„Fuj,"

511 23 11
                                    

 Po pár písničkách mě holky odnesli do pokoje a oblekly mě do krátkého bílého trička s nápisem, do riflí s vysokým pasem, černou bundou se zlatými křídly na zádech a nápisem Angel, béžovou bundu a čepici, aby mi nebyla zima.

Poté nastoupíme do auta a za malý moment už parkujeme před mega velkým obchodním centrem, jež má pět pater.

,,Wow," vydechnu uchváceně, ,,to je boží," rozhlížím se kolem.

,,Takže," ozve se Gemma, ,,prvně vybereme trička a kalhoty," rozmýšlí.

,,Pak šaty, sukně a silonky," plánuje Soph.

,,Nesmíme zapomenout na pyžamo a spodní prádlo," pokračuje dále Gemma.

,,Jo a taky boty,"  vykřikne Lottie, až se na ní otočí pár lidí.

,,A hygienu," dokončí do Lou.

,,A po nákupech se posilníme kafem ve Starbucks," navrhne Soph.

,,Já kafe nepiju," zašeptám, a tím jim překazím plány.

,,Nevadí," mávne rukou Lou, ,,mají tam i horkou čokoláda," vlídně se na mne usměje.

První se tedy vydáme vybírat trička, kterých mi holky vzali dvanáct, a kalohty, jichž mám dokonce dvacet. Chápete to? Tolik věcí? Holky si to jako jediné užívají, lítají sem a tam, aby našly vhodné oblečení pro mě a správnou velikost. Neustále mě cpou do kabinky s novými a novými věcmi a mně už z toho jde hlava kolem.  

Konečně po třech hodinách máme nakoupeno pouze oblečení a k mé smůle musíme sehnat boty. Řeknu vám, že je to strašná otrava, už chápu, proč chtěli kluci zůstat doma a raději uklízet. Ale na druhou stranu to, co vidím, začíná být více a více fascinující. Platí se takovými divnými obdélníčky, kterým říkají kreditka. Vtipný název co? Prý jsou na nich uložené peníze, i když nechápu, jak se tam mohou vejít. Nebo u pokladny najdete takový přístroj, který otevírá - jak mi vysvětlily holky - kasu, v níž jsou peníze. To jsou ale vymoženosti.

„Tak poslední boty nám chybí," zamyslí se Gemma.

„Máme dvoje nízké kozačky, jedny vysoké, troje kecky a dvoje tenisky, crocsy, pantofle, gumáky, sněhule, troje sandály, jedny boty na podpatku, na kterých tě naučíme chodit," usmyslí si Sophie.

„Mám to," vyhrkne Lottie, „žabky nemáme," hrdě se narovná.

„Holky," ozve se Lou, „nechci vám do toho kecat, ale vážně jí chcete v listopadu kupovat žabky? Už stačí, že jste jí vnutili sandále a crocsy," zvedne obočí.

„Crocsy jsou do vody a sandály se určitě unosí,"objasní jediná hnědovláska přede mnou.

„Lou má pravdu, asi bychom ty žabky kupovat neměli," přemýšlí Char.

„Tak jo," povzdechne si tedy Liamova přítelkyně a moje „mamka", „končíme s oblečením."

„Fajn, první do drogerky," ukáže rukou Louisova sestra a my se tam vydáme.

„Kterej ti voní," přistane před mým obličejem sprchový gel.

„Fuj," odvrátím hlavu, „ten smrdí," podívám se na Lottie.

„Vadí ti levandule?" podiví se, „holky," houkne na ně, „neberte levanduli," zakáže jim.

„Ok," přemýšlí, „máme vanilku, kokos, čokoládu, jahodu, malinu, mátu, co ještě," pátrá v paměti.

„A nestačí to?" zeptám se nadějně.

„Ne," zakroutí hlavou.

„Myslím, že šest je dost," namítnu.

„Ach jo," povzdechne si, „ale mi jich chtěli deset," podrbe se na hlavě.

„Našla jsem něco božího!" přispěchá k nám Soph.

„Ukaž," vytrhne jí to z ruky Lott.

„Hej," zamračí se nazpět hnědovláska, „já ho objevila," vyrve jí to zpátky.

„Nehádejte se," ukončí jejich hádku Gemma s Lou.

„A to kvůli pitomým sprcháčům," přidám se.

„Nákupy na nás mají veliký vliv," promne si dlaněmi obličej moje nová „máma".

„Pravda," přitaká Louisova sestra, „balíme to, vezměte akorát nějaké šampóny a odcházíme na kávu," navrhne a nám nezbývá nic jiného, než souhlasit. jenom rychle odložíme tašky do auta a jdeme se posilnit.

„Jaká káva to bude pro tak okouzlující slečny jako vy," mrkne na nás číšník, který si nageloval vlasy někam až do stropu.

„Ty slečny mají přítele," odsekne Gemm, přestože žádná z nás krom Lou a Soph není ve vztahu, „takže pohov," odfrkne si.

„Dvakrát perníkové latté, jednou vanilkové a karamelové, a nakonec horkou čokoládu," objedná s falešným úsměvem Lou.

„Píšu si, za chvilku to bude," zamumlá poraženě číšník  a odejde.

„Drzý,"  pokroutí nesouhlasně hlavou nejstarší z nás.

„Mňam," pronesu, když ochutnám ten výtečný nápoj.

„Viď?" zasmějí se holky.

Najednou cinkne zvonek a dovnitř vstoupí Harry a Kendall? Co ta tu dělá? Asi ji Hazz pozval. Sednou si přímo naproti nám a já je mám krásně ve výhledu. Najdnou si začnou vyměňovat sliny a to už odvrátím pohled, protože to je velice nechutné.

„Jdeme," vyskočí na nohy Gemma, která evidentně nemůže snést pohled na svého bratra s tou... Vy víte kým. Vyloženě vyletíme a já vyjedu z kavárny a upalujeme autem domů.

Takže domu se nakonec vrátíme po osmi hodinách strávených v obchoďáku. Kluci nás přivítají s otevřenou náručí a smějí se nám, protože neseme dvacet čtyři tašek. Osobně jsem to s Niallem počítala a jemu to přišlo jako obrovská zábava. 

V pyžamku s dortíky zaléhám do postele a Niall se nabídl, že mi zazpívá ukolébavku. Sedl si na schůdky a potichu začal.

„Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs, the dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly


I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if I do
It's you
Oh it's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little thing
s

You can't go to bed without a cup of tea
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh, you still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me


I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little things

You'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, oh

I've just let these little things
Slip out of my mouth
'Cause it's you
Oh it's you
It's you they add up to
And I'm in love with you
And all these little things

I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all your little things,"
pomaličku upadám do spánku.




Čauky, jsem tu s novým dílem a zase se omlouvám za zpoždění, ale je tu. :D:D  Taky znáte někoho nebo jste tím člověkem dokonce vy, kdo jde nakoupit třeba jen šampón a vrátí se s taškami z jiných obchodů na oblečení? XD  Líbí se vám příběh? A slyšeli jste novou Louiho písničku? Já ji lovuji :*:*

by Carol Horan Tomlinson

My Curly Hero (H.S.) /POMALÉ PŘIDÁVÁNÍ, KOREKCE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat