26.

11 1 0
                                    

De nem válaszolt csak megragadta a karom és vissza rángatott a fülkébe,majd ránk zárta az ajtót.
-Engedj el Emm ez fáj!!
-Na most ide figyelj Stefike,mikor leszálunk akkor azt csinálod amit én mondok. Világos?
-Igen.-mondtam a félelemtől dadogva.-De mit kell majd csinálnom?
-Mindent el mondok majd a maga idejébe.Most pedig gyere mert mindjárt landolunk.
-Jólvan.-nem mertem elenkezni,csak csináltam amit Emma mondott,mert tudtam hogy mire képes.
Miközben igyekeztünk a helyünkre már mindenkinek be volt kapcsolva a biztonsági öve,készen álva a landolásra,mi is gyors leültünk és bekapcsoltul az övet.
A földet érés kicsit rázós volt,de épségben földet értünk.Ahogy a gép leszállt Emm már indult is a kijárat felé.Rögtön miután kilépett a repülő ajtaján már futott is a poggyászunkért,amit kb. 1óra után meg is szereztünk.Elhagyva a repteret egy fekete furgon vár minket,azt mondta Emm hogy azzal fogunk menni,de nekem rossz érzésem volt ezért ellent mondtam neki.
-Látod ott azt a fekete kocsit Stefi?
-Igen.
-Na azzal fogunk menni ugyhogy arra felle indítsd magad!-förmedt rám Emma.
-Én nem megyek azzal!-mondtam ellent Emma parancsára.
-Emlékszel mit mondtam mi lesz ha nem azt csinálod amit mondok?-emelte fel a hangját,és láttam hogy már kezd ideges lenni.
-Nem,mert nem mondtad,de én akkor sem megyek azzal!
-Jobban jársz ha nem is tudod úgyhogy indulj!!-és ezzel a mondattal egyszerre akkorát lökött rajtam hogy a földre zuhantam.
-Ha végeztél a föld nyalással akkor indulj már Stefania!!
Itt már nagyon féltem,de felálltam és elindultam a kocsi a felé.
Amint oda értünk egy kigyúrt csávó húzta el a hátsó ajtót belülről,majd mondta hogy száljak be.
Én ránéztem Emmára,de ő csak rám üvöltött hogy mozogjak már és belökött a kocsiba,majd ő is beszált mellém.
Ott ültem a csávó és Emm között.
Majd neki áltak sorolni,hogy mi lesz a dolgom,vagyis Emma mondta a csávó akinek a nevét nem tudtam meg,mert a sofőr meg Emma is úgy hívta hogy dzseki,na szóval ő meg folyton tapizott....

Sziasztok!
Remélem még mindig izgalmasnak tartjátok Stefi történetét,ha igen akkor vote-olj🌟,ha meg teszed akkor azt megköszönőm😊😊

Pusszi😘😘

StefaniWhere stories live. Discover now