...És én ezt a helyzetet kihasználva oda bújtam Sam-hez; máris biztonságban éreztem magam a karjai között.És egy szuper estét éltünk át csak mi ketten.
Másnap reggel
Felkeltem,de Sam-et sehol sem találtam.Féltem attól hogy megint itthagyott;de nem nem hagyhatott el,hisz megígérte hogy fog védeni.Vagy is lehet hogy csak reggelit készít,vagy vásárol,vagy esetleg edzs.De úgy gondoltam hogyha neki állok kiabálni akkor majd bejön és egy édes csókkal kíván jó reggelt...
-Sam,Saam,Saaam hol vagy?,itthon vagy?-kiabáltam de válasz nem érkezet.Szóval akkor nincs itthon.De én meg nagyon éhes vagyok már,úgyhogy kimegyek a konyhába és keresek valami ehetőt.Bele bújtam Sam egyik ingébe,és ki csoszogtam benne a konyhába.
Találtam a hűtőszekrényben 2 tojást,paradicsomot,meg a pulton egy csomag kenyeret.Így neki áltam rántottát készíteni.
Pár perc alatt össze is állítottam magamnak egy finom reggelit amit gyors meg is ettem mert már jó egy napja semmit nem tudtam enni......De Sam még mindig sehol...Csak nem ment el nagy bevásárlást tartani,mikor én itt vagyok,vagy miért nem várt meg és mentünk el együtt?
De már ugyis biztos nemsokára haza ér,addigis elmegyek letusolni,mosakodni,meg meg fésülködők,mert úgy néz ki a fejem mint egy széna bogja.
A fürdőszobához egy szűk kis folyosó vezetett,aminek a végén volt valmi a földön ami vissza verte a fényt.Oda érve láttam meg hogy az egy kés,egy tiszta kés.
-Nem értem ez mit keres itt,biztos Sam szerelt valamit és csavarhúzó helyett ezt használta,bár nem értem miért ilyen nagy kést...na mindegy vissza viszem a fiókba és tényleg letusolok.-gondolkoztam hangosan.
El raktam a kést és siettem hogy kész legyek mire vissza ér Sam.Magamra zártam a fürdöszoba ajtót,ledobtam magamról az inget.
Először kifésület a hajam,ami elég nehéz művelet volt,majd meg mostam a fogam és indultam fürdeni.
Nagyon örültem neki hogy Sam-nek fürdőkádja van, már nagyon vágytam egy kádas fürdésre,mert én még sosem fürödtem úgy,én mindig csak zuhanyoztam.Na meg persze az a zuhany függöny ami rajta volt wow,nagyon gyönyörű volt.
Arra gondoltam hogy tele engedem meleg vízzel,tele rakom a fürdőt gyertyákkal,a vízbe jó sok hab fürdőt borítók majd bele ülök és ott fogom várni Sam-et hogy ő is csatlakozhasson.
De hogy ne csak elmélet legyen hanem meg is tudjam valósítani,elhúztam a zuhanyzó függönyt,hogy meg tudjam engedni a vízet még én a gyertyákat gyújtogatóm.De ami ott fogadott az minden tervemet össze törte...
______________________________________
Sziasztok!
Bocsánat hogy eddig nem írtam,de semmi ihletem nem volt,ma viszont elkapott valmi😉Mit gondoltok mi van a kádon/kádban ami Stefit ennyire lesokkolta???😱😱
2018.01.21. 14:32.
(Ebben az időben írtam a történetet👆 az már más kérdés,hogy mikor rakom ki😉😂❤❤😘)
YOU ARE READING
Stefani
AdventureHogy hogyan is váltam az iskola jó tanulójából egy rossz lánnyá....hát pontosan én sem tudom. Az biztos hogy lázadó voltam...de nagyon és mindent kipróbáltam amit nem kellet volna