"Uhm, nou... Alleen als jij ook 'het' zou willen doen," zegt ze verlegen en schaamt zich voor wat ze zei. Er ontstaat een ongemakkelijke stilte. Peter gaat op zijn rug liggen om oogcontact te vermijden. Al snel kan Aurora de stilte niet meer aan en kruipt ze naar hem toe om hem te omhelzen. Ze legt haar hoofd op zijn schouder en gaat tegen hem aanliggen. Peter merkt dat ze weer wilt knuffelen, dus hij legt zijn arm onder haar hoofd en houdt haar vast met die ene arm. Aurora heeft uitzicht op zijn borst en buik en legt dan ook haar hand op zijn warme borst. Ze gaat langzaam omlaag totdat ze bij het uiterste van zijn shirt komt. Ze trekt hem omhoog waardoor zijn torso tevoorschijn komt. Peter laat het gebeuren. Hij hoeft zich niet te verzetten deze keer, want Aurora's aanrakingen zijn de fijnste die er bestaan en ze meent het. Nadat Aurora zijn gespierde buik heeft gevoeld, gaat ze nog iets lager. Ze gaat rechtop zitten en neemt haar tijd om Peters broek los te maken, uit te doen en misschien ook zijn onderbroek uit te doen, als ze dat durft. Peter sluit zijn ogen en laat Aurora hem uitkleden. Hij is zenuwachtig, maar hij vertrouwt erop dat ze rustig aan doet met alles en dat ze respect voor hem, en zijn lichaam, heeft. Peter is eigenlijk nooit echt onzeker geweest over zijn lichaam. Hij was nooit dik en sinds dat hij op Neverland woont, heeft hij meer spiermassa gekregen door de jaren heen. Toen de verloren jongens op Neverland kwamen, is Peter er gewend aan geraakt om naakt te zijn in de buurt van anderen. Ze gingen bijvoorbeeld wel eens naakt zwemmen in de nacht. Dat waren ook de momenten waarop ze al hun kleren konden wassen en zichzelf natuurlijk. Peter was, samen met Felix, altijd de grootste en sterkste jongen van de groep. Hij zag tijdens het zwemmen met de anderen wel eens andere verloren jongens ge-intrigeerd naar hem kijken. Dat gaf zijn zelfvertrouwen nog al een boost. Het was Peter opgevallen dat zijn lichaam al meer ontwikkeld was dan de rest van de jongens. Daarbeneden had hij meer haar dan anderen en de rest was groter, om het zo maar even te zeggen. Aurora trekt langzaam zijn broek naar beneden, trekt hem over zijn enkels en dan ligt hij daar in zijn onderbroek, voor een meisje. Hij tilt zijn hoofd iets omhoog om Aurora aan te kijken. Ze kijkt hem glimlachend en speels aan. Peter gaat ook rechtop zitten en zoent Aurora op haar zachte lippen. De rollen worden omgedraaid. Aurora ligt nu opeens onder en Peter boven. Peters zelfvertrouwen krijgt hem zover om zelf zijn T-shirt uit te trekken en niet te wachten op Aurora. Hij pakt haar stevig vast en kust haar. Hun lichamen zijn dicht op elkaar waardoor ze het lekker warm hebben. Dan voelt Peter opeens iets groter worden in zijn onderbroek. Het drukt tegen Aurora's onderbuik aan en hij voelt zich een beetje ongemakkelijk. Hij gaat snel van Aurora af en legt zijn handen op zijn kruis. "Het heeft geen zin om die te verstoppen, hoor. Ik voelde je," zegt ze lief en geeft hem kusjes in zijn nek. Peter bloost en vermijdt oogcontact, maar Aurora draait met haar handen zijn gezicht naar haar toe. Ze kussen elkaar weer en steeds meer. Na een paar minuten liggen ze helemaal naakt onder de dekens. Ze durven elkaars lichamen niet grondig te bestuderen, dus kijken ze elkaar in de ogen aan. Aurora's hand glijdt voorzichtig naar Peters geslachtsdeel. Ze voelt de haartjes rondom zijn private part en wordt langzamerhand steeds meer vertrouwt in dat gebied. Peter is verbaasd dat zij de eerste stap durft te nemen. Hij duwt haar niet weg, want hij vindt het fijn om aangeraakt te worden door haar. Na een paar minuten aanraken, gaat ze verder met haar handelingen. Het raarste gevoel voor haar dat ze ooit heeft gehad. Het gaat dan ook niet heel soepel. Peter geniet ervan, terwijl Aurora haar best doet om de goede bewegingen te blijven maken. Hij wordt stijver en stijver. Zelfs zo stijf dat Peter bijna moet komen. "Stop," zegt hij tegen zijn geliefde. Aurora vraagt of ze iets fout heeft gedaan en Peter antwoordt daarop dat het geweldig was, maar dat hij moest oppassen dat hij niet zou komen. Aurora fluistert in Peters oor dat hij nu haar moet aanraken. Peter durft het eigenlijk niet te zeggen, maar hij weet niet wat hij nu moet doen. Op een zacht volume vertelt hij dat toch maar aan zijn vriendin. Aurora lijkt zijn vraag niet heel raar te vinden, dus laat ze hem zien wat hij moet doen. Terwijl ze hem een paar kusjes op zijn gezicht geeft, pakt ze zijn hand vast en lijdt zij hem naar haar private part. Nerveus laat Peter zijn hand leiden. Eenmaal daar aangekomen, pakt Aurora zijn middelvinger en klapt ze zijn andere vingers dubbel in een soort vuist. Het wordt al duidelijker voor Peter wat hij moet gaan doen. Hij neemt het lot in eigen handen en probeert haar ingang te vinden door haar overal aan te raken daar beneden. Wanneer hij het vindt, gaat hij langzaam naar binnen. Hij voelt dat ze nat is, dus dat maakt het heen en weer gaan met zijn vinger in haar makkelijker. Aurora kreunt terwijl ze in Peters bovenarm knijpt met haar rechterhand. Na een tijdje haar bevredigd te hebben, haalt Peter zijn vinger uit haar. Het is tijd voor de echte daad. Peter vraagt voorzichtig aan Aurora of ze er klaar voor is. Aurora knikt, maar durft niet naar Peters volkomen naakte lichaam te kijken. Zodra Peter er klaar voor is, duwt hij 'm in Aurora. Aurora houdt kort haar adem vast, terwijl Peter erin glijdt. Rustig gaat hij op en neer. Aurora lijkt voor een hele korte tijd pijn te hebben; dat ziet Peter aan haar gezichtsuitdrukking. Hij schrikt en vraagt gelijk of ze geen pijn heeft. "Een beetje," zegt ze, "maar ga door. Dat zal zo weer over gaan." Peter twijfelt een beetje, maar voorzichtig gaat hij door met zijn bewegingen. Ze houden elkaar stevig vast. Peter beweegt steeds iets sneller in haar, wat ervoor zorgt dat Aurora moet kreunen. Fluisterend in Peters oor, zegt Aurora dat ze het lekker vindt. Dat stelt Peter een beetje gerust.
Felix was nog iets vergeten te vertellen aan Peter, dus hij loopt naar Peters boomhut en doorzoekt Peters huis om te kijken of hij hier ergens is. Hij loopt de trap af, gemaakt van de sterkste takken van de bomen, naar de slaapkamer van Peter en ziet al van een afstandje dat de deur dicht is. Geluidloos zet hij een paar stappen naar voren. Vanachter de deur hoort hij kreungeluiden komen, die van zowel Peter als een meisje komen. Felix' ogen worden groter en hij doet net alsof hij niets gehoord heeft. Zo snel mogelijk loopt hij weer naar boven, weg van Peters slaapkamer.
Peter geeft haar kusjes in haar nek, terwijl hij langzaam op en neer gaat. Ze heeft haar ogen dicht en geniet van het prikkelgevoel in haar onderbuik. De eerste keer is heerlijk, maar wel raar. Peter is nog nooit zo intiem geweest met een meisje en voor Aurora geldt hetzelfde. Peter stoot een paar keer heel diep in haar waardoor Aurora nog harder kreunt. Snel houdt Peter zijn hand op haar mond en zegt hij: "Ssh, volgens mij hoor ik iemand." Beide zijn ze muisstil en worden hun seksuele activiteiten even stilgezet. Buiten hun kamer horen ze iemand op de trap lopen. Aurora moet giechelen, maar stopt zodra Peter haar aankijkt met een strenge blik. Een paar seconden langer staken ze hun seks. Op het moment dat ze geen geluiden meer buiten hun kamer horen, gaan ze weer verder. Maar niet al te lang, want kort na de onderbreking heeft Peter zijn climax en gaat hij naast Aurora liggen. Aurora kijkt hem verliefd aan, terwijl Peter nog even verschrikt omhoog kijkt, naar het plafond. Hij had niet gedacht dat hij ooit zoveel liefde (en seksuele gevoelens) nog zou voelen voor een meisje. Zeker niet na wat er gebeurd was met Arual.
JE LEEST
A different Pan story...
Fiksi PenggemarWe weten allemaal wie Peter Pan is en dat hij kan vliegen. Maar hoe komt het dat hij kan vliegen? Hoe was zijn leven vóór Wendy? Wie was Wendy eigenlijk? En hoe was zijn leven vóór Neverland? In dit boek wordt het levensverhaal van Peter Pan verteld...