26.- There's a trouble in the air

109 11 5
                                    

*Bella szemszöge*

Bella, ezt MUSZÁJ megnéznedxd ~Tami

Kész, csak ennyi kellett, hogy az amúgy is dögunalmas biológia faktot otthagyjam, hogy meg tudjam nézni a tanárzenekaros próbát. Letöröltem a mosolyt az arcomról, a telóm a zsebembe csúsztattam és szóltam a tanárnak, hogy nem érzem jól magam. 3 perccel később már a lépcsőkön küzdöttem fel magam a díszterem felé, ahonnan magyar és angol üvöltözés szűrődött ki.

-Mi történt? - kérdeztem Tamit meglepve, mert amikor beléptem Dénes épp Pinytet vitte le a földre, Orosz pedig nyugodtan skálázgatott a tolószékes Kissel a színpad mellett, csak BJ ült a terem sarkában teljesen magába roskadva.

-Jézusom, tanár urak, ne már - hagyta figyelmen kívül a kérdésemet és a földön kapálózó felnőttekhez rohant. -Elég legyen most már!

-Nagyon nem egyezünk a dalokkal kapcsolatban - jött oda hozzám Billie.

-Like a virgin - kezdett rá Orosz, közben cuppanós puszikat dobálva BJ-nek. - Touched for the very first time... 

-Jaj, édes istenem, neee... - jajdult fel az említett személy, az orrnyergét dörzsölgetve.

Fúha, mibe csöppentem bele?!

-Mennyi időt kaptatok fellépni? - kérdeztem gyorsan, mielőtt Orosz újabb örökzöld slágerbe kezdett volna.

-Félóra körül. Miért?

-Mi lenne, -vetettem fel- ha mindegyik tag választana egy-egy neki tetsző dalt?

Hirtelen mindenki elhallgatott és mély gondolkodásba esett.

-Végülis működhet, ha így mindenkinek jó - kacsintott rám Billie az állát vakargatva, mire próbáltam nem pipacsszínű lenni.

-Én már tudom melyiket választom! - pattant le Orosz a színpadról kecsesnek nem mondható mozdulattal. - A Havana-t már régóta szeretném közönség előtt is előadni!

Libabőrös lettem az undorító képektől a fejemben, amin Orosz egy régi fésűbe tátogva tekereg a tükör előtt. Tamival összetalálkozott a tekintetünk,neki is ugyanaz játszódhatott le a fejében, a szeméből kiolvasva.

-Legyen - forgatta a szemét BJ és felütötte egyik hatalmas noteszét, hogy nyomtatott nagy betűkkel leírhassa a dalok címeit. -Kövi!

-Linkin Park...In The End - szólt Dénes.- Mi az? A végzősöknek tényleg ez a "vég"!

-Okééé - jegyezte fel Billie, már nem is vette a fáradtságot, hogy hozzászóljon valamit.

-Esetleg valami szép Abba számot esetleg? - nyöszörgött Kiss tanár úr a tömérdek fásli alatt. - Dancing Queen?

-Vagy inkább a When I Kissed The Theacher-t - kacsintott Orosz apró puszikat dobálva BJ-nek. Tami köhögésnek álcázta a nevetését, de a többiek unott arckifejezést vettek fel.

-Jó lesz a Dancing Queen - szólt gyorsan Billie. - Pinty?

-Egy jó kis Macklemore-t én bevállalnék!- derült fel Pinty tanár úr arca. - Mondjuk a Can't Hold Us?

-Megy a rap rész?

-Természetesen! - villantotta meg 1000 wattos mosolyát és elegáns mozdulattal hátradobta nemlétező haját.

-Na akkor, ezek maradnak, és még az én választásom a Neon Trees - Everybody talks. Akkor megegyeztünk? - nézett fel Billie a füzetéből, hogy lássa mindenki egyetértve bólint-e. Szerencsére igen, még én is buzgón bólogattam.-Helyes! Holnap ugyanitt, ugyanekkor próba! Viszlát!

Billie Joe az ágyam alattWhere stories live. Discover now