13

65 2 2
                                    

~Eylül

   Uyandığımda hastanedeydim. Bu sefer ne olmuştu acaba? Sarhoş olup kendimi öldürmeye çalışmamıştım umarım. Bileklerimi kontrol ettim ve yansımama bakarak boynuma baktım. Sanırım iyiydim...

   Yan tarafta uyuyan kişiyi gördüğümde şaşırmıştım. Koltukta kollarını göğsünde bağlamış uyuyordu. Kapı sesi duyduğumda tekrar uyuyor numarası yaptım. İki hemşire serumu kontrol ediyordu. Yarı açık gözlerle onlara bakıyordum. Kendi aralarında konuşmaya başladılar.

"Yakışıklıymış..."

"Evet, düşünebiliyor musun kız çok içmiş diye midesini yıkatmaya geldi."

"Sevgililer mi acaba?"

"Bilmem, hatta kızın makyajı akmıştı. Sanırım çok ağlamış ve içmiş. O kadar çok içmiş ki adam da midesini yıkamaya getirmiş işte."

"Zengin gibiler, kimmiş."

"Ona da baktım. Adamın alışveriş mağazaları var. Çok seçkin insanların gittiği yerlerden."

"Bula bula da bu çöp kızı mı bulmuş?"

"Sanırım..."

"Belki de kuzeni falandır. Ya da çalışanıdır ve çok saygın bir insan olduğu için çalışanını düşünüyordur."

"Gecenin on ikisinde kucağında getirdi, akan makyajını bezle kendisi sildi ve başında ağladığını kendi gözlerimle gördüm."

   Ağlamış mıydı? Benim için? Çok içtiğimi ve odasına gittiğimi hatırlıyorum, ama sadece oraya kadar.

"Siz kızlar hastaneye çalışmaya mı geliyorsunuz yoksa hasta bilgilerini karıştırmaya mı?"

   Gözlerinin kapalı olduğuna yemin edebilirim. Uykusu ağır olan bir insan hemen uyanmış olamazdı. Kızlar çok kısık sesle konuşmuştu.

"Ö-özür dileriz efendim." dedi her şeyi bilen kız.

"Kovuldunuz."

"Sen kimsin de bizi kovuyorsun ki?" abovv işler karışıyordu. Bunu diyen kız yakışıklıymış diyen kişiydi.

   Yoongi telefonunu çıkardı ve fotoğraflarını çekti. Sonra da bir numara tuşladı. Telefonu hoparlöre aldı. Bir kaç kez çaldı ve tanıdık sesi duydum.

"Efendim Yoongi?"

"Alo Jung Hoseok? Geldin mi?"

"Henüz değil, Eylül iyi mi?"

"Merak etme daha uyanmadı zaten."

"Ona dikkat etmeliydin Yoongi. Bir dahakine böyle bir şey olursa bana daha erken haber ver lütfen."

"Neyse, burada iki hemşire hasta bilgilerini karıştırmış gibi görünüyor onları kovar mısın?

"Ah! Bunun yasak olduğunu biliyor olmalılar."

"Ayrıca biri bana laubali konuştu. Ah... bunu sevmediğimi biliyorsun Hoseok."

   Bir anda gözlerimi açtım ve telefona eğildim.

"Oh! Evet oppa, bana da çöp dediler."

"Sen ne zaman uyandın? Yoongi uyuyor demişti." 

"Rüyamda konuşmuş olmalıyım."

   Kafamı yastığa koydum ve ellerimle yüzümü kapattım.

"Kapatıyorum Hoseok, sana fotoğraflarını atarım."

"Peki, endişelenme ben icabına bakarım."

"Sağol, bekliyorum."

   Biran tekrar ayağa kalktım. Yoongi arkasına yaslanmış ve bacak bacak üstünde gülümsüyordu. Kızlar ise şaşkınlıkla ona bakıyordu. Sen kimsin diyen kız dizlerinin üstüne çöktü ve yalvarmaya başladı.

Kara KuşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin