Másnap reggel mikor felkeltem rögtön indultam is a munkába.Bementem a hipermarketbe ahol megmutatták hogy hol mit találok,és mondták hogy még nyitás előtt takarítsam ki a wc-ket.Fogtam 2 liter hipót meg egy felmosót és neki áltam a mosdóknak.
Miután azzal végetem gyorsan még felmostam az üzletet és elmentem a főnökömhöz hogy lejárt a munka időm és mennék haza.Azt mondta csak nyugodtan menjek és holnap is szeretettel vár mert jó munkaerő vagyok.
Egy gyors öltözés után már rohantam is a buszra hogy még oda érjek délre Emm-hez.
11:56ra már ott voltam az intézet ajtajába.
-Jónapot kívánunk segíthetünk valamiben?
-Őöö igen köszönöm...Emma Klow-ot kereset.Tegnap telefonáltam hogy jönnék hozzá.-mondtam egy kis fiatal hölgynek,a hangja alapján vele beszélhettem telefonon.
-Igen igen Emma már várja önt,csak kövessen.
Elmentünk egy szűk sötét folyosón és egy nagy fém ajtóhoz értünk.Amint a hölgy kinyitotta az ajtót megláttam Emm-et.
Ott ült egy asztalhoz bilincselve,két férfival az oldalán akik a testőrei lehettek.Leültettek engem az asztal másik oldalához,és egy erős rács válaszott el minket egymástól.
-Hölgyem negyed órája van hogy beszéljen Emmával,de nem teheti ki semmi stressz helyzetnek és nem adhat át neki semmit.-mondta a nő aki bekísért.
-Értettem-mondtam,majd egy nagyot nyeltem...
-Szia Emm.
-Szia-köszönt vissza Emma kissé fáradt hangon.
-Hogy vagy?
-Szerinted hogy lennék itt...
-Ja hát igaz.-és egy nagyot sóhajtottam.-Figyelj Emm kérdeznem kell valamit.
-Mondjad csak.
-Miért vallottál mindent magadra?
Emma ökölbe szorította a kezét és hajtogatni kezte a nyakát.
-Emm valami baj van?-kérdeztem halkan.
-Ááá...nem nincs semmi baj.
-Akkor kérlek Emma válaszolj!Vagy miért csak engem mentettél meg?Miért nem Klarat?EMMA!!!válaszolj már!!!
De semmi Emm csak ült ökölbe szorított kézzel és csak bámult maga elé nézve,teljesen kizárva a külvilágot.
Megkérdezte tőle az egyik férfi aki ott állt hogy minden oké e,de semmi Emm nem válaszolt.
Majd a hangszóróból megszólalt egy hang:A negyed óra letelt.
És fogták Emmát felállították és elvetették.
Én meg ott maradtam a fél homályos kihallgató terembe.Még ott ültem két percet majd fel álltam és kisétáltam a recepcióra ahol érdeklődni keztem Emmáról.De többet nem tudtam meg csak annyit hogy stressz helyzetbe dühroham jelentkezik nála amit csak elég erős nyugtatóval tudnak csillapítani.És folyton azt mondogatja hogy ,"a húgomért mindent".
Ebben csak az volt a legfurcsább hogy Emmának nem volt semmi féle testvére.
Szóval még egy kérdő jel lett bennem,hogy mit tehetett Emma a húgáért vagy egyeltalán ki lehet Emm húga ha van neki egyeltalán.Sziasztok!
Próbálok gyors és részletes lenni.
A helyesírási hibákat kérlek nézétek el,mert telefonomon írom a sztorit és ott kicsit nehezebb mint laptopon😊😊Puszii😘😘
YOU ARE READING
Stefani
AdventureHogy hogyan is váltam az iskola jó tanulójából egy rossz lánnyá....hát pontosan én sem tudom. Az biztos hogy lázadó voltam...de nagyon és mindent kipróbáltam amit nem kellet volna