21.

18 2 0
                                    

💻👨- 😐😯😟🔑🔒🔐

💻👧-Smiley-k???😈😈de ez mit jelent???

És erre már nem érkezett válasz,így lefeküdtem kicsit aludni.
~egy alvásnyi idővel később~
Arra keltem hogy csörög a telefonom,így fel vettem:
-Haló tessék?!-szóltam bele álmos hangon.
-Stefánia Mag?
-Igen tessék...kivel beszélek?
-Itt a mexikói rendőrség.Maga Jon Bru lány,vagy hozzátartozója?
-Azt hiszem...
-Sajnálattal kell közölnünk hogy az édesapja öngyilkos lett.
-Hogy mi?Mikor?Hisz az előbb még beszéltem vele...
-A halál beálta kb egy órával ezelőttre tehető,és az apja felakasztotta magát.
Őszinte részvételünk.
-Köszönöm-és ezzel le tettem a telefont.
Hogy mi?öngyilkos lett?most hogy beszéltem vele?most hogy válaszokat akartam?...Úgy éreztem hogy most rögtön el kell mondanom Emm-nek.A legközelebbi busszal el is mentem és pont tudtak fogadni.
Be kísértek a szokásos beszélő terembe,ahol már ott ült Emm ,két férfival az oldalán.De nem értettem hogy miért vannak megimt itt mikor még délelőtt semmi baj nem volt.
De Emmára nézve láttam hogy nem stimmel semmi...
-Szia Emma.-köszöntem de válasz nem érkezett.-Mi a baja? -kérdeztem meg azt a két böhöm nagy férfit Emm mellett.
-Kapott egy levelet miután maga elment,elolvasta és utánna érthetetlen módon meg ette a levelet.
-A papirt?-vágytam egy furcsa fejet a kérdésem mellé.
-Igen,de ez még semmi utánna lett 3-4 düh rohama ,amit 4nyugtató sem csillapított,ezért vért vettünk tőle hogy hátha valami drog hatása alatt áll.És a teszt nem mutatott ki nyugtatót a vérébe...
-Vagyis...?-még mindig nem nagyon értettem hogy akkor hol vannak a bogyok
-Vagyis valahol elrejtette a nyugtatót a zárkába,igy át néztük az egészet,de sehol semmi eggyet sem találtunka.
-Akkor hol lehetnek?
-Nem tudjuk,már mindent át néztünk.Kiván még próbálkozni Emmát szóra bírni vagy vissza vihetjük?
-Vihetik,szerintem nem fog meg szólalni.Ugyhogy Szia Emm,és hogy tudj róla az igazi apán öngyilkos lett.
És fogtam magam és kimentem.
Kissé megviselten leültem egy székre,és azon áltam neki gondolkodni hogy mi baja lehet Emmának,mert még sosem láttam ilyen állapotban...

StefaniWhere stories live. Discover now