Capitolul 27

6.3K 472 32
                                    

Hanna esti o proasta! imi tot repeta vocea enervanta din mintea mea. Ce e drept, in mare parte avea dreptate, dar totusi ce altceva puteam sa fac? Sa-i raspund? Nici vorba! Tu cum ai reactiona daca baiatul de care iti place vine pe nepusa masa si te scoate in oras? Exact. I-ai inchide usa in nas. Adevarul este ca nu ma pot ascunde mereu in spatele unui cont de facebook, dar imi este frica. Ce tot vorbesc, sunt ingrozita. Daca si el ma va parasi? Poate acum tine la mine, poate acum ii pasa, dar peste cateva luni o sa fiu norocoasa daca o sa-si mai aminteasca numele meu. Si nu vreau sa risc asta.

*Hanna Collins has signed on*

Hanna Collins: Accept.

Dar, asa cum viata nu se opreste in loc pentru tine, cateodata merita sa faci un mic efort pentru o persoana speciala. Chiar daca inseamna sa-ti risti sufletul.

Sebastian Scott: Ce accepti?

Hanna Collins: Sa ies cu tine miercurea viitoare, idiotule.

Sebastian Scott: Serios? Sigur nu glumesti?

Hanna Collins: Credeam ca ma cunosti mai bine de atat.

Sebastian Scott: De la tine ma pot astepta la orice.

Hanna Collins: Hei!

Sebastian Scott: Deci, ne intalnim pe strada Rosslow 45 la sase fix.

Hanna Collins: Erm..unde vine asta?

Sebastian Scott: O sa te descurci sunt sigur ;)

Hanna Collins: Ca intotdeauna :)

Sebastian Scott: Deci ,am hotarat. Abia astept sa ne vedem, frumoaso.

Hanna Collins: Termina, Bash.

Sebastian Scott: Am incercat si eu.

Hanna Collins: Pacat ca nu sunt genul de fata care sa se topeasca dupa astfel de cuvinte.

Sebastian Scott: Mare pacat sa stii. Dar n-am zis ca ma deranjeaza.

Hanna Collins: Nu inca.

Sebastian Scott: Bine zis, inca.

Hanna Collins: Raule!

Sebastian Scott: Esti frumoasa, Hanna. Vorbesc serios.

Hanna Collins: Ei, bine nu te cred.

Sebastian Scott: Voi femeile. Si daca te-as jigni te-ai simti mai bine?

Hanna Collins: Posibil.

Sebastian Scott: Esti mai complicata ca o dilema.

Hanna Collins: Aww, stiam eu ca o sa te descurci. Deci, pe miercuri? :)

Sebastian P.O.V

Woah, nu-mi vine sa cred. Asta m-a luat pe nepregatite, desi obisnuiesc sa fiu o fire foarte calma. A acceptat sa iasa cu mine. Hanna Collins a acceptat sa iasa cu mine. Citesc mesajul primit si nu ma mai satur. In sfarsit am s-o revad. Abia astept. Abia astept s-o strang in brate si parfumul ei sa-mi invadeze narile. Abia astept sa-i revad ochii aceia albastrii ca valurile neobosite ale marii. Si parul acela blond..cum sa nu te indragostesti de ea? Si asta a fost acum cativa ani, sunt sigur ca acum s-a facut si mai frumoasa, asta daca e posibil. Oare ce se intampla cu mine?

Sebastian Scott: Pe miercuri ;)

mai sunt 3 capitole + epilogul cand se vor intalni.

kisses.

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum