„Chápeš vše?"

540 25 8
                                    

Všichni na něj zůstanou překvapeně stát, Kendall se zastaví v pohybu, holky vyvalí své oči, Harry zúží naštvaně oči, přestože je překvapený a zbytek má bradu někde na zemi. 

„Cože?" zahřmí ta, okolo níž se to celé točí.

„Řekl jsem, abys jí laskavě nenadávala a vypadla z tohohle domu," zlostně si ji měří a ukazuje pravou rukou ke dveřím.

„Ou," uchechtne se ta nána, „takže teď si hraješ na drsňáka?" posměšně se na něj dívá.

„Na nic si nehraju, jen bráním milé, hodné a laskavé lidi s dobrou duší," věnuje mi úsměv, „kteří si to zaslouží, protože už mi prostě ruply nervy, takhle útočíš i na Soph, Lou, Lottie," vyjmenovává, „bylo to i s Eleanor," smutně se pousměje, „a nakonec slovně napadáš Gemmu, sestru tvého bankomatu na prachy alias Harryho," když tohle pronese, chce se na něj kudrnáč vrhnout, ale zastaví ho káravý a rodičovský výraz v Liamově tváři, „nebo malou Lux, která z toho nemá rozum a bere si to strašně osobně," zavrčí na konci svého dlouhého monologu.

„Fajn," rozhodí rukama Kendall, „tak mi jdeme," popadne Harryho za loket a odejdou.

„Konečně jsou fuč," vydechne Louis, „opravdu ji nesnáším."

„Teď si uděláme hodinu učení," navrhuje Liam, když přikývnu, podá mi seznam věcí, které mu mám zakroužkovat, že umím.

reading

writing

counting

geometry

the basics of geography (states, capital and other things about the UK, some rivers and mountains)

the basics of biology (human, animals, plants)

the basics of history (the most basic battles, kings in the past)

English

other language (French, Spanish)

music (music, famous composers, instruments)

physics (some patterns, famous scientists)

chemistry (the same things in physics)

ICT (basic computer instructions)

cooking

clock

gymnastics (swimming and playing some sports)

„Chodila jsem až do deváté třídy, protože to bylo povinné a oni mě chodili kontrolovat," řeknu.

„Kdo?" zeptá se nechápavě Lottie.

„Lidé, co zjišťovali, jestli je všechno v děcáku dobře, jestli se tu uklízí, nespíme na zemi a podobné věci," vysvětlím ji.

„Aha," rozumí mi.

„Takže do školy jsem chodila až do deváté třídy, což znamená, že skoro vše umím, až na hodiny, vaření, plavání, práci s počítačem, což ani pořádně nevím, co to je," uchechtnu se, „neumím na nic hrát a domluvím se jen anglicky, protože mi jsme neměli cizí jazyk," na papíru začínám vše zaškrtávat, přitom to však říkám nahlas.

„Bezva," tleskne Niall, „toho tolik není," usměje se na mě, „a já tě můžu naučit na kytaru nebo španělsky, jestli chceš," rozšíří svůj úsměv ještě víc.

„Fajn," začne rozumně Liam, „uděláme rozvrh, kdo tě bude jaký den učit, samozřejmě je to dobrovolné a podle toho, jak budeme mít zkoušky, teď máme zrovna volno, kvůli Vánocům," vezme si ten papír, na kterém jsem měla napsáno, co umím a co ne. Otočí ho a dozadu začne něco sepisovat. „Každý se napište na jakýkoliv den, s čím chcete Bell pomoct," a papír začne kolovat. Nakonec se dostane ke mně a já se na něj podívám

Sunday - free

Monday - Niall (Spanish,  guitar)

Tuesday - Louis (basic computer instructions, piano)

Wednesday - Liam (clock, cooking)

Thursday - Harry (swimming, French)

Friday - Lottie and Lou (make - up and fashion)

Saturday - Lux (fairy tales)

„Tak tady to je," vloží mi Louis do rukou můj rozvrh.

„Chápeš vše?" zeptá se mě.

„Harry tu nebyl, tak," chci říct, ale přeruší mě Gemma.

„Zbylo to na něj, francouzsky umí fantasticky a plavat taky, takže si na nic nemůže stěžovat," pokrčí rameny.

„Nerozumím Lou, Lotiie a Lux a to se vše budu učit najednou?" zeptám se, protože dva jazyky není sranda se učit.

„Ne," zakroutí pobaveně hlavou hnědoočko, „až pochopíš, nebo nebudeš dostatečně do ní zasvěcená, tu první věc v té závorce, začneme s druhou," objasní mi to, „Lou a Lottie ti jenom budou pomáhat s oblékání a ukážou ti různé šminky na zakrytí tvých ran a ostatní blbůstky," za tohle schytá dvě rány do ramene od již zmiňovaných žen a protočení očí či odfrknutí od zbylých dívek, „a s Lux si pustíte každý týden dvě pohádky," podívám se na Lux, která mi vyskočí do náručí.

„Jo, koukneme se na Ločiku, Šmouly, mimoně a poďobný poháďky," culí se na mě jak měsíček na hnoji. 

„Tak jo," pohladím ji po vláskách.

,,A jaký den je dnes?" zeptám se, protože vůbec nemám tušení.

,,Sobota," zajásá malá.

,,Fajn," vydechnu, ,,co si pustíme jako první?" pohodlně se usadím.

,,Ločiku a modlásky," přinese si dvě DVDčka a podá je své mamince, čímž jí chce říct, aby to pustila.

Po celý zbytek dne sedíme u televize a neustále se díváme na pohádky, shlédneme jich nakonec šest. Bavíme se a hlavně si povídáme. Večer usínám s krásným pocitem a ani nevím, kdy přišel Harry.


Čauky, přeji vám šťastný nový rok 2018!!! Sice kratší díl, ale to vám snad nevadí. Děkuji vám za to, že hlasujete a hlavně, že to čtete. Miluju vás😘😘😘😘

PS: kdyžtak mi zkontrolujte tu angličtinu

PPS: nemám páru, jestli jsem někde psala jaký je měsíc či den, takže kdybyste to věděli napište

PPPS: Hledám někoho na recenzi příběhu, pokud byste o někom věděli, napište, až budu mít cover, nechám si ji udělat

Carol Horan Tomlinson

My Curly Hero (H.S.) /POMALÉ PŘIDÁVÁNÍ, KOREKCE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat