„To-to není možný, to by neudělala,"

725 37 6
                                    

Rychle zalezu do mojí místnůstky a snažím se být potichu. Viděli mě, to znamená, že pokud se to dozví ředitelka Hudsonová nebo paní vychovatelky Clara a Marta Newmanovy, je po mně.

Když už se nějakou dobu choulím v rohu místnosti, rukama si objímám kolena a pohupuji se dopředu, dozadu, dopředu, dozadu, ze shora se ozve hlas paní ředitelky: „Annabello, okamžitě do mého kabinetu!"

Rychle vyskočím na nohy a pádím, tedy spíše se to podobá běhu postřeleného jelena, do ředitelny, zase si někdo stěžoval, dokonce i děti z domova poštvali proti mně, kromě skupinky dvou holek a kluka - sourozenců - ti jediní stojí při mně, teda pokud jim nehrozí něco, co by ji ublížilo, jako den bez jídla, už tak jsou vyhublí, protože jim paní ředitelka nedovolí tolik jíst.

„Můžeš mi říci," spustí na mne, jakmile se tam objevím, „jak to, že se na tebe sponzoři ptali!" nakonci už vyloženě křičí.

„Tře-tře-třeba s-s-e na mě ne-ne-pta-li-li," vykoktá, vážně se jí bojím z očí jí šlehají blesky a rudne zlostí. Všechno se zase pokazilo. Proč se na mě museli zeptat? 

„Ne?" zařve, „cituji ‚Kdo byla ta malá brunetka, která zametala před vchodem a jakmile nás uviděla zmizela?' vážně si myslíš, že to nejsi ty?" první kopanec do břicha, vzlyknu. Tolik to bolí, když vás někdo blízký využívá a bije.  Dále už slyším jenom nadávky a cítím bolest po celém těle, břiše, hlavě, nohách, rukách, prostě všude. Poslední, co slyším je rozražení dveří, pak pociťuji chlad, tmu a upadám do mdlob.


Third person view

Zatímco paní ředitelka volá na nenáviděnou dceru. Ano Belle se jí narodila. Vznikla nechtěně na jedné párty s mužem, který se tak opil, že nic nevnímal. Když mu Amanda - paní Hudsnová - oznámila, že s ním čeká dítě, řekl nemožné. Po zjištění pravdy se Belliin otec odpřísáhl, k finanční pomoci a posílání oblečení a různých hraček. Měl již dva syny a nechtěl, aby o tomto věděli, nechtěl, aby se za něho styděli a nenáviděli ho. Jeho jedinou podmínkou, za níž si stál a nevzdal se jí, bylo na Belly narozeniny a na Štědrý den pořídit fotku a poslat mu jí s nějakým malým textem, kdy udělala první krůčky, co řekla jako první slovo atd... Nemohl vědět, že všechny fotky jsou photoshopy a udělané uměle a vše, co se tam píše je vymyšlené.Její první slovo vůbec nebylo „dog", jak se tam psalo, ale její první slovo, pokud se to tak dá považovat, bylo „au", popřípadě „paní".

Kluci si mezitím povídají s jednotlivými dětmi, hrají si s nimi a Liam vypráví pohádku dětem, který si už při první větě oblíbili Příběh hraček. Zde v domově žije kolem třiceti dětí. Ti, co neposlouchají Liama, blbnou z Niallem, nebo hrají na babu s Louisem. Harry vše pozoruje s úsměvem, přičemž houpe malého kloučka na houpačce.

„Ahoj Harry," přijde za ním malá blonďatá princezna.

„Ahoj beruško, jakpak se jmenuješ ty?" zeptá se jí, miluje děti a tahle dívenka je kouzelná.

„Jmenuji se Lucy. Víš mě posílá bráška a sestřička," ukáže na dvě stejně zlatavé děti za ní, „Jacob mi říkal, že jste se prý ptali ředitelky na brunetku, podle vás malou kolem desíti let, jak zalézá do sklepa," doplní a očička se jí zaplní slzami.

