31.

8 0 0
                                    

13:30

Sam és én elmentünk aludni eggyet,vagyis aludni készültünk de sorozat nézés lett belőle.Ilmádtuk a The Walking dead-et.

14:00
Kopogtatnak a bejárati ajtón.
-Nyitom-kiabált Sam.
-Sziasztok-lépett ba Jon az ajtón egy nagy szönyegel.
-Szia Jon!,te ide költözöl vagy minek hoztad azt a nagy izét?-kérdeztem.
-Hát szerinted hogy fogom levinni Emmát innét,a karomban mint egy hercegnőt?,és mindenkiének aki velünk szembe jön majd azt mondom,hogy a farsangra készülünk és azért tiszta vér?!-nevetett Jon.
-Ezt ne most beszéljük,hogy ki mi akar lenni a farsangon,inkább tüntessük el innét,mert mit ne mondjak elég szar látvány egy hullát látni a kádamban feküdni.
-Akkor lássünk neki-mondta Jon miközben ledobta a szőnyeget a válláról-Arra gondoltam,hogy kigörgetjük a szőnyeget bele fektetjük Emmát és levisszük.
-Király akkor segítsen valaki kiemelni onnét-mondta Sam.
-Majd én segítek a csajod addig inkább hívjon liftet amivel le tudjuk vinni és nem lépcsőzni kell vele lefelé az ötödikről.

Vártam még a fiúk kihozzák Emma holttestét a fürdőszobából,mert ha én most fel hívom a liftete az ötödikre akkor biztos utánna valaki lehívja a földszintire,és annak semmi értelme nem lenne.Láttam ahogy cipelik a vérrel borított testet és....fordult eggyet a gyomrom és muszáj volt elmennem hányni.Ott öklendeztem a wc felett és azon gondolkoztam,hogy mi lehet a bajom hogy ma már másodszorra vagyok rosszul...
-Mi a baj szerelmem jobban vagy?
-Igen,most már jobb.
-Mi volt a baj?-kérdezte aggódóan Sam.
-Ááá semmi,biztos csak valami vírus mert már reggel is hánytam egyszer.
-Akkor majd elmegyek veled dokihoz.De most gyere intézzük el amit el akarunk,mert holtan sem bírom sokáig elviselni ezt a csajt a lakásomban.
-Sam....-mondtam nagyon gyenge hangon.
-Igen életem?
-Szeretlek!
-Én is!De segíts!
-Megyek,fél perc.

Mire kiértem a fürdőből addigra már bele is tekerték Emmet a szőnyegbe,és tényleg nem látszott,aki nem tudta mit rejt a szőnyeg az rá sem jöhetett volna,mert abszolút nem látszott.
-Irány a folyó!-utasított Jon minket-Stefi,menj hívd a liftet addig itt várunk.
-Rendben.-kimentem és megnyomtam a felfele gombot,hogy fel jöjjön a lift.De nem jött...nyomkodtam nem jött...vissza mentem a lakásba.
-Srácok van egy rossz hírem.A lift megint beszart.
-B@zmeg!-káromkodta el magát Jon-akkor gyaloglunk.
Felvették a fiúk a vállukra a szőnyeget és elindultunk lefelé az ötödik emeletről,én voltam az utolsó aki elhagyta a lakást,ezért az én feladatom volt bezárni az ajtót és figyelni hogy semmi nyomot nem hagynak e magunk után.Mentünk és csak mentünk lefelé (5;4;3;2;1;földszint).
-Innét hogy tovább?-kérdeztem mivel nem egy csendes környéken laktunk.
-A farzsebemben a furgon slusszkulcsa,vedd ki kérlek és nyist ki hogy be tudjuk rakni a csajszit-mondta Jon.
Oda nyúltam Jon fenekéhez és kivettem a kulcsot,majd kinyitottam a kocsit ahogy mondta.Berakták a "szőnyeget" és indultunk is a folyóhoz.
Jon vezetett,melette ült Sam,majd én.
30km-re volt tőlünk a kiszemelt folyó,amit azért választott Jon,hogy abba dobjuk,mert nagyon nagy sodrása van és biztos volt benne,hogy tovább fogja sodorni az áramlat a testet.

A lakástól alig mentünk 10km-t mikor megláttuk a rendőröket...

Sziasztok!
Remélem tetszik ez a rész is ha igen akkor vote-olj🌟és írj egy kommentet,hogy tudomást szerezzek róla💬

Ui.:Lehet elkezdek egy másik sztorit 40%,egy igaz történet lenne ami rólam szól😕😢😊Ha érdekelne akkor írd meg!

2018.03.03. 23:51
Puszii😘😘

StefaniWhere stories live. Discover now