Tudtam hogy Emm melyik börtönbe került ezért könnyebbnek tűnt a keresés.Rövid időn belül találtam is ahoz a börtönhöz tartozó telefonszámot.
Felhívtam őket és közölték velem hogy Emmát át szállították egy rehabilitációs intézetbe,mert egyre több düh kitörése volt.
De aznap még időpontot is kértem hogy megtudjam látogatni és hogy választ kaphassak arra a rengeteg kérdésemre ami a fejembe járt.Egy kedves fiatal hölgy azt mondta hogy holnap délbe be jöhetek hozzá,de nem vihetek neki semmi ajándékot,mert kiszámíthatatlan állapotban van.
A telefon beszélgetés után felmentem egy állást hitető oldalra,mert nem volt több pénzem csak a ma estét tudtam kifizetni a szállodába mást nem.
Találtam is egy takarító állást egy hipermarketben,nem nagy meló de a célnak pont megfelel.
Pont mára hirdettek egy állás hirdetést.Egy órám volt hogy elkészüljek és oda érjek.De sikerült,időben ott voltam.Nem jelentkeztek sokan ezért én nagy esélyesnek gondoltam magam.És be is jött felvettek,engem!!!Nagyon örültem neki,hisz így már volt egy kis anyagi "támogatásom".És holnap már kezdhetek is.Estére vissza értem a szállodába és egy forró fürdő után lefeküdtem aludni,vagyis csak próbáltam aludni mert az agyam az folyton a holnapi napon kattogott.Először reggel meló 05:00-11:00ig.Aztám délbe megyek Emmhez ahol remélem válaszokat kaphatok hogy miért vallott mindent magára,vagy miért pont most,és akkor miért csak engem "mentett"meg??
Nem tudtam és nem értettem semmit.
Majd a sok gondolkodás után elaludtam.Sziasztok!
Itt egy újjabb rész🙉
Sokszor megakadtam és nem tudtam hogy hogy fojtassam de meg lett,ez is meg született😊
A véleményeket még mindig várom😀
Az eddig kapott tanácsot próbálom megfogadni.🙉🙈🙊😇Puszii😘
YOU ARE READING
Stefani
AdventureHogy hogyan is váltam az iskola jó tanulójából egy rossz lánnyá....hát pontosan én sem tudom. Az biztos hogy lázadó voltam...de nagyon és mindent kipróbáltam amit nem kellet volna