,,Za málo," + Dotaz

498 25 37
                                    

Liam zaplatí u ,,milé" paní za pokladnou a my vstoupíme obrovskou branou.

,,Hele," Gemma si převezme můj vozíček, ,,ale nevíme kolik zvířat tu uvidíme, protože je přeci zima," řekne mi sklesle, ,,avšak tvé přání jsme ti chtěli splnit," mrkne na mě.

,,Mockrát děkuji, vážím si toho," vděčně odpovím.

,,Za málo," současně zazní od všech.

,,A není nějak teplo?" podivím se, když míříme k první ohradě, ve které by údajně měli být klokani.

,,To víš, nevyzpytatelné počasí," pokrčí rameny Lott.

Nakonec jsme v ZOO uviděli pouze polovinu zvířat, jež se schovávala kvůli zimě, našemu dupání a smíchu nebo Niallovu mlaskání. Ale i tak jsem si to nesmírně užila a zahlédla některé tvory poprvé v životě. 

,,A protože dnes nastala první adventní neděle," promluví Liam, když už sedíme v autě na cestě zpátky.

,,Tak nás napadlo," pokračuje Sophie, ,,že bychom mohli zítra ozdobit vilu, co říkáš?" otočí se na mne ze předního sedadla.

,,Vážně!?" vykřiknu nadšením, až si musí všichni zacpat uši.

„Jo, máme hodně kravinek na vylepšení a přizpůsobení vily do vánoční atmosféry," kývne hlavou blonďák.

„Tak jo," zavýsknu, až musí Loui vedle mě zacpat uši.

„Kam jedeme?" zeptám se po chvíli, když si všimnu, že nejedeme domů. To je tak krásný konečně něco tak nazývat. Mít rodinu. Přátele. Šťastné vzpomínky a zážitky.

„Překvápko," mrkne na mě Louis, jenž tentokrát sedí u pravého okýnka a Ni se mačká mezi námi.

„Proč máte samá překvapení?" zamračím se.

„Nebuď nedočkavá, protože trpělivost růže přináší," řekne Li.

„Ježiš," protočí oči blonďáček, „teď si zněl jako nějaká kniha," uchechtne se, „prostě, kdo si počká ten se dočká," otočí se na mě.

Za pár minutek zastavujeme přes středně velkou červenou budovou a „táta" prohlásí: „Tak děti vystupovat, jsem tady."

„Ale kde?" kouknu na hnědoočka, když mě bere do náruče.

„Popcorn!"

„Pohádka!" vykřiknou na stejnou Louis s Niallem, ještě než mi stačí odpovědět.

„Klid," zasměje se Lou, která vystoupí z modrého auta za námi s Lux za ručičku.

„Jsme v kině," konečně mi někdo odpoví. Podívám se překvapeně tím směrem a zjišťuji, že je to Harry.

„Aha, díky," usměji se na něj, ale on už míří ke vstupu za Thomem, svojí sestrou a kluky, kteří už tam někdo jsou.

„Tak jdeme," usměje se Liam a vydá se se mnou v náruči a Sophie po boku do kina, kde jsem nikdy v životě nebyla.

„Tak co jste vybrali?" zeptá se Sophie všech přítomných, když je konečně najdeme.

„Takovej menší horor," pokrčí rameny Niall.

„Cože?" vypískne taťka, „zbláznili jste se? Za prvé se na to s námi půjde dívat Lux i Bell a za druhé," odmlčí se.

„Za druhé si nenašel co?" zasměje se Gemm, „neboj, nedovolila jsem jim to," usměje se.

„A na co se tedy podíváme?" zeptám se.

„Vvvvvvvv," napíná nás Louis.

„Hlavě," odpoví normálně Harry.

„Héj," nafoukne hnědovlásek tváře, „teď jsi mi to zkazil," uraženě zkříží ruce.

„Smůla," vyplázne na něj něj jazyk Hazz. Musím říct, že má docela proměnlivou náladu, nejdříve se s námi nebaví, pak je nabručený, poté normální a teď se směje? 

