Harry
No to se mi snad zdá, pomyslím si. Na zemi leží ta malá brunetka a nad ní stojí paní Hudsnová, která jí kope všude možně.
„Dost!" zakřičíme s Liamem nastejno. Ta ženská se tak lekne, že zaklopýtá a spadne. Rychle přeběhnu k té malé a vezmu ji do náruče. Sakra ta je ale lehká, musí být podvyživená.
„Co to vyvádíte, zbláznila jste se?" křičí Liam jako smyslů zbavený. Přibližuje se k ní.Nesnáší násilí a šikanu, protože ji sám zažil. A hlavně na dívkách. Rád by jí vrazil pěstí, ale jelikož je to zmije ženského pohlaví, tak to neudělá.
„Musí do nemocnice," kývnu na kluky vzadu. Louis kývne a už si ji bere do náruče a spěchá k autu, aby ji mohl odvést do nemocnice. Hledá našeho blonďáka a vidím ho kousek stranou, jak drží v ruce telefon a něco rychle vysvětluje.
„Zavolal jsem policii, měli by tu být do pěti minut," šeptne po chvilce Niall. Kývnu, že rozumím a založím si ruce na prsou a se zlostným výrazem se otočím. Rudnu vzteky a mám, co dělat, abych se ovládnul a nedal té hnusné ředitelce pěstí.
„No co," prskne na nás, „je to nechtěné dítě, co bych jiného měla dělat?" ušklíbne se, jako by bylo normální, že se dětem ubližuje, jen protože ona vymetá každou noc kluby.
Chytnu Liho zezadu za ruce, protože to vypadá, že už by jí fakt vrazil a pošeptám mu, ať se zklidní a jí odpovím, „Vážně se nás ptáte co? Sice je možná nechtěná, ale pořád je to lidská bytost, která má právo žít. Jak dlouho to vůbec trvá?" zeptám se, chudák malá, doufám, že je v pořádku.
„Co je vám po tom?" zavrčí a konečně se zvedne ze země.
„Nic jenom, že je tu policie," teď se ušklíbnu já, když slyším policejní sirény, „a vy budete pravděpodobně ve vězení," jakmile to dořeknu rozrazí se dveře a vejdou tři policisté, proto pustím Liama, který se narovná a úplně se zklidní.
„Zatýkáme vás za ublížení na zdraví, spolu se všemi pracovnicemi," podívá se dozadu na sourozence, kteří kývnou a dají paní Hudsnovou do okovů, „a všechny děti podrobíme výslechu, ty, které to dělali pouze ze strachu umístíme do jiného dětského domova, ti, kteří úmyslně, půjdou do nějakého nápravného zařízení a tahle budova bude srovnána se zemí,"
„To nemůžete, prostě nesmíte," ječí, když ji ti namakaní chlapíci začnou odvádět pryč.
„Necháme tady pár policistů, kteří se postarají o zbytek dětí, než je odvezeme na policejní stanici a vyslechneme je. Telefonní číslo na vás máme, takže zítra navštívíme nemocnici a podíváme se za tou holčičkou a za týden se ozveme a domluvíme se na termínu soudu, ano?" zeptal se mě ještě jejich velitel, kývnul jsem a poděkovali jsme a oni odešli.
„Rychle jedeme za ní," vyhrknul jsem, a ještě se otočil na Amy, Lucy a Jacoba, „za vámi se pak stavíme a zkusíme pro vás něco udělat ano?" pohladím je po tvářích.
„Děkujeme," řekli a všem slzeli oči, rozloučili jsme se s nimi a holkám dali pusu na čelo a vydali jsme se za brunetkou.
„Hele kluci," začal jsem mluvit do hrobového ticha, když už jsme seděli v autě, „víte vůbec do jaké nemocnice jí Louis odvezl?" zeptal jsem se.
„Předpokládám, že není tak blbej a odvezl jí do té nejbližší, tudíž do nemocnice svatého Tomáše," odpověděl mi Liam, který řídil auto, „ale pro jistotu mu můžeme zavolat," dodal.
„Čau kluci," ozvalo se po čtvrtém pípnutí, „jsme u svatého Tomáše, nechtějí mě k ní pustit, že nejsem rodina, přestože jsem jim říkal, že pochází z dětského domova, dokonce ani není v ohrožení života, zatkli ji?" vychrlí na nás hned Louis.
ČTEŠ
My Curly Hero (H.S.) /POMALÉ PŘIDÁVÁNÍ, KOREKCE/
FanficZa krásný cover vděčím @Horan_N_93 Dívka, která to neměla v životě lehké, matka ji nenáviděla a děti také ne. Od krutého života ji však zachrání čtveřice chlapců a jejich přítelkyně. Avšak každá z nich není tak milá. Příběh plný nenávisti, lží, ale...