Probudí mě šeptání hned několika hlasů. Dívčích i klučičích. Chci otevřít oči, ale oslepí mě ostré světlo, proto je okamžitě zavřu.
„Belle?" slyším blízko své ucha, „si vzhůru?" ucítím velkou dlaň na svém obličeji.
Chci promluvit, ale mám moc sucho v krku. Místo toho stisknu jemně ruku, která mě drží. Vůbec si nepamatuji, co se stalo.
„Jsi," vydechne někdo úlevně. Podle hlasu poznám Liama.
„Teda," uslyším Louise, „pěkně si nám dala zabrat," uchechtne se. Začnu pomalu otevírat oči, protože světlo pořád strašně moc svítí.
„Nialle, ztlum tu lampu," rozkazuje Li, „Gemm, přines prosím něco k pití," takže tu opravdu jsou i ostatní, „Lottie, skoč pro nějaké prášky a ty dojdi pro Harryho," asi na někoho ukáže.
Konečně dokáži rozlepit oční víčka od sebe a porozhlédnu se. Všimnu si, že nejsem ve svém pokoji, ale pravděpodobně někoho z kluků. Kromě Liho na posteli ještě sedí Niall, který pravděpodobně ztlumil tu lampu. Vedle postele sedí na gauči Soph s Gemmou, která drží v ruce sklenici vody, a Lott s prášky. Na zemi sedí Lou s Lux a Thomem a hrají si. Nevidím tu Louise, takže to asi on měl jít pro kudrnáče a díkybohu tu nikde není Kendall.
„Napij se," rozkáže mi hnědoočko a vezme si od jedné z blondýnek vodu. Pomůže mi si sednout a podrží mi sklenku před pusou a já začnu hltavě polykat.
„Díky," zachraptím.
„Bolí tě něco? Hlava?" optá se mě.
„Trošku hlava," zalžu, mám pocit, že mi za chvíli bouchne.
„Takže hodně," uchechtne se, „zapij je," podá mi prášky a já udělám tak, jak řekl.
„Co to je za prášky?" zeptám se.
„Doktor ti je předepsal na bolení hlavy," vysvětlí mi Niall.
„Doktor? Já jsem v nemocnici?" nechápavě zírám na všechny přítomné.
„Ne," pousměje se Li, „on nás pouze navštívil a zkontroloval tě. Jinak jsi u mě a Soph v pokoji," podívá se na ni.
„Já jsem se ti chtěla omluvit za to, jak jsem se chovala. Uvědomila jsem si to potom, co udělala Kendall, mrzí mě to," sklopí oči moje „mamka".
„Nevadí, prominuto," odpustím jí, každý si přece zaslouží ještě jednu šanci. a ona se nechovala zase tak hrozně, byla jen odtažitá.
„Fakt? Tak rychle?" skoro vykřikne nadšením.
„Jo," usměji se na ni.
„Děkuji ti moc a opravdu se ti omlouvám," obejme mě.
„V pořádku," upřímně řeknu.
„Nic vážného se prý nic nestalo, ale máš alespoň jeden den, ležet v posteli," odříká mi Li to, co mu pravděpodobně říkal doktor.
„Dobře," vydechnu a hlavou praštím zpátky do polštáře.
„Jsme tu," ozve se za dveřmi a dovnitř vstoupí Louis v závěsu s Harrym, kterému se sem očividně nechtělo, protože má sklopenou hlavu a mne si tričko.
„No konečně, to to trvalo," protočí Lottie oči.
„Hahaha," udělá její bratr podivnou grimasu na obličeji a ona jen na něj vyplázne jazyk.
„Harry?" podívá se na něho jeho sestra a po tomhle oslovení i všichni přítomní. Dokonce i Luxinka na něj upře svůj pohled.
„Já se ti moc ta Kendall omlouvám, ona je hodně žárlivá víš? A nemá ráda někoho jiného, myslím tím holek, v mé přítomnosti a blízkosti," stále se dívá do země.
„A?" trvá na svém Gemma.
„Prostě je to za nás oba. Já se omlouvám za sebe i za ní," zavrčí a rozhodí rukama.
„Fajn, víc z tebe očividně nedostaneme," odfrkne si blondýnka, „a prosím, zkus to alespoň odpustit mému bratrovi," otočí pohled na mě a prohrábne si rukou vlasy.
„Už jsem to zapomněla," pousměji se.
„Proč tak rychle odpouštíš?" zeptá se mě poprvé Thom, „sice jsem Harryho kamarád, takže bych se ho měl zastávat, ale vrtá mi hlavou, proč vždy tak rychle vše promineš," poškrábe se na zátylku.
„Každý si zaslouží druhou šanci," pronesu své myšlenky.
„Ty jsi až moc hodná," pohladí mě po tváři Niall a usměje se.
„Tak teď uskutečníme naše plány," začne Liam, „holky skočí do obchodu pro nějaké oblečení, stačí jen pár, protože zítra tam zajdete znovu, ale tentokrát s Bell. My jdeme uklízet a Lux tu zůstane s ní. Ještě si vyberte někoho, kdo tu bude s vámi," zaúkoluje je všechny.
„Takže já tu budu s tetou Bellí?" zeptá se ta rozkošná čtyřletá holčička.
„Ano princezno a s kým bys tu ještě chtěla zůstat?" ať si vybere ona, mně je to jedno.
„Hally!" vypískne.
„Ne já ne zlatíčko ano?" smutně ji pohladí po hlavičce.
„A ploč?" kouká na něho s psím pohledem.
„Já nemám čas, musím za Kendall," dá jí pusu na čelo a chce odejít, ale přeruší ho zase Lux.
„A ploč? Ona chová se hnusně," dupne si nožičkou.
„Co?" ptá se nechápavě.
„Nemám ji láda," zamračí se.
„Vždyť... proč ji nemáš ráda?" chytne si rukou vlasy a zatahá za ně.
„Ubližuje mi," vzlykne malá.
„Co to povídáš? Proč by ti něco dělala?" klekne si k ní.
„Žíká, že jsem jen ufňukaný malý splatek, ktelý se neumí chovat, a že jsem pžítěž," rozbrečí se a Harry ji obejme.
„To by nikdy neudělala," znejistí.
„Jsi strašně slepý bro, nevidíš jak se chová k ostatním. To, co říká Luxinka je pravda. Úplně stejně to udělala Theovi, a to mu byl rok," zavrčí Niall a ostatní přikyvují.
„Vzpamatuj se konečně, Niall má pravdu," souhlasí Liam.
„Tak mi jdeme," zvednou se holky, „chcete něco přinést?" otočí se ve dveřích.
„Ani ne," zakroutí hlavou Li.
„Pche, samozřejmě že jo," horlivě přikyvuje Niall, „Nando's!" vyskočí.
„Příště se nebudeme ptát," pošeptá Lou holkám a ty se rozesmějí.
„Já to slyšel," ukáže na ně prstem.
„Tos taky měl," ušklíbne se Lou.
„Fajn tak čau!" rozloučí se a za chvíli slyším bouchnutí vchodových dveří.
Kluci teda sejdou dolů uklízet a já tu zůstanu s Lux na posteli a Niallem, který teď šel pro nějaké hry a „důležité" věci.
Tak máme tu další část. Slyšeli jste novou píseň od Nialla? Líbí se vám? je hezčí než třeba Slow Hands nebo This town? Takže zrovna u Niho mám nejraději Slow Hands a ostatní mám na stejné druhé příčce. :)
by Carol Horan Tomlinson
ČTEŠ
My Curly Hero (H.S.) /POMALÉ PŘIDÁVÁNÍ, KOREKCE/
FanficZa krásný cover vděčím @Horan_N_93 Dívka, která to neměla v životě lehké, matka ji nenáviděla a děti také ne. Od krutého života ji však zachrání čtveřice chlapců a jejich přítelkyně. Avšak každá z nich není tak milá. Příběh plný nenávisti, lží, ale...