N I N E

1.8K 98 4
                                    

Ahoj, vyšla nová kniha..takže se běžte podívat..jo a dneska písnička od Eda.. ❤❤

Tohle se už se nesmí opakovat. Ale líbilo se ti to že??
Jo líbilo a jak moc!

Prostě se musím držet dál od něho. Mám přece Brada.

Počkat!?! Brad se to taky nikdy nesmí dozvědět.

,,Lásko?" volá na mě Brad. ,,Co je?" odseknu. ,,Tak promiň, že se ptám chceš snad přijet do školy včas, ne?" řekne uraženě. ,,Jo," protočila jsem oči a vydala se k jeho autu. Otevřela jsem a sedla si. Brad nastartoval a jeli jsme.

Celou dobu panovalo ticho jako v hrobě. Brad byl uražený. Já se hádala se svými myšlenkami. Takže..tady vůbec není nálada na povídání.

,,Už jsme tady," řekne Brad. Zase ho nevnímám moje myšlenky myslí na ten včerejší polibek.
,,Miri dneska mě vůbec nevnímáš, udělal jsem něco?" řekl a sklopil hlavu.
,,Brade nic jsi neudělal, jen nemám náladu, promiň lásko," řekla jsem. On svou dlaní chytil mou ruku. Držel ji prvně. ,,Miri, já tě chápu..miluju tě," usmál se. Pustil mou ruku a chytil mou hlavu do dlaní a polibil mě.
,,Já tebe taky," usmala jsem se do polibku.

Chris view

Já políbil Miri! Bylo to krásné! Jenže..ona má přítele.

,,Brad," zamračil jsem se na tím jménem a kopl do kamene přede mnou. Bezva.

Hele, kdo je přede mnou. Miri.
,,Ahoj Miri," poklepu ji na rameno. ,,Ahojky Chrisi," usměje se na mě a obejme mě. Aspoň že tak...už jsem si myslel, že se přestaneme po tom včerejšku bavit.

Ale teď zpátky do reality.

Miri view

Cestou do školy jsem prohodila pár slov s Chrisem.

Nemáš se náhodou od něho držet dál?

To jako mám. Jenže musel jsem s ním mluvit, aby věděl, že se na něho nezlobím..

Takže tak.

----

,,Čau Miri!"
Jo jeden z členů skupiny "oblíbených" mě právě dohnal po cestě domů. Dneska mám jít k té mamce od Chrise, aby se mi na to podívala.

,,Čau Jacku!" usmála jsem se na něj. ,,Co pak potřebuješ?" zeptala jsem se.

,,No víš o té párty...u Rey..toho z té druhé střední.." ve městě jsou dvě střední školy. Já si vybrala horní. A ta druhá je dolní.

Počkej u jakého Rey??

,,No jako něco jsem slyšela! Jak se jmenuje ten Rey příjmením?" zeptala jsem se, neboť já přece jednoho Rey znám. Jo Rey Black. Kámoš od Chrise. Ten co tam byl včera taky, ale kam chodí na školu jsem se nezeptala.

,,No Rey Black," usmál se na mně. Takže párty u Rey Blacka.

,,Půjdeš? Budou všichni z naší školy asi...a z dolní střední...Brad tam bude taky, když chodí na dolní střední." usmál se na mně Jack a prosil pohledem (psí oči).

,,Tak jo!" zářivě jsme se usmála. Stejně tam chci jít. I když vlastně tam bude...

Chris??

Jo.

Chci se od něho držet dál, aby se nic podobného neopakovalo..

Ale láká mě to..

Mlč už Miri..

,,Čau!" luskne přede mnou prsty Jack. Asi hodně přemýšlím co?

,,Čau, čau..." usmála jsem se.

-----------

Zazvonila jsem na zvonek u Chrisova domů.

,,Ahoj!" usmál se na mě Chris.

,,Čauko.." usmála jsem.

On má tak boží úsměv..

Mlč..

,,Je tvoje mamka doma?" zeptala jsem se, protože ani jeden z nás asi neměl, co říct.

,,Jo je, je dole v ordinaci..jo a pojď dál..." pokynul rukou a uhnul ze dveří abych mohla vejít dovnitř.

,,Dobře,"

Mezitím, co jsem se vyzouvala jsem uslyšela jeho mamku.

,,Ahoj Miri," usmála se na mně.

,,Dobrý den!" zářivě jsem se na ní usmála a dodala: ,,Jsem tady, jak jste řekla minulý týden," moje oči sjely omylem k Chrisovým rtům.

Jaké by bylo je znovu ochutnat??

Mlč..

Okamžitě jsem se vrátila pohledm k jeho mamce.

,,Tak pojď!" pokynula a já se dala opatrně dolů po schodech.

---

Tak? Hádejte!

Už nemám sádru!

Všechno je v pořádku!

Bezva.

,,Ještě jednou moc děkuju!" děkovala jsem už po tisícé.

,,Nemáš zač!" zářivě se na mně usmála.

,,Tak já už půjdu!" řekla jsem a už se začala obouvat do bot.

,,Dobře, Chris tě doprovodí..že jo Chrisi?" podívala se na svého syna. Ten kývl.

,,To nebude třeba," řekla jsem.

,,Radši jo, aby jsi se nám nezhroutila víš Miri," usmála se a pohladila mě po vlasech.

Musím říct, že je jeho mamka opravdu milá.

,,Dobře.." kývla jsem.

-------

,,Jdeš na tu párty k Reyovi?" zeptal se Chris. Celou cestu mlčíme. Nevím..

,,Jo jdu!" zasměju se při vzpomínce na mou poslední párty. No třeba, jak jsem zpívala karaoke.

,,Bezva, to se určitě uvidíme! Jak tam jedeš?" zářivě se usmál a mrkl na mě.

,,Jsem domluvena s Bradem," řekla jsem.

,,Aha.." odsekl a zamračil se.

,,Co je?" zeptala jsme se naštvaně.

,,Čau!" odsekl a zmizel mi zdohledu.

Tak čau no..

Tak máme tu další kapitolu...

Dneska jsem měla nápad..

Takže tu ho máte..

Jo dneska přes 700 slov!!

Doufám, že se líbí..

Už se těším na tu party!!!

Tak čau!

Julinkaa.

Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat