25"

410 51 4
                                    

[Soonyoung]

Sebaik sahaja memasuki kelas, mata aku terarah kepada sekujur tubuh seperti

Im Fara?

Aku tersenyum melihatkan dia sedang tidur dengan kepala di atas meja. Aku menuju ke mejaku, bersebelahan mejanya. Namun niatku terbantut. Aku menuju ke mejanya.

Rambutnya yang menutupi sebahagian mukanya, aku kemaskan. Jelas kelihatan muka comelnya. Aku mula mendekatkan mukaku pada pipinya.


"Aku suka kau." Kata hati aku mula bersuara.

Eh jap. Pantas aku menarik kembali wajahku, menjauhinya. Aku suka kau ke? Sejak bila? Kenapa dengan aku ni? Apa yang aku terfikir nak buat tadi tu? Aku menampar pipi aku kuat, sebagai jawapan kepada semua soalan aku tadi.

Pabo punya anak Kwon.

Aku pantas mengambil beg aku. Lalu, terus ingin berjalan keluar kelas. Tapi, kaki aku tak nelangkah. Kepala aku tertoleh memandang dia.

Bagitau aku, sejak bila badan aku jadi biadab macam ni? Tolonglah, aku nak balik..

Aku mendekatinya. Even aku kata macam tu, aku masih tersenyum melihat dia tidur. Aku mengemaskan lagi rambutnya.

"Betullah aku suka kau." Ah! Kata hati aku memang function. Aku harap dia tak dengar. Diakan tengah tidur. Aku tersenyum lagi.

Bye Fara. Jangan balik lambat sangat tau.

——
[Fara]

Seseorang menutup pintu kelas. Aku terbangun.

Alamak!

Muka aku blushing.

Tadi tu.. Soonyoung kan?

Aku dah dengar semuanya sejak aku rasa deruan nafas yang hangar dekat dengan telinga aku. Tadi tu.. dia nak kiss pipi aku ke? Kenapa? Dia suka aku ke?

Jap, aku ada dengar kata hati dia. Dia kata dia suka aku.

Dia. Suka. Aku.

Alamak! Muka aku makin blushing. Aku tak rasa kesakitan menghentakkan kepala kat meja. Malah, aku tak sedar pon aku tengah buat macam tu.

Ok. Dah tau.

Aku suka dia.

Habis cerita.

——
Tapi ceritanya baru nak Bermula Fara sayang ❤
ㅋㅋㅋ😂

🙋💕


✔️ the voice | ksyWhere stories live. Discover now