20. - Thinking about a brand new hope

222 20 6
                                    

*Tamara szemszöge*

Az iménti események rendesen rányomták a bélyeget a hangulatomra. A negyedik - ellógott - óra végén rajtakapott Billie és Orosz csókjának látványa után olyan letargiába estem, hogy az se tűnt fel, hogy már a Német Centrumban ülök és Varga tanárnő lelkesen magyaráz valami új nyelvtant.

-Tamara? - hallottam tompán a nevem a tanári asztal irányából.

-Tessék? - kaptam fel a fejem hirtelen.

-Mi a válasz a nyolcas kérdésre?

-Ööö... - Gyorsan kinyitottam a munkafüzetet és Rita könyvére pillantva meglestem, hanyadik oldalon járunk. Közben Rita szerencsére megsúgta a megoldást, amit gyorsan ki is mondtam hangosan, így a tanárnő figyelme hamarosan elsiklott rólam.

-Mi a baj? - kérdezte Rita halkan.

-Á, semmi, csak... Billie - mondtam ki, elvégre tök fölösleges előtte titkolóznom, úgyis rájön rögtön, ha valami nem stimmel velem. - Ugye meglógtam fizika végéről, hogy elmenjek Belláért, és együtt segítsünk Billienek, erre mikor odaértünk, már falták egymást Orosszal...

-PFUJJ! - kiáltott fel Rita a kelleténél talán hangosabban, mire egy pillanatra többen is felénk kapták a fejüket.

-Van valami probléma? - húzta fel a szemöldökét Varga felháborodottan.

-Semmi, Tanárnő, csak itt volt egy poloska az asztalon... - vigyorodott el Rita, és úgy tett, mintha lesöpörne valamit a padról.

-Miért van az, hogy Billienek én nem kellek, az a fogatlan, őszülő, házsártos öregasszony pedig igen?! - fakadtam ki csöndesen, miután elterelődött rólunk a figyelem.

-De hát csak azért csinálta, mert Orosz kényszerítette őt, nem? Csak titeket és a saját irháját akarta menteni. Nem kell ezt túlgondolni szerintem.

-Oké, de... Hú, figyelj! - villant fel egy gondolat a fejemben. - Akkor ezek szerint én is képes lennék felkelteni az érdeklődését! Csak ki kéne találni egy sztorit, ami miatt egyszer csak belém szeret, és rájön, hogy mindvégig én kellettem neki!

-Hát, nem tudom, hogy ez mennyire jó ötlet, Tami...

-Szerintem tökéletes ötlet! Segítesz kieszelni valamit?

-Figyi, én nem igazán támogatom ezt a kényszerítsük-hogy-szeressen-belém dolgot... - húzta el a száját. - Orosszal sem azért smárolt, mert annyira bejön neki a nő.

-Na, kösz - néztem rá szúrós szemekkel. - Azt hittem, a legjobb barátnők mindenben támogatják egymást!

-Igen, viszont akkor előre szólnak, ha hülyeséget készülsz csinálni.

-Szerintem csak arra megy ki a játék, hogy magadnak akarod Billiet megszerezni! - vágtam a fejéhez hirtelen haraggal, mert már elegem volt ebből a napból, hogy mindenki ellenem fordul.

-Ne viccelj már, Tami, ez nem igaz! - nyílt tágra a szeme.

-Mindegy, majd kérek mástól segítséget, valaki olyantól, akire lehet számítani - fontam össze a karom a mellkasom előtt és elfordultam tőle a tábla felé.

-Ne csináld már ezt! - bökdöste Rita a karom, de nem törődtem vele.

Óra után jobb ötlet híján a végzősök terme felé vettem az irányt. Az ajtón belesve Bellát nem láttam a helyén, viszont a két barátnőjét igen, ezért bementem hozzájuk kérdezősködni.

-Bella mosdóba ment? - érdeklődtem a padjuk előtt megállva.

-Nem, egyáltalán nem volt órán - biggyesztette le a száját Heni. - Pedig reggel még itt volt, aztán az első kémia fakt végéről elkéredzkedett, a másodikra pedig már be se jött. Azt hittem, te tudsz róla valamit. Pedig nem mehetett haza, mert itt van minden cucca. Még SMS-t se tudok neki írni, mert a mobilját is itt hagyta.

Billie Joe az ágyam alattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora