Sebastian Scot: Buna :)
Oh, asta nu e de bine. Asta nu e de bine deloc. De ce un baiat asa frumos si popular ca el vorbeste cu un castravete ca mine? Ce am eu asa special? Hanna, gandeste! Scrie si tu ceva, daca nu o sa creada ca ai murit!
Hanna Collins: Hey.
Sebastian Scott: Ce faci?
Hanna Collins: Um..bine, tu?
Sebastian Scott: Bine ;)
De ce tot pune emoticoane? I s-a stricat tastatura sau ce? Ah si acum banuiesc ca am incheiat conversatia. Super. Trebuie sa spun ceva inteligent, altfel o sa ma creada o tuta. Nu ca n-as fi.
Hanna Collins: Si..ăă..cum te cheama?
Ce? Pe bune? "Cum te cheama?" Ce naiba e in capul tau Hanna? Doar scrie pe profilul lui! Cateodata cred ca esti la fel de tampita ca o bucata de lemn. Zau asa, acum ce o sa zica?
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Stii, e destul de amuzant sa ma intrebi lucrul asta, avand in vedere ca scrie pe profilul meu :)) Insa, am sa ma prezint. Sunt Sebastian, dar toata lumea obisnuieste sa-mi zica Bash.
Hanna Collins: Ah, frumos nume. Pe naiba. Bine, păi..um..eu sunt Hanna si nu cred ca am o porecla, desi tata imi zice Hann..
Tata? Oh, nu! Ce naiba am zis?
Hanna Collins: Adica..ăă...obisnuia.
Sebastian Scott: Zau? Mie imi place cum suna Hann. Mi se pare un nume dragut.
Un nume dragut. Hann un nume dragut. Da, si Paul Walker inca filmeaza pentru "Fast and Furious".
Hanna Collins: ..Mersi. Si..unde inveti?
*Sebastian Scott is typing*
Sebastian Scott: Sincer sa fiu, nu sunt la scoala. M-am lasat de ea in clasa a 9-a.
Stai ce?
Hanna Collins: Poftim?! Dar de ce?
Sebastian Scott: Eh, stii tu, aveam nevoie de o pauza. Era prea multa presiune pe capul meu.
Hanna Collins: Si parintii tai? N-au avut nimic de zis in privinta asta?
Sebastian Scott: Hai sa nu vorbim despre asta acum...ce-ar fi sa-mi spui mai multe despre tine? Ce hobby-uri ai? :3
Ăă...baiatul asta e tare ciudat...poate nu a fost o idee asa buna sa-i accept cererea de prietenie.
Hanna Collins: Pai, imi place sa dorm, sa mananc, sa stau pe tumblr...si in timpul liber mai desenez. Nu sunt foarte speciala sa stii.
Sebastian Scott: Hm..imi place viata ta. Asa linistita si cuminte. Si spuneai ca iti place sa desenezi? Ai putea sa-mi arati unul din desenele tale?
Hanna Collins: Hm..pai...ăă..da, sigur.
Vrea sa-i arat un desen. Ciudat, nu obisnuiesc sa le arat strainilor munca mea. Insa, o mica mazgalitura nu poate strica nu?
*sending file*
*file recived*
*Sebastian Scott is typing*
*Sebastian Scott has stopped*
Super. Sigur crede ca desenul meu e o opera de arta facuta cu degetele de picioare. Ce naiba o fost in capul meu cand i-am trimis-o? Puteam sa aleg una cu mult mai reusita! Puteam si sa nu incep conversatia asta totusi...dar stai! De cand imi pasa de parerile unui strain?
Sebastian Scott: E uimitoare.
Cine? Reclama din coltul paginii? Oh, da, intotdeauna am vrut sa cumpar pasta de dinti cu menta sa stii.
Hanna Collins: Fii sincer.
Sebastian Scott: Sunt. Chiar ador desenul tau. Ai potential sa stii. Si nu arati rau deloc :).
Cumva se da la mine?
Hanna Collins: Cine te-a platit sa zici asta?
Sebastian Scott: Nimeni :)). E parerea mea. Unde trebuie sa semnez ca sa ma crezi?
Amuzant baiat. Imi place.
Hanna Collins: Nicaieri, doar ca..nu-mi place sa mi se zica ca sunt frumoasa. Mi se pare ca lumea ma linguseste.
Sebastian Scott: Hm..vom vedea in privinta asta ;)
*Sebastian Scott has signed out*
~__________________________________~
Sper sa iasa ceva bun pana la capat. Mersi daca ati aruncat un ochi peste mazgalitura asta. Conteaza mult.
Kisses.
CITEȘTI
Facebook chat
Short StoryEa, o fata obisnuita cu o viata si mai obisnuita. El, un baiat misterios ce i-a captat atentia in primele minute. Totul incepe cu o simpla formula de adresare. Poate o retea de socializare sa le schimbe destinele? Sau din contra, sa le desparta? O...