6

59 3 0
                                    

Nem volt olyan jó este...egy híd alatt aludva,de mire felkeltem addigra Emm már egy elég szép összeget számolt
-Emm ezt honnét szedted?-kérdeztem.
-Biztos tudni akarod Stefi?
-Háát... Tudni akarjak róla???
-Egy idősebb embertől szereztem.
-De él még ugye?
-Talán magához tér-mondta Emm minden szemrebbenés nélkül.
-Te meg ölted???
-Mondom hogy talán magához tér.De többet én nem szerzek pénzt majd te vagy Klar.
-Jól van.
Aztán el indultunk a városba mind a hárman.És ott volt egy ötvenes éveibe járó férfi.
-Stefi.Te jössz-mondta Emm.
-Jól van de hogy?
-Szerintem valahogy kábítsd el-javasolta Klara
-Na látom megy ez nektek- mondta Emm.
Majd oda mentem fogtam egy vastagabb fa ágat és tarkón vágtam,és őszintén...akkor büszke voltam magamra mikor láttam a férfit a lábam elött feküd és ki vehettem a pénzt a zsebéből,és amit akkor láttam Emm arcán...azt a büszkeséget az nekem akkor mindent megért.
És ez így ment éveket keresztül loptunk,csaltunk,és öltünk mert igen voltak akik meg haltak a támadások alatt,szám szerint kettő az egyiket Klar lötte fejbe a másikat Emm úgy ütötte le hogy a nő pont rá esett az üveg asztalra és meghalt.
De a zsaruk sose kaptak el.
A New York-i rendőrök már két éve kerestek minket,mint eltűnt személyeket.
Itt Canadába kb. olyan 15 rablás,6 betörés,és 2 gyilkosság volt a rovásunkon.És ezek miatt meg ismeretlen tettesek miatt köröztek minket de nem kaptak el azt se tudtál hogy nő vagy férfi ennek a sok mindennek az elkövetője vagy hogy egyáltalán egy emberhez kötődik e az összes ügy.
Háát profik voltunk.

Sziasztok!
Ezt még mindig ugyan az nap írtam mint az előzőket csak most már 03:23van ennyi változott,és még most sem vagyok álmos.
Lehet hogy előbb be fejezem a sztorit aztán utámna alszok.
De nem most hajnalba teszem ki a sztorikat hanem majd reggel,de este írom őket🙉🙊🙈🌝🌜
Írj kommentet és vote-olj nekem hidd el sokat jelent💋😘😍
Puszii😘😘
Ui.:a pontos dátum: 2017.08.18.  03:27

StefaniWhere stories live. Discover now