30.

10 0 0
                                    


De ami ott fogadott az minden tervemet össze törte...
Össze feküdt Emma nyakig véresen egy lepedőbe csavarva.
Ahogy megcsapta az a vérszag az orromat egyből hajoltam is wc fölé hogy oda jöjjön ki ami kiakar.Egy gyors hányás után kifutottam a fürdőszobából és kulcsra zártam magam mögött az ajtót hogy vissza ne menjek mégeszer oda még Sam nem ad rá normális magyarázatot.
-Helló baby meg jöttem.-kiabált Sam miközben éppen a kabátját és a sportcipőjét vetettek le.
-Szia szerelmem-köszönetem neki mintha semmi nem történt volna.
-Miújság?,Hogy aludtál?
-Jól,de kérdezhetek valamit?
Amint kimondtam ezt a mondatot Sam arca sápadtá vált mintha tudná hogy a fürdőszobáról akarok kérdezni,de mivel én tudtam,hogy ő arra gondol ezért csak azért sem azt kérdeztem meg.
-Hoztá kaját?
-Ohh,hát pesze hogy hozztam,szerinted miért voltam távol?...
-Hát nem is tudom...-mondtam miközben még mindig Emm képe forgott a fejemben ahogy ott fekszik a mi fürdőszobánkba.
Meg reggeliztünk.Én ettem egy barna zsemlét sonkával és egy kis salátával,Sam pedig egy sima fehér zsemlét jó sok sonkával.
-Koszos az arcod életem-hajolt oda Sam hogy leszedi.
-Hagyd majd megyek lemosom a mosdóba.-válaszoltam hogy már végre valahogy rá térjek a témára.
-Nem kell lemosni,hisz csak egy kis ráma.
-De amúgy kezez kell mosnom.
-Otta mosogató csap mögötted.
-Sam ne szórakozz az egy mosogató amiben edénylet mosunk nem pedig a mocskos kezünket-felálltam az asztaltól és elindultam a fürdő irányában.
-Várj Stefi,csak ugrattalak nem is olyan az arcod-nevetett eggyet Sam.
-Miért nem akarod,hogy bemenjek?
-Én nem azt akarom hogy ne menj be én csak azt akom hogy velem legyél.
-Cuki vagy❤.De akkor most már elmehetek kezet mosni és utánna örökkön őrökké együtt leszünk-nyúltam kiléncsért hogy kinyitom az ajtót,de akkor Sam lekapta a kilincsről a kezem.Majd megcsókolt.
-Most már semmi szűkséged mosakodni,mert lecsókoltam rólad.Gyere menjünk aludjunk eggyet.
-Őőő,de Sam nekem pisilnem kell-mást már nem tudtam kitalálni hogy végre kinyissa azt a rohadt ajtót.Gondotam így már csak beenged mivel ezt nem tudom elintézni máshol csak a wc-n.
-Hááát neked még nem mondtam?
-Mit is?
-Hááát azt hogy nem jó a wc.
-Mi baja?-tudom hogy jó a wc hiszen reggel voltam és akkor még működött.
-Nem lehet lehúzni,és ereszt.
-Ezt a kettőt egyszerre az kemény,de mikor romlott el?
-Hát úgy két hete kb.
-És azóta nem jársz wc-re az azért durva-nevettem el magam.
-Hát van ez így-nevetett Sam is.-Gyere Stefi menjünk el valahova sétálni.
-Nem érdekel a k@rva sétád! Azt mond el hogy miért fekszik a kádban Emma egy lepedőbe csavarva holtam nyakig véresen!?
-Hogy miii?
-Ne játszd az ártatlant,láttam,voltam ott bent,és képzeld reggel még a wc is jó volt mert akkorát hánytam a vér szagától hogy csak na.Szóval mi folyik oda bent!!??-üvöltötten már torkom szakadtából,nagyon ideges voltam.
-Nem tudom,tényleg nem,egy haverom kért meg bujtassam el még nem szerez egy kocsit ami le tudná vinne Emmet a folyóig,mert oda akarja beledobni.
-De ki ölte meg??
-Egy maffia.De azt mondta hogy a haverom hogy mi is célpontjai vagyunk bármint ő meg én.
-Mert kik azok?
-Nem tudjuk Stefi,nem tudjuk.De vigyázok magamra megígérem.
-És Emm?Ő meddig fog itt feküdni?
-Ma délutánig,délután kettőkor jön érte Jon és elviszi.
-Én is menni akarok majd,végülis ésn voltam a legjobb barátnője.
-Rendben,gyere,de az még két óra addig készülj el-mondta Sam.
-Oké.

Sziasztok!
Bocsánat,hogy több mint egy hónapig nem volt rész,de igérem behozom a lemaradást😊
Ha tetszett ez a rész akkor vote-olj🌟,és írj valmit kommentben💬
---------------------------------------------
Mit szóltok ehez a részhez?Gondoltátok,hogy Emma fekszik a kádban?😱😱

Ui.:Ha van valami ötletetek a sztorival kapcsolatossan akkor írjatok nyugodtan.

Páran jeleztétetek privátban,hogy szeretnétek kérdezz-feleleket.Lehet persze,csak kérdéseket írjatok,vagy ide kommentbe vagy akár privátban is jó.

2018.03.03. 09:29
Puszii😘

StefaniWhere stories live. Discover now