Harry je úplně zmatený, ví to, ptali se na ní, ale netuší proč ta malá brečí. Toho už si všimne i Niall stojící opodál a přiběhne k nim. Kudrnáč odpoví kladnou odpověd a oba sledují tu malou holčičku, jak se více rozvzlyká a dva její sourozence, jímž tečou také slzy, jak běží k nim. V tu chvíli Lucy obejme oba dva a oni jí hladí po zádech a šeptají ji klasické věty, které se šeptají, když nevíte, co se děje a nic jiného vás nenapadá. Mezitím k ním doběhnou Lucyini sourozenci.

„Vy jste se fakt zeptali?" zeptá se vystrašeně Amy, dvanáctiletá dívka a sestra Lucy.

„Ono to vadí?" zeptá teď už přicházející Louis. Stejně jako on, už se celá čtveřice nechápavě dívá na blonďaté sourozence. 

„My bychom vám to neměli říkat," začne Jacob, velký šestnáctiletý bráška, „ale protože je jako naše sestra a máme ji rádi narozdíl od ostatních. Její mamince se tady říká paní ředitelko nebo jenom paní, musí jí tak říkat i ona, všichni ji šikanují a ona ji bije. Nic s tím nikdo nemůže udělat už vůbec ne my tři," smutně a šeptem jim zkráceně poví život té malé brunetky.

„To-to není možný, to by neudělala," vyhrkne Liam, „vždyť byla strašně milá a ochotná, pomáháme tu už několik let a nic podezřelého jsme nikdy nezaznamenali," kroutí nevěřícně hlavou.

„Pojďte, třeba jí pomůžete, ukážeme vám, kde je kabinet, ale nesmíte nic nikomu říct, protože ostatní děti jí taky pomlouvají a tak, ale jen díky strachu z ředitelky," odpoví starší sestra.

„Kam jako jdete?" zeptá se zvědavě malá brunetka, když se chystají následovat Lucy, Amy a Jakea, „paní Hudsnová říkala, že si s námi máte hrát až do oběda," vyšpulí naštvaně rty.

„Víš," začne harry improvizovat, „nás napadlo, že bychom vás někam vzali, víš?" uculí se na ni, co nejpřesvědčivějším úsměvem.

„Fakt," vyhrkne nadšeně.

„Ehm, jo," ošije se Niall, „jdi všem oznámit, ať jdou do pokojíčků se nachystat jo?" navrhne ji.

„Tak jo!"  zapiští a rozebíhá se k ostatní.

„Dobrá práce," pokývá uznale hlavou Jacob, „ale už pojďte," pokyne hlavou a všichni ho následují.


Harry

Sice mi to přijde jako úplný nesmysl, ale ta malá, vlastně všichni tři vypadali rozrušeně. Po chvíli se zastavíme před dveřmi s nápisem „Zde bydlí paní ředitelka Hudsnová, opovažte se vejít bez zaklepání." Děti ukážou na dveře a následně na ucho. Jasně chtějí abychom poslouchali. Oni pomalu odstoupí a vyčkávají. Přiložíme tedy já a Liam ucho na světlé dřevo a posloucháme.

„‚a jakmile nás uviděla zmizela?' vážně si myslíš, že to nejsi ty?" následně uslyším silnou ránu a několik dalších jdoucích po sobě v pravidelném intervalu, to už nevydržím a s Liamovou pomocí rozrazím dveře. To co vidím se mi ani za mák nelíbí.



Takže mám i první kapitolu, kterou jsem vydala dříve, než bylo v plánu, takže další vyjde buď v neděli nebo příští týden. Vím, že je možná kratší, ale ta další bude zase delší. Dole pak máte seznam oslovení hlavní hrdinky.

Annabelle = Annie, Ann, Bell, Bellie, Belle, Annabelle, Annabell 

by Carol Horan Tomlinson



My Curly Hero (H.S.) /POMALÉ PŘIDÁVÁNÍ, KOREKCE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat