25.

14 1 0
                                    

~A repülőn~ ✈✈✈✈

-Amúgy hova megyünk Emm?
-Párizsba.
-Párizsba???és mégis mit fogunk ott csinálni mikor nem is beszélünk franciául?
-Nyugi már Stefi,minden el van intézve.
-Akkor minden oké-mondtam Emmának magabiztosan de bevallom hogy féltem attól hogy mi lesz ha lebukunk,akkor én is mehetek vissza a börtönbe...de terelve a stresszt ami bennem van próbáltam beszélni Emm-mel a csókról.
-Figyelj Emm,had kérdezek már valamit...
-Mond csak nyugottam Stefi,kérdezhetsz akármit,amire tudok arra válaszolok.
-Mi volt az a csók?-súgtam fülébe a kérsésem.
-Vissza csókoltál Stefi!-förmedt rám Emma elég eréjesen.
-Tudom de...-nem hagyta hogy befejezem a mondatom mert rögtön a szavamba vágott.
-Akkor remélem nincs több kérdésed.!
Itt jött el az a pillanat amikor félni keztem Emmától.Így úgy gondoltam fogom magam és elmegyek a repülőgép mosdójába,de miután meg láttam hogy mekkora sor áll ott meg is gondoltam magam és úgy gondoltam,hogy inkább tartogatóm még egy kicsit.Vissza menni Emm mellé nem akartam,mert bevallom beparáztam tőle mert ő nem ilyen volt.Azon fondolkoztam mit csináljak mikor megpillantottam egy üres ülőhelyet a gép végében így leültem oda és neki áltam olvasni a telefonomon.Olvashattam vagy fél órát,de már úgy éreztem hogy mindjárt szét robban a hasam alja így muszály volt már elmennem wc-re.Szerencsémre akkor senki nem állt sorba,így bementem az egyik fülkébe.
Gyorsan kész is voltam mert ember legyen a talpán aki azokba a wc-k-be(vécékbe,nem tudom ezt hogy írják le rövidítve😂😂) 5 percnél több időt kibír.És mikor jöttem ki Emm ott állt az ajtóba.
-Ide jössz?-kérdeztem Emmát a wc ajtóra mutatva.
De nem válaszolt csak megragadta a karom és vissza rángatott a fülkébe,majd ránk zárta az ajtót...

Sziasztok!
Mindig igyekszek izgalmasan befejezni a részeket,hogy úgy érezétek,hogy muszály tovább olvassátok a könyvem😇❤😂(én ilyen cseles vagyok😂😂😘)
Meg sosem írom a részeket túl hosszúra mert én személy szerint nem szeretem azokat az irtó hosszú részeket amik több 1000 szavasak,én általában olyan 300-400 szavasakat írok amiket akár a suliba egy 5 perces szünetbe is el lehet olvasni😊❤,meg amúgy meg kell egy kis idő hogy kitaláljam a folytatást😇😊

Ui.:Ezt a rész 2017.10.24.-én 18:01-kor fejeztem be❤(az már más kérdés hogy mikor rakom ki😉)

Pusszi😘😘

StefaniWhere stories live. Discover now