T E N

1.7K 97 14
                                    

,,Ahoj lásko," usmál se na mě Brad a políbil mě. ,,Ahoj!" usmála jsem se do polibku.

,,Připravena?" zeptal se a začal si mě prohlížet a dodal: ,,Wow! Budu si tě muset hlídat," řekl a mrkl na mě.

,,Jak vidíš, tak jsem....to jsem teda zvědavá," ušklíbla jsem se na něho a mrkla.

(to má na sobě)

,,Těšíš se?" zeptal se, když mi otevíral dveře od auta.

,,Jo," usmála jsem se a dodala: ,,už jsem na párty dlouho nebyla," zádívala jsem z okna.

,,Zastav!" nečekaně jsem řekla a on zastavil. ,,Proč?" byl v šoku.
,,Je ta Ann!" plácla jsem se do čela a začala už jsem otvírala okno.

,,Ann!' volám na ní. ,,Ann!" zkouším ještě jednou.

Ann se právě otočila. Jakmile mě viděla tak se na mě zářivě usmála. Rozběhla se směrem k nám.

,,Jé ahoj!" usmála se na nás oba a zamávála. ,,No čau! Kam máš namířeno?" zvědavě jsem se zeptala. ,,No Jack mi volal, že prej u Rey Blacka je párty, tak jestli nechci jít...kam vy? Jdete na rande?" mrkla na nás.

,,Taky jdeme na tu párty...pojď vezmeme tě!" řekla jsem a pokynula hlavou. ,,Díky!" řekla.
Rychle naskočila do auta a Brad už konečně mohl nastartovat auto.

-----------

Vystoupili jsme z auta a vydali se směrem k honosné vile.

Tak tady bydlí.

Vešli jsme dovnitř a koho jsem prvně spatřila byl Chris s Reyem.

Chris...

Oba dva se podívali našim směrem. Rey se usmál a Chris se začal mračit.

Co ho žere??

Brad mě chytil za ruku. Usmála jsem se na něj.

Rey se k nám rozešel a Chris tam zůstal stát. ,,Ahoj Miri!" zářivě se na mě usmál a obejmul mě. Musela jsem pustit Brada, abych ho taky mohla obejmout. ,,Zdar kámo!" mrkla jsem na něj a znovu chytla Bradovu ruku. ,,Čauves Brade!" přesunul svůj pohled ze mě na Brada. Nojo vlastně...vždyť chodí na stejnou střední....

,,Zdarec kámo!" použil podobnou frázi jako já. Plácl si s ním.

,,Rey tohle je moje nejlepší kámoška Ann." představila jsem mu Ann. Ann se zaculila. ,,Rád tě poznávám!" řekl Rey zdvořile a mrkl na ní. Začala se červenat.

Takový už je Rey.

,,Kde máš Kylie?" zeptala jsem se ho a vzpomněla si na tu "akci" na chatě.

Chris...

Zase myslím na něho.

On mě políbil...

Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat