*Tamara szemszöge*
Egész rajzórán alig tudtam nyugton megülni a hátsómon és a hülye feladatra koncentrálni, annyira feldobott a hír, hogy Bella talált Billienek egy rejtekhelyet, ahol megszállhat. A kicsengővel pontosan egyidőben pattantam fel a kényelmetlen faszékről és sprinteltem ki a folyosóra, ahová hamarosan Bella is megérkezett.
-Kész a terv - kezdte lelkesen és halkan, hogy senkiben ne keltsünk gyanút. - Megvan a kulcs, már csak fel kéne csempészni valahogy a cuccait, aztán pedig egy hamis kulcsot tenni a zárba, hogy ne higgyék, hogy ez eltűnt. Azzal viszont nem fognak tudni bemenni, így nyert ügyünk van.
-Mondtam már, hogy a tesóm egy zseni? - vigyorogtam rá, majd a tanári felé vettük az irányt, hogy összeszedjük Billiet.
-Említhetnéd gyakrabban is - húzta fel viccesen a fél szemöldökét.
A tanári folyosójára befordulva Bella megragadta a csuklóm és megállított, mikor én is észrevettem, hogy az ajtóval szemben Billie és Müller valamiről épp mélyen diskurál.
-A francba! - suttogta Bella. - Müller tudja, hogy Billie másnak adja ki magát, és most előszedte őt. Ebből nem fog tudni jól kimászni, az biztos.
-Ne becsüld le a képességeit - próbáltam megnyugtatni, de azért az én lábam is megremegett a lebukás veszélyétől. - Segítsünk neki?
-Nem tudom, mennyire lenne segítség, mintsem rásegítés a lebukására. Inkább bújjunk el valahova, gyere - intett, hogy kövessem és behúzódtunk a beszögellésbe a folyosón, ahol bőrdíványok húzódnak, onnan lestük őket.
Két-három perc várakozás után azt láttuk, hogy Müller eltűnt az ajtó mögött, BJ pedig idegesen beletúrt a hajába. Gyorsan felpattantunk, és odasiettünk hozzá.
-Na mi volt? - sürgette Bella.
-Az a rohadék azt mondta, ha nem kerítem elő azonnal a papírjaimat, repülök innen. És nem haza, hanem a zsarukhoz - darálta bosszankodva, miközben leült velünk az egyik kanapéra. - Most mi legyen?
-Basszus, előbb is gondolhattunk volna erre, hogy ezt nem úszod meg ilyen könnyen - mondtam. - Simán hamisíthattunk volna neked igazolványokat meg minden, mielőtt idejöttél volna. Nem tudom, miért nem jutott eszünkbe.
-Nagyokos, hogy hamisítasz igazolványt mégis? - kérdezte halkan a nővérem, hogy a mellettünk elhaladók meg ne hallják. - Ez nem Amerika, ahol a gimisek tucatszám gyártják a hamis személyiket, hogy belógjanak a bulihelyekre. Mégis honnan szerezzünk Billie-nek hirtelen diplomát? Pontosabban Jimmy Smith-nek.
-Asszem van egy ötletem - csillant fel a szemem hirtelen. - Rita apukája az okmányirodában dolgozik. Ha a netről leszedünk USA-beli minta-dokumentumokat, hátha Rita be tud oda surranni és valahogy átszerkeszteni rajta az adatokat és kinyomtatni. Elvileg sokszor volt bent az apukájával régebben és tudja, hogy nagyjából mi hol van és hogy működik. Majd megbeszélem vele.
-Ötletnek nem rossz - bólintott Bella elismerően, Billie úgyszintén. - Most viszont van egy ennél is sürgetőbb feladat, szóval siessünk, mielőtt valakinek feltűnik, hogy eltűnt a kulcs a szertár ajtajából.
Alig láthatóan előhúzott egy böhöm kulcsot a farmerja zsebéből, amelyen egy piros egységkulcstartó lógott A14-felirattal.
-Billie, tudsz szerezni egy ugyanilyet a tanáriból? - nézett rá Bella. - A lényeg, hogy ne feltűnően.
-Ja, megnézem, mit tehetek - tápászkodott fel BJ, és visszament a tanáriban, mi pedig tűkön ülve vártuk őt kint. Bella ránézett az órájára, és idegesen megállapította, hogy már csak öt percünk van hátra a szünetből, Billie viszont a kelleténél hosszabban időzött bent.
YOU ARE READING
Billie Joe az ágyam alatt
FanfictionTamara és Izabella nem is sejtik, hogy egy egyszerű vihar teljesen meg fogja változtatni az életüket, természetesen egy férfi képében, aki nem más, mint egy híres banda fronténekese. Az élet gördít eléjük egy pár akadályt, de ez nem tartja őket viss...