28.

12 1 0
                                    

Majd kinyitottam az ajtót és az fogadott amire nem gondoltam volna.
Ott állt Sam.Tudjátok az én egykori nagy szerelmem.
Te mit keresel itt Stefani?-kérdezte Sam csodálkozva.
-Egy csomagért jöttem,úgyhogy kérlek add oda és hagyj menni.
-Azért a csomagért cserébe meg kéne téged erőszakolnom,és kínoznom.De én ezt nem tudom veled megtenni.
-Mi van abba a dobozba,hogy a testemmel kéne érte fizetni?
-Drog,nem kis mennyiségben,de ezt most hagyjuk,hogy keveredtél te bele ebbe a csepszetbe??
-Azt én sem tudom...Emma azt mondta hogy új életet akar kezdeni velem itt Franciaorszagban.
-Stefi én szerettelek téged és most hogy újra találkoztunk megint fellobban bennem az a bizonyos láng,úgyhogy én nem hagyon hogy továbbra is ebbe a bizniszbe maradj.MEGSZÖKTETLEK!!!-mondta Sam ,de láttam hogy még ő sem tudja hogy ezt hogy is fogjuk megcsinálni.
-Én nagyon örülnék neki ha ez össze jönne,de nem tudjuk ezt megcsinálni!Hogy tudnék elmenekülni innét mikor Emmáék itt állnak kocsival az ajtóba,arról nem is beszélve hogy várják azt a csomagot is.
-Ne aggódj én már kitaláltam hogy mit fogunk csinálni.
-Na mondjad mert ez a terv engem is érdekel.
-El mondom,és segítek ha utánna kapok egy csókot.
-Ha ezen múlik ám legyen,de siessünk,mert lehet már gyanakodnak utánam vagy nem tudom,de nagyon félek hogy lebukok.
-Jól van akkor kezdjük el....van ennek a garázsnak egy pincéje,de ezt senkinsem tudja,csak én mert a miénk a hely,úgyhogy te lemész oda.
-Jól van, merre van?
Majd Sam megmutatta hogy merre is van az a titkos pince,én le mentem és rám zárta az ajtót Sam.Míg én ott lent ültem és vártam hogy Sam vissza jöjjön és azt mondja hogy tiszta a levegő,addig ő kiment a garázsból hogy át tudja adni a csomagot Emmának és azoknak a pasiknak.
-Hát te? Stefani hol van?-kérdezte Emm Sam-et
-Nektek a csomag kell nekem meg a Stefi.Ennyi.
-De nem ezt beszéltük meg!!
-Kell a csomag vagy sem?-kérdezte Sam.
-Persze hogy,kell de Stefivel eggyüt,engedj majd én megkeresem.

Rohant be Emma a garázsba.Hallottam lépteit a fejem felett és a dühét hogy nem talál meg.
-Hol van?-kérdezte Emm a dühtől   
  fortyogva.
-Ki?-értetlenedet Sam.
-Sam!!Hol van a Stefani!!????
-Tiéd a csomag enyém a lány,vagy 
  különben mind a kettő nálam marad.
  Válassz Emma.-fenyegette meg Sam,Emmát.Éppen a fejem felett állva,miközben én meg majd el ájultam a félelemtől hogy Emm-nek ez az ötlet nem tetszik és rám fog találni.
-Jól van legyen.Tiéd a ribanc enyém a csomag.-egyezett bele Emm az alkuba,de az hogy ribancnak hívott bevallom hogy elég szarul esett.
De abban a pillanatban pont nem az érdekelt.
~Kb. 5 percel később~
Hallottam ahogy a fekete furgon elindul és jön Sam hogy kiszabadítson.
-Gyere.Már kijöhetsz.Elmentek.-mondta Sam a kezét nyújtva felém hogy segítsen kimászni abból a szűk pincének nevezett lyukból.
-Biztos?Sam,én nagyon félek.
-Ne félj! Gyere-és ezzel a lendülettel Sam már ki is rántott a gödörből.
-Köszönöm Sam.
-Mit köszönsz Stefi,azt hogy nem hagytam,hogy Párizs negyede megerőszakoljon egy adag drogért?Ez alap Stefi.
-És most adjam?-kérdeztem Sam-et az imént beszét csókos alkunkról.
-Mit?
-Ezt...-oda hajoltam Sam-hez és meg csókoltam.Ő meg,vissza is csókolt...Ezzel elindítva köztünk egy hatalmas "csók csatát".

-Most mi lesz?Semmiim sincs.-mondtam Sam-nak miközben egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-Először is ne sírj,és ne fél majd kitalálunk valamit.Ma este nálam alszol,aztán majd csak lesz valami...

Már javába lement a nap mire oda értünk hogy aludni tudjunk.Sok mindenen gondolkoztunk hogy mi is legyen holnap,de már nagyon álmosak voltunk úgyhogy lefeküdtünk aludni,ágy hiányában kénytelenek voltunk egy ágyba aludni.És én ezt a helyzetet kihasználva oda bújtam Sam-hez; és máris biztonságban éreztem magam a karjai között.

Sziasztok!
Hát mit mondjak...már elég rég írtam és így kijöttem a lendületből😉😑.
De most viszont a segítségetekre van szükségem!!!😃😃😨😗😋😎🙏🙏🙏ha nem segítetek tényleg nem tudom hogy mit csinálok...lehet hogy befejezem a sztorit😧😩😩
(A kövi részbe írom a részleteket😉)

Ui.:Bocsi a nagyon sok szó ismétlésért😇😇😶

Puszii😘😘

StefaniWhere stories live. Discover now