8

51 3 0
                                    

Amilyen gyorsan jött olyan gyorsan ment/mentek...
Reggel mikor felkeltem nem volt ott Sam,se Edem és Greget sem láttam.
Egyszerűen el tűntek nyomuk veszett.
Felkeltettem Emmet és Klarat hogy ők tudnak e valamit de nem nekik is új volt ez a sztori majd Klar talált egy levelet:
📝"Bocs csajok de lépnünk kell mi nem a jó fiúk közé tartozunk és nem sodorhatunk titeket is bajba ezért léptünk.Ja és a tegnap megadott telefonszámok sem élnek,kamu mind a három ne is hívjátok.
De azért köszönjük ezt az egy estét veletek és tényleg...
...Bocsánat

                                            XOXO
                                 Edem,Greg,Sam"📝
És ezzel a levelet zsebre téve indultunk is tovább.
Rögtön az első újságos üzletbe be is tértünk hogy megvegyük az aznapi napilapot.
De mi volt rajza....
A címlapon...nem egy sztár válása,szakítása...hanem a mi hármunk fantom képje.
Borzasztó volt látni hogy már elindult a szabad napjaink vissza számlálása.
Az a tudat hogy bármikor bevihetnek minket borzasztó!
És ezt nem úszhatjuk meg egy kis ejnye-bejnyével mert már javába nagy korúak vagyunk és azért van 2gyilkosságunk is,ha tudnak róla,mert itt az újságba csak betöréses rablásról írnak.
De nem is gondolkozhattunk ilyenen mert mennünk kellett innét sürgősen.
Most Mexico-t tűztük ki úti célnak.
Ugyis minden gyilkos,csaló,rabló,bandita arra bujkál   akkor biztos mi is elférünk még ott.
Aha,de ez csak a terv volt...

Sziasztok!
Most nem akarok kis regényt írni ide le🙉🙉inkább te ird véleményed kommentbe és vote-olj🙉🙊🙈
Puszii😘
Ui.: Idő:2017.08.18. 04:48

StefaniWhere stories live. Discover now