu.. Narozniny jsem měla na začátku listopadu, ale s rodinou slavíme až zítra xD já vím nenormální co? :D
Tak jo ať se líbí kapitolaa.. :)
Čaukyy :)
Juldaa xD
ČTEŠ
Oblíbená miluje tichého!
Teen FictionOn tichý s nikým se moc nebavil. Ona nejpopulárnější dívka na škole. Myslíte, že by jim to klapalo?? Čti a dozvíš se víc! #3 V KATEGORII TEEN FIKCE!!! 17.12. 2017 #4 - 10.7.2018 #8 - 26.3.2018 DĚKUJUUUU!!