11

34 3 3
                                    

Itt ülök a zárkába,és éppen a naplóm írom. Emm és Klar arcára már teljesen el is felejtettem.Utoljára 1éve láttam őket a tárgyaláson de utánna külön börtönbe kerültünk mindannyian.
Ebbe a börtönbe amibe én kerültem elég normálisak a körülmények,rend és tisztaság,és minden rab kap egy naplót amibe írhat,van aki verset,van aki dalszöveget ír bele...de én csak simán a gondolataimat és kisebb rajzokat készítek hozzájuk.
Így volt ez ma is.Már éppen dátumoztam le az aznapi részt mikor....
...Nyilt a cellám ajtaja és ott ált egy cellaőr,az ügyvédem és egs ismeretlen férfi.
-Miss Stefani ezennel szabad-mondta a férfi.
-Hogy mi????Én? De hát....Hogy? Vagy...-habogtam össze vissza,mert a tárgyaláson 30évet kaptam és nem tudtam hogy miért engednek ki 1 év után,biztos szivatnak...gondoltam...
-Tegnap Emma Klow mindent be vallott.Hogy ő kényszerítette magát mindenre.
-De hát...Ez nem így volt.
-Akkor?Pedig tegnap Emma nem azt mondta hogy maga önszántából rabolt volna.Vagy netán annyira tetszik a cella hogy nem akar szabadulni?
-Nem-nevettem egyet halkan-csak nem értem-értetlenkedtem.
-Stefani szabad! Menjen már!!!
-Oké rendben köszönöm.

Még kb. egy órába telt míg elintézték a papírjaimat meg ezeket a hivatalos iratokat.
És szabad lettem.
Kiléptem a börtön kapun,de nem tudtam hova mehetnék.Otthon már kb. 8-9 éve jártam,szerintem anyámék már meg sem ismernének,de nem is érdeklem őket.Mert mikor behoztak ide akkor elöttem hívták fel őket hogy meg van a lányuk és bejöhetnek megnézni/látogatni(nem tudom hogy mondják🙈😂)de egy év alatt egyszer sem tévedtek ide úgyhogy....oda nem megyek haza.
Mást kell kitalálnom
Egy hotelre esett a választásom,és hogy honnét volt rá pénzem...volt még a számlámon egy kevés.
Gyorsan oda értem hisz itt volt nem messze max. 3utcányira
A recepción bejelentkeztem és kértem egy szobát.A 156-ost kaptam.Felmentem és ledőltem az ágyra jól esett egy puha ágyon feküdni.Majd meg pillantottam egy laptopot a szoba egyik sarkába,és eszembe jutott hogy mi lenbe ha meg látogatnám Emm-et és meg kérdezném hogy miért csinálta ezt..hogy miért vallott mindent magára?...

Bocsi a helyesírási hibákért😊🙈

StefaniWhere stories live. Discover now