Seni her şeyden çok seviyorum. (M)

2.5K 107 42
                                    

VİDEO BAYA UZUN O YÜZDEN İSTERSENİZ TAMAMINI İZLEYİN AMA BEN 1.23.00 İÇİN ALDIM YANİ KAFANIZDA CANLANSIN DİYE BİR DE KULAKLIK TAKIN <3


Dudakları dudaklarımdan boynuma doğru inerken bir eli bacağımdaki yerini almıştı. Öpücüklerine dilini de eklerken boynumu hafif yatırarak ona daha fazla yer açıyordum. Boynumu küçük öpücüklerle süsledikten sonra tekrar dudaklarımı hedef almıştı. Mutfakta öpüşme seslerimiz yankılanırken tek yaptığım açlıkla dudaklarını sömürmekti. Tek elimle kolunu daha fazlası için sıkarken diğeriyle ise tezgaha tutunup dengede kalmaya çalışıyordum. Tezgahta kendimi ona doğru döndürürken Yoongi öpücüğü kesip tişörtünü tek hamlede çıkarmıştı. Ardından tekrar boynumdan kendine doğru çekip derin bir öpüşmeyi başlatmıştı. Ellerim kollarını ardından çenesini bulurken Yoongi bu sefer tişörtümü çıkartmadan direk pantolonumu çıkartmaya çalışırken bir yandan öpmeye devam ediyordu. Çenesinden tutup kendimden uzaklaştırdım ve zevkten kararmış gözlerimle gözlerine baktım. Aynı şekilde bana bakarken gözlerindeki arzuyu görmemeniz imkansızdı. Biraz arzu, biraz hırs, biraz özlem ve biraz da aşk. Öpüşmeyi tekrar başlatırken ayaklarımı yer ile buluşturmuştum. Tezgaha yaslanmasını sağlayıp boynuna doğru inerken kısık kısık inlemelerini bana sunuyordu. Sağ göğüs ucunu hedef aldım ve tepeciğin iyice kabarmasını sağladım ardından göbeğine doğru dilimle bir yol çizdim. Bu sefer tezgaha geçiş yapan Yoongi oldu ve ben tekrar onun dudaklarını esir aldım. Bir elim pantolonunun üstünden penisini avuçladığında ağzıma boğukça inlemişti. Tekrar boynunu hedef almıştım ve bir süre orada iz çıkarmak için oyalanmıştım. Ardından pantolonuna doğru küçük öpücüklerle inmiştim ve elimle kemerini açmaya çalışmıştım. Yoongi sabırsız bir şekilde elimi itip kendi çıkarmaya çalışırken kararmış gözlerimle onu izliyordum. Pantolonunu çıkarır çıkarmaz tişörtümden tutarak çekmiş ve bir çırpıda tişörtümü çıkarmıştı. Tekrar göğsünden başlayan yolculuğum penisinde son bulmuştu. Sızdıran başına ufak bir dil darbesi attığımda sabırsızlandığını inlemelerinden anlayabiliyordum. Tamamını ağzıma alıp git gele başladığımda yükselen inlemelerine kafamdan kendine bastıran elleri de dahil olmuştu. Penisi ağzımda büyürken birden beni yukarıya doğru çekmiş ve boynumu dişlemeye başlamıştı. Onu ilk defa bu kadar sabırsız görüyordum. Belimden tutup beni mutfak kabinlerinden birine yaslayıp ellerimi yukarıda sabitlemişti. Göğsümle dudaklarım arasında gelirken bambaşka bir alemdeymiş gibi hissediyordum. Bu sefer sabit bir şekilde dudaklarımda karar kıldığını düşündüğümde elleri göğsümü sıkmış ve tekrar dudaklarını göğsüme indirmişti. İki tepeciği de ihmal etmeyip ikisine de dil darbesi attıktan sonra pantolonuma doğru ilerleyip kemeri çözmeye başlamıştı. Çözer çözmez boxerımla birlikte pantolonumu indirip penisimi direk ağzına almıştı. Yüksek sesle inleyip kendimi ona daha çok ittirirken ağzını profesyonel bir şekilde kullanıp beni nasıl delirteceğini çok iyi biliyordu. Tekrar yukarı doğru çıkıp dudaklarından kendi tadımı almamı sağladı. Öpücüklerine devam ederken geri çekildi ve elleriyle yanaklarımı kavrarken tam gözlerimin içine baktı.

"Seni çok seviyorum."

Gözlerinin içinde kaybolurken sadece kafa sallayabilmiştim.

"Seni her şeyden çok seviyorum."

Dudaklarıyla dudaklarımı birleştirmiş ve duygularını aktarmaya çalışmıştı. Arkamı döndürüp tek elini penisime atarken direk olarak içime girmişti. Gözlerim büyürken hırıltılı sesleri kulaklarımı dolduruyordu. İçimden çıkıp beni tekrar kendine döndürüp kaldırmıştı. Bacaklarım yanlardan sarkarken tekrar içime girmişti. Hareketsiz durup alışmamı beklerken mutfaktan çıkmıştı ve merdivenlere yönelmişti. Hala içimdeyken bir kapının önünde durup tek eliyle beni tutmaya çalışıp diğer eliyle kapıyı açtı. Muhtemelen onun odasıydı. Yatağa yavaş bir şekilde bırakırken kalçamı hafif hareket ettirmiştim. Üstümdeki yerini alırken daha fazlasını istiyordum.

"Daha hızlı olmanı istiyorum."

İsteğime uymuş ve kendini sertçe içimde hareket ettirmeye başlamıştı. Yüksek sesli inlemelerim odada yayılırken kafamı zevkle yukarıya kaldırmış ve yatağın tam üstünde ayna olduğunu fark etmiştim. Sikeyim baya ateşliydi. Aynadan içime giriş çıkışlarını izlerken bile boşalabilirdim. Toplarının kalçalarıma vuruş sesi ikimizin inlemesiyle karışıp odanın içinde kayboluyordu. Tek elini penisime atmış ve vuruşlarıyla uyumlu olarak çekmeye başlamıştı. Bir süre sonra içime şiddetli bir şekilde boşalırken ben de adeta çığlık atarak gelmiştim. İçimden çıkıp kendini hemen yan tarafa attı ve beni göğsüne yasladı. Gözlerim huzurla kapanırken elleri saçlarımı okşuyordu. Bu onunla birlikte uyuyacağım ilk geceydi.

BEĞENMEDİM.

Math Teacher/ TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin