9

41 3 0
                                    

Éppen már Mexico határán voltunk mikor oda jött 5 rendőr és közölte velünk hogy letartóztatnak minket rablásért, betörésért,és két gyilkosságért...
Szóval mindent tudtak...
Innét már  nincs menekvés.
Csattant a bilincs a kezünkön.
És már a rendőr kocsiba ültünk.
Kb.2 óra után már a New York-i rendőrségen voltunk a kihalgató terembe.
Külön-külön mind a hárman.
Aztán olyan fél óra múlva meg érkezett egy rendőr aki nekiállt kihallgatni,de mindent tagadtunk mert meg beszéltük hogy ameddig tudunk addig tagadunk mindent.
Ez össze is jött hisz bizonyiték hiányába elengedtek minket nem hagyhatjuk el New Yorkot,de mivel már mindent tudnak rólunk,ezért már értelme sincs.
Az első kihalgatásra rá 8 hónapra megint vissza hívtak mert már volt bizonyiték ellenünk,és már tudtuk hogy nincs mit tagadni.
Mert ha már bizonyítékok mellett tagadunk akkor az már többet árt nekünk mint használ.
Ezért be ismertünk mindent persze azért szépítettünk vagyis én igen.És hogy Emm és Klar mit mondott azt nem tudtam és nem is tudhattam volna meg mert a kihalgatás után rögtön a zárkába vittek minket.
Külön voltunk mind a hárman és itt éreztem meg igazán hogy ezek a csajok mennyi erőt adtak nekem.

Három év múlva:
A tárgyalásunkat folyton halasztották de ma eljött a tárgyalás ideje immár itt állok lassan 30éves fejjel és most kell vallamom a tinédzser kori hülyeségeimért...

StefaniWhere stories live. Discover now