Když už sedíme na sedačkách a jíme popcorn a k tomu pijeme Coca -colu, tak si říkám, jaký by byl můj život, kdybych nepotkala tyto úžasné lidi. Trpěla bych dál, nebo by na to přišel někdo jiný? Zlepšilo by se to? Jsem ráda, že tohle už nemusím řešit, starý život je za mnou a nový předem mnou.





Ahojky, jsem tu po docela dlouhé době, ale pořád jsem na příběh nezapomněla, takže se nebojte, jen jsem neměla chuť a nějak jsem na Wattpad ani nechodila. Možná zase někdy začnu psát, už tohle je důkaz toho, že jsem schopná se k tomu dokopat 🤣🤣 Doufám, že se líbí, i když díl je krátký a komentáře nebo vote potěší. Jo a abych nezapomněla má to 1012 slov.

C. H. Tomlinson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojky, vzhledem k tomu, že nestíhám psát, tak jsem se rozhodla, že už teď si budu dopředu sepisovat další knihu. A proto mám na vás prosbu. Přečtěte si prosím prology a popisy a řekněte, který vás nejvíce zaujal. Až vydám nový díl, tak buď tento smažu, nebo to bude pod ním. :)

1) Troubles

Jednoho dne se před Lousovo dveřmi objeví malý košík. Když ho otevře spatří krásné spící miminko, u kterého je přiložena bílá obálka.

Na druhé straně Londýna žije dívka, jež se musí starat o svou poslední naději ve svém životě - mladší sestřičku. Malá dívka trpí rakovinou a starší hnědovláska dělá, co může, aby neumřeli hlady a aby zaplatila nákladnou léčbu. Rodiče zemřeli při autonehodě stejně jako obě babičky, které měla.

Jak to dopadne? Setkají se?

..................................................

Projdu nemocniční chodbou a zastavím se u dveří, které vedou k ošetřujícímu mé malé sestry. Zaťukám a vstoupím. Spatřím postaršího pána, jenž sedí za stolem a něco sepisuje.

„Dobrý den. Jak to vypadá?" zeptám se roztřeseně pana doktora.

„Áách. Posaď se. Nebudeme si nic nalhávat Emily," povzdechne si pan Smith, „horší se to a obávám se, že vaše sestra se bez té drahé léčby možná ani nedožije Vánoc," smutně na mne koukne.

„Ach ne," klesnu na kolena, vždyť Štědrý den je za dva měsíce!

2) Bookworm

Raylie je dívka, která čte 12 hodin denně, protože zbylé prospí a také musí chodin do školy, kde v hodinách samozřejmě nejde číst, když chcete být vzorný student. Nikdy nepřišla domů s horší známkou, než byla dvojka. Rodiče má milující, ve všem jí pomáhají.

Niall zpívá v nejznámějším boybandu světa. Má skvělé přátele, se kterými je šťasten, neustále jí a směje se.

Oba dva žijí šťastný život. tak, kde je problém?

Nikdo totiž neví, že Raylie trpí šikanou. A proč? Jednoduchá odpověď: Je němá.

..........................................

„Cink, Cink" ozve se z obýváku. tento zvuk vydává malé tlačítko, které nosí její majitelka na náramku.

Její přesná, ale starší, kopie vejde do místnosti, kde Raylie sedí, jak jinak než s knihou v ruce. Poklekne před ní a naznačí jí, aby „mluvila." Hnědovláska si vyndá bloček a tužku a pustí se do psaní. Sice by mohla použít znakovou řeč, ale ta je náročnější a obejdou se bez ní.

Maminka si převezme papír a smutně si povzdechne. „Ray, víš, že do toho Londýna nemůžeš letět, nedomluvila bys ses nikde," pohladí ji láskyplně po tváři.

Dívka se se slzami v očí podívá ven z okna a pouze přikývne.

Carol Horan Tomlinson



My Curly Hero (H.S.) /POMALÉ PŘIDÁVÁNÍ, KOREKCE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat