Capitolul 24

6.4K 473 24
                                    

Sebastian Scott: Deci, asta le intrece pe toate. Acum pot sa mor implinit.

Hanna Collins: Derek se intalneste cu..Maya?

Sebastian Scott: Pot sa jur ca nu ma asteptam la asta.

Hanna Collins: Sfinte maioneza, m-a inselat cu ea? Chestia aia cu doi ochi? Ugh, ma simt scarbita.

Sebastian Scott: Heeei, gandeste-te ca si eu am fost cu ea. Deci, luand-o logic, tocmai m-ai jignit.

Hanna Collins: Nu ar fi pentru prima oara.

Sebastian Scott: Nici pentru ultima.

Hanna Collins: Exact. Huh, si noi ce facem acum?

Sebastian Scott: Hai sa ne cuplam.

Hanna Collins: Sa facem CE?

Sebastian Scott: Stii tu, sa ne prefacem ca suntem impreuna. Ca sa-i facem gelosi.

Hanna Collins: Oh..

Sebastian Scott: Ce parere ai, draguta?

Hanna Collins: Nici in ruptul capului nu am sa pretind asta. 

Sebastian Scott: Haide, nu sunt asa urat! 

Hanna Collins: Nu e vorba de asta, dar nu pot sa pretind un lucru care este impotriva vointei mele.

Sebastian Scott: Ce vrei sa spui?

Hanna Collins: Vreau sa spun, ca daca as pretinde asta, m-as minti singura..si nu vreau.

Sebastian Scott: Atunci, am sa renunt la idee, simplu. Era doar o gluma.

Hanna Collins: Era doar o gluma sa pretinzi ca tu chiar ai avea sentimente pentru mine?

Sebastian Scott:...Hanna, nu asta am vrut sa zic.

Hanna Collins: Normal, adica nici macar nu ma cunosti asa bine..

Sebastian Scott: Hann, te rog..nu intelege gresit.

Hanna Collins: Asta faceti voi, baietii, nu? Va cereti scuze si credeti ca noi, fetele, va vom ierta ca si cum nimic nu s-a intamplat.

Sebastian Scott: Nu chiar...dar de ce te-ai ambalezi asa tare? Doar glumeam si eu.

Hanna Collins: Da stiu, scuze..

Sebastian Scott: E okay. Te-ai linistit?

Hanna Collins: Oarecum.

Sebastian Scott: Ma bucur. Uite, tocmai m-am intalnit o prietena si a zis ca vrea sa iesim.

Hanna Collins: O..prietena?

Sebastian Scott: Da. O cunosc de cand eram mici. E tare de treaba.

Hanna Collins: Um..Bash, e-eu nu vreau sa iesi cu ea.

Sebastian Scott: De ce? :)) Ai ceva impotriva?

Hanna Collins: Nu, nu e asta..

Sebastian Scott: Atunci?

Ce se intampla cu mine? E o singura prietena, dar pe bune ca mi-au sarit capacele cand mi-a zis ca iese cu ea. Oare sunt..geloasa? Hanna Collins e geloasa. Rahat, cu sentimentele astea.

Hanna Collins: Pai..ma tem ca te plac, idiotule.

*Hanna Collins has signed out*

Oh, da, momentul mult asteptat. Hihihihi

Kisses

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum