~Eylül
Bir taksiye binmiş eve gidiyordum. En yakın dostumla istemeden temas kurmuştum. Onun da canı yanmıştı. Vücuduma her dokunuşunda ağladığına şahitlik ettim. Kendi evladına dokunuyormuş gibi pişman bakıyordu gözleri. Ona kızamazdım değil mi? Onu seviyordum sonuçta.
Dizilerde o kadar insan o kadar saat deniyor. Binlerce kez elleşip öpüşüyorlar. neden bu kadar kötü hissediyordum kendimi. Bazen olurdu böyle şeyler.
Eve vardığımda beni Chohee karşıladı. Odamı değiştirdiklerini ve şuan eşyaların taşındığını söyledi. Dinlenmek için salona geçtim. Birkaç saat geçtikten sonra odam olduğunu söyledikleri yere geçtim. Yoongi' ninki kadar olmasa da büyüktü. Burada da bir giysi odası vardı. Her şey yerli yerinde görünüyordu. Odamı toparlayan Kyungmi ve Emma' ya teşekkür ettim. Emma benimle kaldı.
"Kötü bir şey olmuş gibi görünüyor."
"Bana yardım edebilseydin keşke."
"Belki bir yardımım olur. Anlatmak ister misin?"
Her şeyi anlatmıştım. O sadece gülmekle yetindi. Bana bir şey getireceğini söyleyerek odadan çıktı. Geldiğinde elinde bir kutu tutuyordu. Yanıma oturdu ve açtı. Resimler, mektuplar...
"Bunlar benim Yoongi ile konuştuğum mektuplar. Geliş gidiş sırasına göre dizili. Bunlar da beraber olduğumuz fotoğraflar. Yoongi bana karşı çok iyiydi ve ben ondan hoşlanıyordum. Bunu biliyordu ve benden hoşlanmamasına rağmen bana hep sıcak davrandı. Biz biraz büyüdüğümüzde bay Min bir şeylerden şüphelenmeye başladı. Yoongi birisin seviyordu. Bana anlatıyordu ve ben kendimi olmam gerekenin tersine iyi hissediyordum. Bana güveniyordu."
"Onu sevmiyordun aslında."
"Evet, onu sevdiğimi sanmıştım. Çok yakın arkadaş olmuştuk. Daha sonra bay Min beni çağırdı ve ona her şeyi anlatmamı istedi. Yaparsam istediğim her şeyi vereceğini söylemişti. Ortaokula giden bir çocuk olabilirdim ama Yoongi' ye değer veriyordum. Bilmediğimi söyledim, ondan hoşlandığım için yakın davrandığımı söyledim."
"Peki sana ne yaptı?"
"Hiçbir şey. Ondan hoşlanmıyordum zaten, sadece yalan söylemiştim. 16 yaşına basınca babası şirkete sokmaya başladı onu. İşleri falan anlatmaya. 17 yaşında kendi evine çıktı ve biz hizmetçiler olarak onunla geldik. Bay Min bana rapor vermemi ve her şeyi anlatmamı istedi. Ben tekrar Yoongi' nin yanına gittim ve her şeyi anlattım. O da raporları kendisi hazırladı her seferinde."
"Yani ne yapmam gerekiyor? Neden odaları ayırmak istedi?"
"Bay Min etrafında kız olmadığına emin olduğunda ona görücü usulü randevu ayarlar. Bugün bizim evde olacak buluşmaları. Normalde dışarıdaymış ama Yoongi eve istedi."
"Ne yani, o başkasıyla buluşup duracak mı?"
"Daha çok şöyle söylemeliyim. Başka şansı yok. Bu kızla evlenecek."
"Ah... Demek öyle. O zaman onu sevmekten vazgeçmemi mi istiyorsun?"
"Bu en doğrusu olur çünkü Yoongi' nin seni sevdiğine eminim. Evlenmemek için elinden geleni yapacaktır. Senden ricam evlenmesine engel olma."
"Bu, en doğrusu olacak... değil mi?"
"Evet, yoksa bay Min sebebinin sen olduğunu öğrenirse sana zarar verecektir."
"Sana zarar vermedi mi?"
"Çocuk olduğum için yapmadı. Ama bana büyüdüğümde böyle bir şeyi aklımın ucundan bile geçirmemi yoksa kötü şeyler yapabileceğini söylemişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kuşak
FanfictionÜç kişi tarafından tacize uğradığı sırada, tacizcilerini dövdü. Onların biricik patronunun arkadaşları olduğunu bilmiyordu...