Capitolul 3

10.8K 668 71
                                    

Sebastian Scott: Vrei sa jucam adevar sau provocare?

Nu. Nu nu nu. Destul ca ai mers prea departe. Trebuie sa inchei conversatia asta. Acum!

Hanna Collins: Sigur.

Sebastian Scott: Bine, incep eu. Adevar sau provocare?

Hanna Collins: Adevar.

Sebastian Scott: Care este cel mai penibil moment pe care l-ai avut?

Hm, cred ca sunt atatea de le-am uitat numarul. Dar trebuie sa gasesc unul bun.

*Hanna Collins is typing*

Hanna Collins: Pai, cred ca atunci cand aveam 5 ani si m-am dus cu ai mei pentru prima data in concediu. Eram pe plaja si la un moment dat nu stiu cum m-am pierdut de ei. Eh, dupa o bucata buna de timp, am vazut-o pe mama si am inceput sa tip in gura mare "Mama, mama!" iar atunci cand si-a intors privirea mi-am dat seama ca era o femeie complet necunoscuta.

Sebastian Scott: Oh, ce dureros. Dar totusi amuzant :)). Aleg tot adevar.

Hanna Collins: Aceeasi intrebare.

Sebastiam Scott: Si eu am avut o intamplare tot la mare. Eram in camera de hotel si ma uitam la niste desene cu struti si eram fascinat de felul cum isi infingeau capul in nisip. Asa ca atunci cand am ajuns pe plaja mi-am infins si eu capul in nisip sa vad ce este asa de interesant. Ce bataie mi-am mai luat in ziua aia de la mama :)).

Nu pot sa cred. Cum sa iti infingi capul in nisip? Asta intrece cu mult experienta mea.

Hanna Collins: Esti genial, omule.

Sebastian Scott: Hei, nu da vina pe mine! Aveam 4 ani.

Hanna Collins: Bine, bine, te cred. Dar tot amuzant ramane. Aleg provocare :3.

Hehe, sa vedem de ce esti in stare Bash.

Sebastian Scott: Bine..pai, hm...te provoc sa-ti scrii la status ca esti insarcinata.

POFTIM?!

Hanna Collins: CE?! Nu pot face una ca asta! Ce vor zice ce-i din lista mea de prieteni?!

Sebastian Scott: Oh, haide! Nu te credeam asa fricoasa! Si eu care ziceam ca esti chiar de gasca...

Sunt. Si o sa am curajul. Nimeni nu o face pe Hanna Collins fricoasa.

Hanna Collins: Fie. Am s-o fac.

Intru pe profilul meu cu mana inca tremuranda. Setez optiunea "Status" si introduc propozitia. Ezit cateva minute bune sa o postez, gandindu-ma daca e bine ce fac, dar imi iau inima in dinti si decid sa imi actualizez statusul.

Pana aici ti-a fost. Iti promit Bash ca atunci cand ne vom vedea, iti voi suci gatul si o sa-l folosesc pe post de agrafa pentru par.

Hanna Collins: Multumit?

Sebastiam Scott: Si inca cum. Sunt curios sa vad ce provocare imi vei da ;).

Oh, da. Acum a venit momentul razbunarii. Muhaha.

Hanna Collins: Te provoc sa te duci pe profilul fostei tale iubite si sa-i faci o declaratie de dragoste.

Pot fi rea daca vreau. Ah, Bash si inca habar n-ai de ce sunt in stare.

Sebastian Scott: Joci murdar, huh? Foarte bine atunci.

*dupa 5 minute*

Sebastian Scott: Gata.

Hanna Collins: Vreau dovada.

Sebastian Scott: Cauta Maya Shine in lista mea de prieteni si uita-te pe profilul ei.

Zis si facut. Mi-a luat ceva timp s-o gasesc, dar s-a meritat efortul. Declaratia suna asa:

Draga mea Maya,
(Vai, dar ce formal)
Esti soarele ochilor mei. Cantecul inimii mele(Awww ce dragut). Zambetul sufletului meu. Ploaia marunta a lacrimilor mele(Oh, cred ca dau in diabet). Motivul pentru care traiesc. Si tot ce voiam sa-ti spun, e ca inca te iubesc. (Ce adorabil! Ma intreb ce moaca o sa faca tipa).
P.S. Provocare (Lovitura de gratie)

Hanna Collins: Mai, mai, mai, vad ca te pricepi la declaratii, nu gluma.

Sebastian Scott: Eh, am si eu putina experienta. Ce alegi?

Hanna Collins: Provocare.

*Sebastian Scott is typing*

Sebastian Scott: Te provoc sa-mi dai numarul tau de telefon ;).

*Hanna Collins has signed out*

~__________________________________~

M-am tinut de promisiune. Si ce ati facut de Pasti? Eu una am racit nasol de tot -_-. Oricum, sper ca voi sunteti sanatosi si ca v-a placut capitolul. Desi nu prea cred ca ma pricep la umor. Astept parerile voastre.

Kisses.

Facebook chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum