8. - Crash into you

344 29 4
                                    

*Bella szemszöge*

-Ez nem hangzik túl jól - húztam el a számat, amikor még negyedjére sem sikerült a megfelelő hangot kiprodukálni Tami régi akusztikus gitárjából.- A francba...

-Azért, mert hozzáér az ujjad a másik húrhoz is - lépett be a szobába Billie, majd mellém ült az ágyra  és megint bepozicionálta a kezemet a megfelelő helyekre.- Most pengess!

Bólintottam és úgy tettem, ahogy kért és csodák csodájára sikerült egy tiszta hangot megütnöm.

-Ne hagyd abba - fogta meg a kezemet, amikor le akartam tenni a gitárt.- Most ide, aztán ide...

Forró lehelete a nyakamat csiklandozta, ahogy hátulról átfogta a kezemet, ami nem sokat segített turbóra kapcsolt szívem állapotán. Szinte csodálkoztam, hogy nem hallja hevesen bordámnak ütköző szívem dübörgését.

-Oké, most mehet a szöveg- szólt Billie és énekelni kezdett, de én csendben maradtam. Még sosem énekeltem senki előtt, főleg nem egy híres zenésznek.

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

Megint elkápráztatott Billie hangja, emiatt el is rontottam egy párszor a pengetést, de nem haragudott érte, csak mosolyogva csóválta a fejét.

-Most te jössz - vette el a kezét és hátrébb csúszott az ágyon, hogy onnan szemlélhesse bénázásomat.

I walk this empty street...- kezdtem el halkan, mire Billie szeme felcsillant és bátorítón nézett rám, de én kerültem a tekintetét, mert féltem, hogy felsülök. Már a tudat is elég volt, hogy figyel ahhoz, hogy megremegjen a kezem.

-Jön a refrén. Várj, segítek - csúsztatta vissza a kezét, mikor tanácstalanul leálltam.

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Együtt énekeltük el a refrént, a kezem izzadt a keze alatt, de próbáltam nem tudomást venni róla. A végére már egyedül játszottam, ami egy kisebb sikerélmény volt, bár csak ismétlődő részekből állt.

-Ezaz! Látod, én mondtam, hogy gyerekjáték az egész- vigyorodott el Billie és elégedetten nézett végig rajtam.-Oké, most ugyanezt, csak itt - mutatott két sorral feljebb, de ez nekem már komplikációt okozott.

-Ez...- Billie előre dőlt, pont akkor amikor én lendületesen hátra fordultam.
Összeakadtunk, a szája súrolta az enyémet, mire arcom mélypiros színt vett fel. Abban a pillanatban megállt az idő és mindketten lefagyva, kikerekedett szemekkel, levegőt visszatartva néztük a másikat. Végül Billie törte meg a pillanatot, jobb kezével az állam alá nyúlt és finoman magához húzott, hogy egy rövid, de édes csókkal jutalmazza ajkaimat. Behunytam a szemem és nem ellenkeztem, hanem viszonoztam a csókot, pedig tudtam, hogy meg fogom bánni. Tami ki fog akadni.

Ebben a pillanatban lépteket hallottunk, mire gyorsan szétváltunk. Billie a földre vetette magát és bemászott az ágyam alá, míg én visszavettem az ölembe a gitárt.

Csak emlegetni kellett, hamarosan az ajtóban Tamara jelent meg és fürkésző tekintettel nézett végig a szobán.

-Csak én vagyok, előjöhetsz - hajolt le az ágy alatt kuporgó Billiehez.- Nemsokára anyáék is hazaérnek.

-Jól sikerült a próba?- kérdeztem némi habozás után.

-Aha, egész jól- bólogatott. -Haladtok, a gitár dologgal?

Billie Joe az ágyam alattWhere stories live. Discover now