Itt Emma naplójának tartalmát írom le és csak annyit szeretnék mondani hogy minden ilyen jelecske:"📖"egy külön oldalt jelent Emm naplójából(de külön idézőjelbe is rakram őket)
Jó olvasást!Emm naplója:
📖" mikor úgy éled az életed hogy egyke vagy és magányos...📖"Egészen a közép suliig nem találtam igazi barátokat.De ott meg lettek az életem értelmei Klar és Stefi.
Bevallom Klara mindig is közelebb állt hozzám mint Stefi mert ő,bármint Klar ő benne volt minden rosszban.
Stefi meg...hát igen ő az a jó-rossz kislány.Bár mondjuk tegnap rá tudtuk venni hogy festesse be azokat az ártatlan kis szőke lokniait.Ja és még köldök piercinget is csináltunk neki,vagyis én mert én lyukasztottam ki itt nálunk.Azt mondta kicsit fájt de nem vészes..."📖"Ma Stefi sikeresen elvesztette a szüzességét itt nálunk anyámék szobájában..."
📖"Egy sikeres esti randi után lefeküdtem Rebertoval az eggyik barátommal"
📖"Este Kraraval nagy bulira készülünk van már pia,meg fű,már csak szendvicsek kellenének"
📖"A tegnapi partihoz Stefi is csatlakozott és anyámék ma értek haza a nyaralásból"
📖"Ma reggel anyum azt mondta beszélni szeretne velem,de üljek le...
Hát le ültem.
És azt mondta hogy Stefi a fél tesóm.
Hogy miután engem megszült utánna még lett egy gyereke egy másik faszitól de azt a gyereket örökbe kellet adnia mert nem tudta volna eltartani.
De én ezt nem veszem be hogy Stefi a húgom.
Biztos csak szopat."📖"Ma anyám meg mutatta a genetikai tesztet hogy Stefi tényleg a fél tesóm...
Akkor lehet hogy van egy húgom...sőt nem lehet hanem BIZTOS!!
De ezt Stefáni biztos nem fogja meg tudni,vagyis remélem hogy nem
Nem szeretném hogy kiderüljön"📖"Az utóbbi időben elég közel került hozzám Stefi...de nem mondtam el neki hogy rokonak vagyunk,viszont bármit meg tennék érte..."
📖"A húgomért mindent meg tennék❤❤ Stefi❤❤
Stefi húgi"📖"Pici Stefi húgi"
📖"Drága húgom szülinapja volt ma
A húgomért mindent"📖"I ❤ Stefi sister"
Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész is ha esetleg van a folytatáshoz valami ötlet/tanács akkor írj csak és majd azt is bele szövőm,az én ötleteim közé.
Ha eddig bejön a könyvem akkor nyomj egy vote-t🌟Puszii😘😘
Ui.:a helyesírástól kérlek tekintsetek el mert gyorsan írom hogy minnél hamarabb ki tudjam rakni🙈🙉🙊
YOU ARE READING
Stefani
AdventureHogy hogyan is váltam az iskola jó tanulójából egy rossz lánnyá....hát pontosan én sem tudom. Az biztos hogy lázadó voltam...de nagyon és mindent kipróbáltam amit nem kellet volna