Pizsi patri Emmnél
-Na szia Stefi végre hogy itt vagy-mondta Emm
-Bocsi csajok csak kicsit nehéz volt otthonról megszabadulni tudjátok anyám nem tudja elfogadni hogy már nem a kis szőke Stefania vagyok.
-Hoztad amit dumáltunk?-kérdezte Klar
-Őőő mit?
-A piát!! Basszus Stefi,csak ennyi volt rád bízva-mérgelődőt Klar.
-Nyugi már Klar-nyugtatta Emm Klart.-meg oldjuk.Nem csajok?
-Hogy Emm?-kérdeztem
-Itt a benzinkút egy utcányira
-És honnát szedsz pénzt-mert azt is elfelejtettem hozni.
Csak gyertek...Elmentünk a közeli benzinkútra és mint három normális lány neki áltunk nézegelödni.Én nem tudom hogy mi lehetett ott de annyiam voltak mint a nyavalya,így könnyű dolgunk volt.
Kiválasztottunk két üveg vodkát és egy üveg vörösbort.Majd mondta Emm hogy menjek oda és nyavalyogjak egy sort az eladónak míg ők kicsempészik a piát;igen így loptuk.
Én úgy is tettem ahogy Emm mondta,megragadtam egy üveg colát és kivertem a hisztit,hogy mi az hogy ez itt ilyen drága,meg szidtam mindent.Már mikor a zsarukat akarták rám hívni akkor már jobbnak láttam lelépi.
Így a csajok után mentem.Sziasztok!
Ne kérdezzétek hogy hogy jött ez a sztori,itt ülök nem tudok aludni pedig már 01:40 van😕.Ezért gondoltam "kreálók"valamit.
És úgy elkopott az ihlet hogy csak születnek a részek egymás után🙈🙉🙊🌜🌜🌝🌝❤❤😘😏
De az eddigiekről írj vélemény,kérlek ✌ nekem sokat jelentene🙈
Puszii😘😘
Ui.:a pontos dátum/idő: 2017.08.18. 01:42
YOU ARE READING
Stefani
AdventureHogy hogyan is váltam az iskola jó tanulójából egy rossz lánnyá....hát pontosan én sem tudom. Az biztos hogy lázadó voltam...de nagyon és mindent kipróbáltam amit nem kellet volna