24.

17 1 0
                                    

-Mire gondolsz?
-Hogy mire...egy kis fodrászat,név váltás,adat hamisítás
-Ez tervbe mind szép és jó,de ugye tudod ha lebukunk akkor megint börtönbe fogunk csücsülni.-mondtam Emmának hogy hátha eszébe jut hogy ez nem jó ötlet.
-Tudom,de muszály,vagy külömben vissza visznek engem a pokolba.
Miután Emm ezt kimondta már vágta is le a nagyon szép hosszú fenékig érő sötét barna haját,engem meg elküldött hidrogénért amivel kintudja szivatni a haja színét.Miután vissza értem a boltból Emm-nek már csak a válláig ért a haja és valami papírokat fogdosott.
-Emm,azok milyen papírok?
-Új személy igazolvány,útlevél,TAJ-kártya és még ilyen alap kártyák.
-Úútlevééél?-kérdeztem csodálkozva,az é betűt hosszan elhúzva.-Hova utazol?
-Utazunk Stefi.Te is jössz.
-Én miért mennék?
-Mert össze tartozunk.-mondta Emm és amint befejezte a mondatát megcsókolt.
-Emm ez mi volt?-kérdeztem a csókra utalva.
-Mondtam hogy össze tartozunk.Ezért itt és most kötünk egy vér szerződést-majd egy kést és egy likőrös poharat adott a kezembe.
-Mit akarsz ezzel Emma?
-Azt hogy vágd meg magad Stefi;és nyomd a véred a pohárba majd én meg iszom és utána én csinálom meg és azt meg te iszod meg.
-Rendben.Igy már akkor igazi vér tesók leszünk-egyeztem bele bár tudtam hogy ez a viselkedés nem Emmára vall.
Miután megcsináltuk a "vércserét"
Már pakoltunk is mert a repülő amihez az útlevél volt az 5 óra múlva indul,vagyis én pakoltam Emm hajat festett.Fél óra múlva már annyira megváltozott hogy rá sem lehetett ismerni.Miután mindent össze pakoltam indultunk is.Épp az ajtón akartam kilépni mikor Emm szólt:
-Várj!-és megint megcsókolt,én meg viszonoztam mert bevallom hogy nem volt rossz érzés.
-Szeretlek Stefi.
Én ezt csak egy enyhe mosolyal viszonyoztam és már indultam is ki hogy le ne késük a gépet mert már csak 2óránk volt az indulásig...

StefaniWhere stories live. Discover now